Algidaquote:
Eskimoquote:
De zon schijnt.quote:
beste nummer op de plaat buiten de context van het album denk ikquote:Op maandag 27 juli 2015 13:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Us and Them is wel echt een dik nummer ja
Brain Damage is ook wel echt ziek.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beste nummer op de plaat buiten de context van het album denk ik
klopt, maar ook vooral als je het album luistert. En Us and Them is gewoon zo ongelooflijk spannendquote:
Games People Play is spannendquote:Op maandag 27 juli 2015 14:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, maar ook vooral als je het album luistert. En Us and Them is gewoon zo ongelooflijk spannend
Alan Parsons Projectquote:Op maandag 27 juli 2015 16:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja er zijn drie nummers die zo heten schat
klinkt chill maar niet echt echt spannend ofzoquote:
Spion?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hall0n spi0n
dat rijmt
ik ben een rapper
was het enige wat ik kon bedenken dat ging rijmenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
was het enige wat ik kon bedenken dat ging rijmen
soz bby, not yet
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:02 schreef LittleBrownie het volgende:
https://vimeo.com/95943971
Oddly satisfying
quote:
quote:
Je hebt me niet eens huiswerk gegeven.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:07 schreef Lt.Surge het volgende:
soz bby
hoe ver ben je al met je spionnen huiswerk?
daar ga je al de mist inquote:Op maandag 27 juli 2015 19:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens huiswerk gegeven.
pls bby plsquote:
je hebt de code in de DM's niet eens kunnen krakenquote:
Moet je me gvd wel eerst DM'enquote:Op maandag 27 juli 2015 19:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je hebt de code in de DM's niet eens kunnen kraken
ik denk dat police academy meer voor je is soz
ouchquote:Op maandag 27 juli 2015 19:10 schreef Monopoly het volgende:
srs, in zowat heel NL is het droog, en vanaf de Noordzee gaat er constant één strook smerig harde regen linea-recta naar Groningen. Zo werk ik vannacht in de kutregen en kou
quote:
Geo weet.quote:
Oh, dat is minderquote:Op maandag 27 juli 2015 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Half, heb rangeerdienst dus loop veel buiten
*geeft high five*quote:
quote:
Hoeft niet, dat begrijpt ze wel.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg ook een harde plasser van lt Surge. Hoe verklaar ik dat tegenover Moira?
"Trio?"quote:Op maandag 27 juli 2015 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg ook een harde plasser van lt Surge. Hoe verklaar ik dat tegenover Moira?
Mag niet klagen.quote:
Een dag heeft 24 uren ;squote:Op maandag 27 juli 2015 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag niet klagen.
[ afbeelding ]
Nachtdiensten zijn wel erg rustig ivm zomerdienstregeling qua materieel. Als ik nu klaar ben rond de klok van half 3 kan ik naar huis. Al moet ik wel wakker blijven en klaar zijn om heen te gaan als ze bellen. Het is 6 minuten fietsen dus vinden ze niet zo'n probleem. Als ik er maar binnen 10 minuten kan zijn.
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag niet klagen.
[ afbeelding ]
Nachtdiensten zijn wel erg rustig ivm zomerdienstregeling qua materieel. Als ik nu klaar ben rond de klok van half 3 kan ik naar huis. Al moet ik wel wakker blijven en klaar zijn om heen te gaan als ze bellen. Het is 6 minuten fietsen dus vinden ze niet zo'n probleem. Als ik er maar binnen 10 minuten kan zijn.
Oeh dat is wel beter inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2015 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag niet klagen.
[ afbeelding ]
Dat is alsnog 24 uurquote:Op maandag 27 juli 2015 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, maar spoordagen lopen van 04.00 tot de volgende ochtend 04.00 , dus telt men door.
Ja, sta nu voor 95% op 'ok' en voor 5% op ziek omdat ik alsnog bij een psycholoog loop (die afspraken liggen steeds verder uit elkaar). Voel me echt stukken beter en acht mezelf prima in staat om gewoon weer normaal mijn werk en diensten te draaien, dus dikke prima!quote:Op maandag 27 juli 2015 19:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Oeh dat is wel beter inderdaad![]()
Verder gaat het ook de goeie kant op if you don't mind me asking?
Tof om te horenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, sta nu voor 95% op 'ok' en voor 5% op ziek omdat ik alsnog bij een psycholoog loop (die afspraken liggen steeds verder uit elkaar). Voel me echt stukken beter en acht mezelf prima in staat om gewoon weer normaal mijn werk en diensten te draaien, dus dikke prima!
Dat heb je helemaal goed. Maar het is niet dat de spoordag 'begint' met 0.00 terwijl het officieel 04.00 uur is.quote:
Maar maar dan is het max 28 uur? Ik snap het nietquote:Op maandag 27 juli 2015 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed. Maar het is niet dat de spoordag 'begint' met 0.00 terwijl het officieel 04.00 uur is.
Het is vrij onlogisch, maar ze tellen het bewust door, heeft met de systemen te makenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar maar dan is het max 28 uur? Ik snap het niet
Ik kijk niet naar huidskleur, racist.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ze opeens blank is.
haiii! ik heb nog geen kruimels gemaakt.quote:
Braaf!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
haiii! ik heb nog geen kruimels gemaakt.
Awesome, duh.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
En hoe vind je american ninja warrior Surge?
Die special is ook tof met de landenquote:
net die military special gekekenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die special is ook tof met de landenen het origineel natuurlijk Sasuke, al word je wel wat gek van die jappen
Godverdomme kippenvel manquote:Op maandag 27 juli 2015 16:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klinkt chill maar niet echt echt spannend ofzo
Hmm true wel. Maar tochquote:Op maandag 27 juli 2015 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vond ik echt jammerhad willen zien hoe hij het deed bij de obstakels met armkracht
1 | [url=http://rateyourmusic.com/~Twolliebollie]Rateyourmusic[/url] |
quote:
Jazeker! En je lieve koetje is weer terug.quote:
Dat is een van de beste emoji.quote:
Oooh, jij hierquote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jazeker! En je lieve koetje is weer terug.
[..]
Dat is een van de beste emoji.
haha dat kind in de schommel daar achter lijkt op een dik lieveheersbeestjequote:
Een bij bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
haha dat kind in de schommel daar achter lijkt op een dik lieveheersbeestje
neen zo'n zwarte met gele stippen maar dan zonder stippen.quote:
Soz, soz dear.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
neen zo'n zwarte met gele stippen maar dan zonder stippen.
moemoe plz don't ruin it
As always.quote:
Neequote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
As always.
Oke.. dat is een enorme leugen.
PM'de wij niet altijd vet veel?
Jij staat nog in mijn onderschriftquote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
As always.
Oke.. dat is een enorme leugen.
PM'de wij niet altijd vet veel?
Komt omdat ik dat dan ook altijd benquote:
Hier wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Komt omdat ik dat dan ook altijd ben![]()
En gaat lekkah, kan alleen niet slapen. En bij jou?
Hehe, die luister ik ook net, heerlijk nummertje. Hij is inderdaad veel afgevallenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hier wel lekker hoor.
Nieuwe Sam Smith aan het luisteren. Echt knap hoeveel hij is afgevallen, een heel ander gezicht!
What's keepin' you up?
Zou je hem doen? Je valt op mannen toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:30 schreef richolio het volgende:
Hehe, die luister ik ook net, heerlijk nummertje. Hij is inderdaad veel afgevallen![]()
Denk dat ik niet kan slapen omdat ik muziek luister, maar goed, worth it.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:30 schreef richolio het volgende:
Ik kan nooit in slaap vallen met muziek in, maar ik wil gewoon muziek luisteren
Neequote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou je hem doen? Je valt op mannen toch?
Autsj, sorryquote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:34 schreef richolio het volgende:
NeeHaha. Maar als ik het was misschien wel
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Autsj, sorry.
Niks houdt me wakker. Ik wil wakker zijn.
Ik doe met een half oog wat administratie en speel een spelletje.
Neen, ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:37 schreef moemoe het volgende:
Is een app ''can you escape?'', ken je het?
I was? Eh, I mean, I amquote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Heb je morgen niks te doen dan? Jij was trouwens toch diegene met die goede muziek smaak
Ken je Aurora?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:43 schreef richolio het volgende:
Ja die zijn wel leuk, komen ook op Lowlands
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Neen, ja dat is doornroosje toch? Meer weet ik niet
http://www.smule.com/reco(...)/113270445_146913483quote:
Ik vind Fylax niet heel geloofwaardig meer overkomen, sorry dat ik het zeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat we die jongen moeten emogiffen omdat ie problemen heeft.
Hier is het wel lekker droog.quote:
Het stort regent hierquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hier is het wel lekker droog.
Wel winderig.
Waar is hier?quote:
Gelukkig. Daar woon ik ver van.quote:
Brabant hequote:
Hi bbyquote:
Goed, goed. Daar?quote:
Valt me serieus heel erg tegen. Kan nu een heel betoog typen, maar dat ga ik niet doen.quote:
Ben wel benieuwd waaromquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Valt me serieus heel erg tegen. Kan nu een heel betoog typen, maar dat ga ik niet doen.
400 euro voor een mid-range telefoon is gewoon normaal. Dat is geen flagship killer. Het is geen high-end telefoon en 400 euro is geen budget. Lees mee:quote:
plzquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ook een kans dat ik voor Samsung ga omdat hun design tig keer beter is geworden
Je kan een FHD scherm 5,5 inch met Helios CPU en goede camera krijgen voor 250 euro-ish. Dat is een veel betere bang 4 buck. Cyanogen was een USP voor 1+1 en die valt weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik denk wel dat OPT niet echt een upgrade is, maar ik heb ook geen OPO dus denk dat deze wel kans heeft om mn HTC te vervangen
Ik snap dit zelf niet. Het ziet er het zelfde uit, maar nu met premium materialen en vervolgens minder functionaliteit. Vind het een trade off.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:45 schreef LittleBrownie het volgende:
I knowquote:
Zijn kleine veranderingen idd maar toch mooiquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik snap dit zelf niet. Het ziet er het zelfde uit, maar nu met premium materialen en vervolgens minder functionaliteit. Vind het een trade off.
Het voelt meer premium aan en het ziet er ook wel wat meer premium uit, maar geen Micro SD is toch wel echt een dikke -quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn kleine veranderingen idd maar toch mooi
Gianniquote:
Ik zat al te zoeken of ie dat heeft idd. Jammer wel :/quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het voelt meer premium aan en het ziet er ook wel wat meer premium uit, maar geen Micro SD is toch wel echt een dikke -
Heb zelf de LG G4. Fijnste telefoon tot nu toe. Maar hou de chinese kant in de gaten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken of ie dat heeft idd. Jammer wel :/
Vind die achterkant lelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb zelf de LG G4. Fijnste telefoon tot nu toe. Maar hou de chinese kant in de gaten.
hoe vaak kijk jij naar de achterkant danquote:
Welke van de LG? De lederen of de plastic?quote:
Geen Samsungquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:45 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:06 schreef DrNick het volgende:
Het feit dat ze die fluit-ringtone hebben bedacht, moet reden genoeg zijn.
laat bubbelz dat niet horenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Lekker lui in bed liggen met fruitshoot en chips
Want? Ze wordt gek van eventuele kruimels in bed?quote:
Ja primaquote:
Ja haar bed is heilig en ik mag ook geen koekjes eten in de buurt van haar bedquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Want? Ze wordt gek van eventuele kruimels in bed?
En hoe weet jij dat? Heb je chips gegeten in haar bed?![]()
![]()
Zo vaak als ik kan, naar die van Geo dan hequote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hoe vaak kijk jij naar de achterkant dan
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo vaak als ik kan, naar die van Geo dan heboh goede kont
Waarschijnlijk doe ik t ook nietquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe ik t ook niet
Dat was Geo, maar wel truequote:
Ik zeg toch truequote:
Is Geo je feeder?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Lekker lui in bed liggen met fruitshoot en chips
Maybe maybequote:
net doen of die vriendelijke jongeman dat zou postenquote:
Ja.quote:
Aight. Dan stel ik onze wedstrijd even uit. Als je viesdik bent manouvreer je minder makkelijk.quote:
OPT is 100 eu duurderquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor de prijs kan je 't niet laten. Vriend van me heeft m ook.
Wil je de mijne?quote:
Gainen jwtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aight. Dan stel ik onze wedstrijd even uit. Als je viesdik bent manouvreer je minder makkelijk.
Ja mja true maar mn abo loopt tot april nog en dan zijn er vast leukere en betere uitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het scheelt alsnog het dubbele van een vergelijkbare Samsung
U scaredquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aight. Dan stel ik onze wedstrijd even uit. Als je viesdik bent manouvreer je minder makkelijk.
Te goed? Nou...quote:
vies dierquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Nu we het over eten hebben, ik ga mijn leftover pizza van gister maar even opeten.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Nu we het over eten hebben, ik ga mijn leftover pizza van gister maar even opeten.
gewoon koudquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koud of warm? Ik vind koud ook lekker.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zo schattig.![]()
![]()
Ik wil binnenkort baby's zien
zullen wij baby's maken?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zo schattig.![]()
![]()
Dominos?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
gewoon koud![]()
BBQ lekker lekker nog wat
Smooooothquote:
Je weet dat die dingen eerst 9maanden in the lady oven moeten zitten he, dus binnekort is niet haalbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zo schattig.![]()
![]()
Goede smaakquote:
quote:
zal jou eens opentrekkenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
Nick, misschien zet ik toch mijn geld op je. Ze krijgt niet eens een plastic zakje opengetrokken
echt niet, daar was ik net. alleen maar bejaarde mannetjes gezienquote:
Wp is dik grap moment, ga het niet doenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
denk honestly dat mijn zusje nog van nick en lb zou winnen
wp is kankihard aan het trainenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wp is dik grap moment, ga het niet doen
Wees blij, van bejaarde tieten word je niet vrolijk. 😄quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt niet, daar was ik net. alleen maar bejaarde mannetjes gezien
neequote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ben trots op je.
Heb je before picture gemaakt zodat je straks he progress kan showen?
Betere wat? Telefoons gewoon?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja mja true maar mn abo loopt tot april nog en dan zijn er vast leukere en betere uit
Geo plsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |