quote:Update 14:24 uur
De politie heeft een arrestatie verricht in de zaak van het vermiste meisje Lisa Tuk. Het gaat om een 41-jarige man uit het Zuid-Hollandse Koudekerk aan den Rijn.
Waarom zegt ie dan niet gewoon dat er geen ruzie was, ipv specifiek alleen die dag te noemen?quote:Op maandag 27 juli 2015 14:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, die conclusie kan je daar niet uit trekken.
Ben jij een kloon van Loekie1 trouwens? Die heeft ook altijd van dit soort vergezochte (on)logica..
twitter:mickvanwely twitterde op maandag 27-07-2015 om 14:47:00De 41-jarige man wordt verdacht van onttrekking aan het bevoegd gezag. Lisa was woensdagnacht vrijwillig vertrokken reageer retweet
Had jij nooit onenigheid met je ouders?quote:Op maandag 27 juli 2015 14:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Waarom zegt ie dan niet gewoon dat er geen ruzie was, ipv specifiek alleen die dag te noemen?
(en de rest erbij)
Nee ik ben geen kloon.. jij wel..?
Zeker..quote:Op maandag 27 juli 2015 15:05 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Had jij nooit onenigheid met je ouders?
Dat weet ik niet. Het staat er immers niet, dus dat kan je ook niet weten. Je kan dus jouw conclusie logischerwijs niet daaruit trekken.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Waarom zegt ie dan niet gewoon dat er geen ruzie was, ipv specifiek alleen die dag te noemen?
(en de rest erbij)
Filmpje stuk...quote:Op maandag 27 juli 2015 15:11 schreef sneakydesert het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
Verslag van een ooggetuige.
Hij is vast de buurman van iemand...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je bij de conclusie uit dat het een bekende moet zijn?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:04 schreef Zolderkamer het volgende:
De man wordt verdacht van onttrekking van een minderjarige aan het bevoegd gezag. Hij werd aan het begin van de middag op straat in zijn woonplaats aangehouden. De man wordt op dit moment verhoord.http://www.telegraaf.nl/b(...)dwijning_Lisa__.html
Zal wel een bekende zijn dus... het meisje werd immers in goede gezondheid gevonden..
Er worden wel meer vreemde conclusies getrokkenquote:Op maandag 27 juli 2015 15:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe kom je bij de conclusie uit dat het een bekende moet zijn?
Het feit dat een nepprofiel van een knappe jongen onderdeel van het verhaal is geeft toch wel aan dat het meisje onder valse beloftes daarheen is gelokt. Al zijn dat meisje en die vent dan allebei wel enorm naïef om te denken dat er vervolgens niets zou gebeurenquote:Op maandag 27 juli 2015 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er worden wel meer vreemde conclusies getrokken
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die het beste me het kind voorhad haar dagenlang in huis heeft gehouden terwijl hij wist dat half NL naar haar op zoek was, dan bel je gewoon bij het eerste vermissingsbericht de politie dat ze bij jou zit.
Maar sowieso; als een kind bij jou komt schuilen omdat het de ouders niet leuk genoeg vindt, dan informeer je de ouders.
En als je denkt dat het bij de ouders niet veilig is voor het kind informeer je de politie en/of jeugdzorg, als je echter een puber van een ander in huis hebt en je stelt niemand daarvan op de hoogte dan spoor je niet.
Dat zei ik eerder ook, en met al die media attentie kan het zijn dat die (dus 41 jarige man) haar gewoon binnenhield ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef livelink het volgende:
Toch vraag ik me af of het wel zinvol is om meteen allerlei facebookpagina's in het leven te roepen en de media in te schakelen. Dit meisje moet wel verder met de wetenschap dat iedereen haar foto's heeft gezien en het over haar heeft. Het blijft natuurlijk een moeilijke afweging, maar deze publiciteit is voor haar wel schadelijk, lijkt me. Zeker als het achteraf gezien 'alleen maar' een kwestie van weglopen was.
Dit scenario bestaat alleen in jouw verknipte hoofd.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:24 schreef vaneiges het volgende:
[..]
De vader heeft nu de suggestie tegen dat hij zich vooral ingezet heeft om z'n eigen straatje schoon te vegen.
quote:Op maandag 27 juli 2015 12:58 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Daarover verschillen we van mening. Ik vind het dom als je het niet bij de ouders legt. Ook het ten prooi vallen aan loverboys is imo 100% aan falende ouders toe te rekenen. Die gasten doen niets anders dan handig gebruik maken van de door hun ouders veroorzaakte tekorten bij die meisjes. Sowieso simplistisch om die meiden zo negatief en laag in te schatten. Daar begint het falen al mee.
Wat is zijn FOK! username?quote:Op maandag 27 juli 2015 14:25 schreef NoXia het volgende:
Er is een 41 jarige verdachte aangehouden.
[..]
Doe maar spekjes ipv speculaasquote:Op maandag 27 juli 2015 14:38 schreef DonJames het volgende:
Ik trakteer op:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
omdat jullie zo lekker aan het fantaseren en speculeren zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |