Bal is rondquote:
Ik wilde het net postenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het probleem van voetbal op SBS6: je schakelt te vroeg in waardoor je bent overgeleverd aan campingshows als Geld Maakt Gelukkig.
Wat een afgrijselijk kansloos programma is dat, zeg.
Geen Fischergod?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Rapid vs Ajax mit: Novota; Auer, Sonnleitner, M. Hofmann, Stangl; Petsos, Schwab; Schobesberger, S. Hofmann, Kainz; Beric #scraja #UCL
Ajax XI: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Gudelj, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik
Prem.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het probleem van voetbal op SBS6: je schakelt te vroeg in waardoor je bent overgeleverd aan campingshows als Geld Maakt Gelukkig.
Ik heb dit programma, per ongeluk, al eens eerder gezien en ik wist niet waar ik het moest zoeken. Je gaat een heel kansloos verhaal ophangen op televisie waar de meeste gevallen zelf de schuld van hebben zodat je weer gratis geld krijgt om het nog kutter te maken.quote:
Nooit gezien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dit programma, per ongeluk, al eens eerder gezien en ik wist niet waar ik het moest zoeken. Je gaat een heel kansloos verhaal ophangen op televisie waar de meeste gevallen zelf de schuld van hebben zodat je weer gratis geld krijgt om het nog kutter te maken.
Gênant, cringeworthy.
Ik werd ook al boos. Stomme zooi.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |