Eh, verdorie, hoe moet ik hier nu eens gevat op antwoorden zonder als ouwe viezerik bestempeld te worden....quote:
Gewoon doen, weet jij wat zij allemaal met een komkommer doetquote:Op maandag 27 juli 2015 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eh, verdorie, hoe moet ik hier nu eens gevat op antwoorden zonder als ouwe viezerik bestempeld te worden....
Omdat je de UPC desk aan de lijn had?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:28 schreef Juup© het volgende:
Ziggo helldesk moet mij doorschakelen omdat na de fusie de Ziggo en UPC helldesks nog niet geheel zijn gefuseerd. Oké? Maar het was voorheen toch al toch Ziggo en ik bel nu toch met Ziggo dus waarom dan toch doorverbinden met een andere afdeling om een Ziggoklant met Ziggo vragen te kunnen helpen?
Tering
Ik weet het niet meer, schijnbaar wel terwijl ik toch echt met Ziggo belde (zelfde 1200 nummer dat dan weer welquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 juli 2015 16:11 schreef Juup© het volgende:
Maar goed, na wat doorschakelen en gedoe is het gelukt
Heb ik ook gehad, toen maar mobiel gaan kijkenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb momenteel geen ziggo meer, maar toen ik die nog wel had en internet was dood, heb ik wel eens de mededeling "Alle storingen vind u op de website" gekregen.![]()
Toen had ik nog geen telefoon met internetquote:Op maandag 27 juli 2015 19:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, toen maar mobiel gaan kijken
Dan is het helemaal minderquote:Op maandag 27 juli 2015 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen telefoon met internet
Of dat je moet bellen met een bepaald nummer als je telefoon stuk isquote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb wel eens de mededeling "Alle storingen vind u op de website" gekregen, als je belde om te melden dat internet niks meer deed.![]()
Ook zo iets ja, en dan ben je onderhand verplicht om mobiel te gaan bellen wat weer knaken kost en wat je niet terugkrijgt.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je moet bellen met een bepaald nummer als je telefoon stuk is
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je moet bellen met een bepaald nummer als je telefoon stuk is
Ik heb daar eens over geklaagd en toen is het verrekend met een openstaande factuurquote:Op maandag 27 juli 2015 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook zo iets ja, en dan ben je onderhand verplicht om mobiel te gaan bellen wat weer knaken kost en wat je niet terugkrijgt.
Ik kreeg ook compensatie van UPC, maar of dat de kosten van de meerdere mobiele telefoongesprekken (en de eeuwige in de wacht zitten tijd) echt gecompenseerd heeft weet ik nietquote:Op maandag 27 juli 2015 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb daar eens over geklaagd en toen is het verrekend met een openstaande factuur
Misschien een uitzonderingMaar toch ik vond het erg coulant... dat ik na het kastje ende muur toch een soort van compensatie kreeg
Ja best wel....quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja best wel....
Ik was film kijken.... voor de jaren 90 hiphop beats (maar er waren ook moderne beats in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |