Je wordt gewoon hitsig van die zingende schedel?quote:Op maandag 27 juli 2015 02:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft niks met mosselen of woeste wateren te maken.
quote:Op maandag 27 juli 2015 02:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wordt gewoon hitsig van die zingende schedel?
Niks mis meequote:
Nahw.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:30 schreef Kauai het volgende:
In mijn omgeving word ik uitgelachen. Onwetenden.
Daarom is het zo geniaal.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks mis mee
I love bad bitches, that's my fucking problem
And yeah I like to fuck, I got a fucking problem
Dat nummer staat volgens mij ook aardig bovenaan qua nummers met het meeste gebruik van het woord 'fuck'.
Op dit moment de twee laatste albums van Kendrick Lamar denk ik. En Whatever People Say I Am That's What I'm Not van Arctic Monkeys. Kan geen #1 kiezen, is echt net waar ik zin in heb.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:37 schreef Amoeba het volgende:
Wat is echt jullie favoriete album dan? De absolute #1?
Van wat? Alles?quote:Op maandag 27 juli 2015 02:37 schreef Amoeba het volgende:
Dit spelen ze speciaal voor de drummer die overleden is, zonder drummer.quote:
De afgelopen paar jaar is dat Flume - Flume. Daarbij zijn The Prodgy - Invaders Must Die, Kavinsky - Nightcall en Kanye West & Jay-Z - Watch The Throne ook erg prettig.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:37 schreef Amoeba het volgende:
Waarom zou ik?quote:
Zegt alleen zo weinig, mijn smaak is ook door de jaren heen veranderd, maar alsnog heeft housemuziek mijn voorkeur.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe mn muzieksmaak verandert.
quote:Op maandag 27 juli 2015 02:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt alleen zo weinig, mijn smaak is ook door de jaren heen veranderd, maar alsnog heeft housemuziek mijn voorkeur.
Dat vond ik destijds al te commercieelquote:
Gaat je dyslexie nu helemaal los?quote:
#slachtofferrolquote:
quote:
Ah okay. Ik ga voor zoiets als:quote:Op maandag 27 juli 2015 02:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Op dit moment de twee laatste albums van Kendrick Lamar denk ik. En Whatever People Say I Am That's What I'm Not van Arctic Monkeys. Kan geen #1 kiezen, is echt net waar ik zin in heb.
Die drie ken ik niet geloof ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah okay. Ik ga voor zoiets als:
1. The Turn of a Friendly Card - Alan Parsons Project
2. The Stone Roses - The Stone Roses
3. All Rights Removed - Airbag
En eervolle vermeldingen voor The Dark Side of the Moon, LA Woman en Loveless (My Bloody Valentine). Dat laatste album is wel echt perfect trouwens.
Ik heb daar zo hard om gelachen.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:39 schreef LTVDK het volgende:
Arme mensen in het vliegtuig, lijkt me echt verschrikkelijk om dit mee te moeten maken
http://www.dumpert.nl/med(...)ransavia_vlucht.html
Zürich (same-day return), voor een workshop.quote:
En nu? Probleem?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:42 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Zürich (same-day return), voor een workshop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |