Dit. Gratis kickquote:Op maandag 27 juli 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
Stiekem zou ik hem best erg graag willen hebben, maar ik gun het iemand die het minder breed heeft.
Dan zeurt je buurjongetje al ruim 10 jaar om een XBOX 360quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:03 schreef Funkadutch het volgende:
Ik heb wel interesse, Mijn buurjongetje zeurt al sinds uitkomen van deze console om de XBOX alleen zijn vader zit in een uitkering met schulden, we hepen hun waar nodig maar gun het jochie uiteraard ook zijn plezier!.
geef hem je playstationquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:03 schreef Funkadutch het volgende:
Ik heb wel interesse, Mijn buurjongetje zeurt al sinds uitkomen van deze console om de XBOX alleen zijn vader zit in een uitkering met schulden, we hepen hun waar nodig maar gun het jochie uiteraard ook zijn plezier!.
Dan snap je mijn punt, en de playstation is al weggegevenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zeurt je buurjongetje al ruim 10 jaar om een XBOX 360
Zou je mij a.u.b. in een privébericht jouw e-mailadres of telefoonnummer willen sturen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:03 schreef Funkadutch het volgende:
Oké...Bizar... Ik zag je bericht binnenkomen, maar nu is 'ie nergens meer te vinden haha.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:42 schreef theDutcher het volgende:
[..]
Zou je mij a.u.b. in een privébericht jouw e-mailadres of telefoonnummer willen sturen?
Helaas is een Xbox zónder controller niet veel waard, maar mocht er geen interesse zijn in L.A. Noire, dan mag je hem van me hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:02 schreef Pap89 het volgende:
Mijn zoontje heeft de controller gesloopt, dus zou de controller graag overnemen.
En eventueel wel interesse in L.A Noire.
Maar ik beschik wel over de middelen om het aan te schaffen
Dus uiteraard als er iemand geïnteresseerd in is (kan het me haast niet voorstellen dat het niet zo is) die het minder breed heeft, laat die het dan worden uiteraard.
Toffe actie iig!
Top!quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:39 schreef theDutcher het volgende:
Update:
De Xbox is vandaag verzonden naar de nieuwe eigenaar. Er kan dus wat mij betreft een slotje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |