Toch maar eens een Eftelingmeet plannenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak hoeft ook niet met een meisje thuis te komenMaar we hebben nog geen jongetjes-baby's ontmoet samen
nee, maar gruwelijk irritant als je een leuke nieuwe OP zit te maken en je kan het topic niet meer aanmaken vervolgens omdat een ander het gekaapt heeftquote:Op zondag 26 juli 2015 21:15 schreef Crumpette het volgende:
ja. dacht dat je het niet doorhad![]()
sorry. Tegen de regels?
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar gruwelijk irritant als je een leuke nieuwe OP zit te maken en je kan het topic niet meer aanmaken vervolgens omdat een ander het gekaapt heeft
Nja, 3 en de Royal Princessquote:Op zondag 26 juli 2015 21:14 schreef ingee het volgende:
MC4 meisje al!
R voelt zich bedrogen!
Of plan je een harem?
is meer een tip in het algemeen! Ik kan jou nog overrulenquote:
He heard well!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nja, 3 en de Royal Princess
Fannetje, na de pokjes gaan we een keer meeten! Sjaak heeft over Tim gehoord en zegt dat het een beste kerel is
Dan zijn de pokjes vast al wegquote:Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef Fannetje het volgende:
[..]
He heard well!
Ik heb nog abbo tm 31 augustus!
Hmja. Eergisteren had Lou een hele banaan op en wilde nog meer. Gisteren deed ik haar blijkbaar onrecht aan door weer banaan voor te schotelen, dus ik de banaan geprakt en door de kwark.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was ook zo'n kind en ik ben een volwassene geworden die ALLES eet. Okee, bijna alles. Het kan alle kanten opMaar ik snap het wel hoor, ik wil ook dat ze gewoon aan smaken went.
Bij mauw is elke dag anders. De ene dag schuift ze de stukken fruit achter elkaar naar binnen, de volgende dag levert het boze handgebaren en IIIEEEEHHHHHHH op. En als ik 't dan prak is het net een jong vogeltjeAl is brood altijd lievelings.
1 augustusquote:Op zondag 26 juli 2015 21:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Toch maar eens een Eftelingmeet plannen
Volgens mij is dat voorlichten echt zinloos hoorquote:Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef AwayTL het volgende:
sq was nog plaatjes aan het zoeken .
Opa's en oma's.. Pff. De ene oma heeft er voor gezorgd dat mijn toen dreumes geen water meer wilde drinken, maar alleen ranja.
Mijn moeder krijgt het voor elkaar om, ondanks een handleiding van 2 pagina's met ALLES uitgeschreven wat ik ook heb verteld, toch wat anders te doen. En zinnen uit te speeken als 'ja ik heb wat banaan door de broccoli gedaan, want dat deden we vroeger ook. Ik kon alleen geen liga vinden. Ik zag wel zo'n wafel liggen, maar die is van jou toch? Ben je op dieet? '
Mijn hoofd op dat moment![]()
. Vaak met de mededeling 'ik wil het niet weten, nu toch al te laat. De volgende keer schrijf ik wel meer op of laten we alles in je agenda plannen
'
Ik vind d'r rompertje nog erg schoon voor kwarkquote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hmja. Eergisteren had Lou een hele banaan op en wilde nog meer. Gisteren deed ik haar blijkbaar onrecht aan door weer banaan voor te schotelen, dus ik de banaan geprakt en door de kwark.
Ging mevrouw de stukjes banaan uit dr mond halen bij elke hap. Toen heb ik dr maar laten klooien ermee. Ze is wel in de "ik deel alles met jou"-fase. Enorm lief hoor, al die kwijl- en snotlappen die ik per se ook in mn mond moet stoppen.
Ik klink inderdaad moe. Net een uur over de grond heen gekropen ter vermaak van Lou. Was blij dat ik even zat![]()
Had je mn klapvideo van Lou trouwens ook al gezien? En heb je dr al 1 van Mauw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |