90 min.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Badr_Harry het volgende:
Word een lange zit zo met die comentator
Ik snapte je wel hoor, niet zo gemeen doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het speciaal voor jou zelfs nog in quote tekens gezet. Helaas.
Andre Hazes het volkslied van Ajax?quote:
Johannes en ik vinden dit geen leuke post.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Alle commentatoren in Nederland zijn gewoon kut jongens, wat maakt het uit verder.
Bizar, Grueter, ok mee eens. Maar Snoeks is een baas.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles beter dan die twee. Dan ben ik echt bloedserieus.
Sierd niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Alle commentatoren in Nederland zijn gewoon kut jongens, wat maakt het uit verder.
Ik vind de Neel wel prima.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Is officieel nog geen CL.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snoeks vind ik helemaal niet zo irritant eigenlijk.
Snoeks is geen baas. Als er ook maar een enigszins defensieve club in de wedstrijd onderdeel is, wordt hij zo ontzettend subjectief. Om te walgen, om te kotsen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bizar, Grueter, ok mee eens. Maar Snoeks is een baas.
Je bent zelf om te...quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snoeks is geen baas. Als er ook maar een enigszins defensieve club in de wedstrijd onderdeel is, wordt hij zo ontzettend subjectief. Om te walgen, om te kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |