Racistquote:
Lekker snel switchen als er vagen komen hequote:
Survival of the fittest he.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker snel switchen als er vagen komen he
Gewoon een meelopertje jij.quote:
Er zijn 70 groeperingen hequote:Op maandag 27 juli 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Die moslims met al hun verschillende clubjes. Weet je hoe ingewikkeld dat allemaal is als leek?
Fenerbahcequote:Op maandag 27 juli 2015 14:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu ik Yasemin de Turk ben wil ik ook bij een van die clubjes. Welke moet ik kiezen?
Die met het mooiste tenue.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu ik Yasemin de Turk ben wil ik ook bij een van die clubjes. Welke moet ik kiezen?
Galatasarayquote:Op maandag 27 juli 2015 14:35 schreef Yasmin23 het volgende:
In 'Ik ben Turk' gaat het over Besiktas, dan moet je daar maar voor gaan denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Almere City.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:35 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 'Ik ben Turk' gaat het over Besiktas, dan moet je daar maar voor gaan denk ik.Hij blijft echt te droog:pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat dragen zij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |