Halen ze niet, dan zouden ze uitlopen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kut, chanant
Waarom niet 20:45 dan?
Salzburg speelt ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kut, chanant
Waarom niet 20:45 dan?
Wat is dit voor aparte kwaliquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
i.t.t. de nos livestream heb ik nu wel de mogelijkheid tot 1072p.
Daarom zijn ze ook kampioen gewordenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rapid Wien is beter dan Red Bull Salzburg.
geen idee, hij staat er tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Geen sluikreclame, (nu.nl)quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want er is geen reclame bij de NOS inderdaad.
Dus?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus?
Mijn autisme kan dit niet aan.
Mwah, logo van NOS boven aan beeld is netzogoed sluikreclame.quote:
dat concept is van RTL Unilever.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:52 schreef HighVolume het volgende:
sbs......... morgen avond waarschijnlijk "BN'ers kijken Rapid Wien - Ajax"
Ik hoop zo dat Lestienne hard gaat falen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De best mogelijke opstelling voor Ajax:
Zoet
Arias - Bruma - Isimat - Willems
Maher - Guardado - Propper
Pereiro - De Jong - Lestienne
als ie niet bij psv had gespeeld had ik echt geen neuk gegeven om die gast moet ik zeggen, maar ik snap goed dat je het niks vind.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Lestienne hard gaat falen.
Wistikveelquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Nu.nl en SBS zijn hetzelfde bedrijf... Hoe is dat sluikreclame
Ik heb hem nog nooit zien voetballen, maar als je a. geblondeerd haar hebt en b. de uitstraling van een doorgewinterde drugsgebruiker hebt, kan je het bij mij niet meer goed doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ie niet bij psv had gespeeld had ik echt geen neuk gegeven om die gast moet ik zeggen, maar ik snap goed dat je het niks vind.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
Mag ik jou iets vragen? En vervolgens met een opmerking komen, super reclame.
Vind 'm ook niet sympathiek.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Lestienne hard gaat falen.
En had hij het nog over "mijn broer"?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ronald de Boer spreekt in zijn analyse over Ajax in de wij-vorm.
"uh" vast ook een hoop.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ronald de Boer heeft in deze voorbeschouwing 77 keer het woord "he" gebruikt.
Waarom zou hij het over jouw broer hebben?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En had hij het nog over "mijn broer"?
in 78 zinnen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ronald de Boer heeft in deze voorbeschouwing 77 keer het woord "he" gebruikt.
broekje al uit hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste keer Leo Oldenburger van de komende paar jaar.
Dan heb ik nog liever Snoeks en Grueter.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Das wel balen ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het speciaal voor jou zelfs nog in quote tekens gezet. Helaas.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zou hij het over jouw broer hebben?
Alles beter dan die twee. Dan ben ik echt bloedserieus.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever Snoeks en Grueter.
90 min.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Badr_Harry het volgende:
Word een lange zit zo met die comentator
Ik snapte je wel hoor, niet zo gemeen doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het speciaal voor jou zelfs nog in quote tekens gezet. Helaas.
Andre Hazes het volkslied van Ajax?quote:
Johannes en ik vinden dit geen leuke post.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Alle commentatoren in Nederland zijn gewoon kut jongens, wat maakt het uit verder.
Bizar, Grueter, ok mee eens. Maar Snoeks is een baas.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles beter dan die twee. Dan ben ik echt bloedserieus.
Sierd niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Alle commentatoren in Nederland zijn gewoon kut jongens, wat maakt het uit verder.
Ik vind de Neel wel prima.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Is officieel nog geen CL.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snoeks vind ik helemaal niet zo irritant eigenlijk.
Snoeks is geen baas. Als er ook maar een enigszins defensieve club in de wedstrijd onderdeel is, wordt hij zo ontzettend subjectief. Om te walgen, om te kotsen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bizar, Grueter, ok mee eens. Maar Snoeks is een baas.
Je bent zelf om te...quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snoeks is geen baas. Als er ook maar een enigszins defensieve club in de wedstrijd onderdeel is, wordt hij zo ontzettend subjectief. Om te walgen, om te kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |