In plaats van uitleggen hoe je er aan komt, blijf je vaag. Daarom zei ik dat.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:07 schreef Puala het volgende:
Daarom betaal je ook een andere prijs dan in de winkel he?
Zeker, maar het klinkt op z'n minst 'opmerkelijk'. Als ik bij Hassan (random gekozen naam) uit de achterbak een iPhone koop betaal ik ook geen retailprijs, maar ik kan dan ook verwachten dat ze ergens van een vrachtwaggel zijn gevallen.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:07 schreef Puala het volgende:
Daarom betaal je ook een andere prijs dan in de winkel he?
Ik gaf antwoord op de vraag. Ik blijf niet vaag.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:11 schreef JDx het volgende:
[..]
In plaats van uitleggen hoe je er aan komt, blijf je vaag. Daarom zei ik dat.
Als je ze wil verkopen dan kan je toch gewoon zeggen, gekregen via werk ofzo, maar whatever, ik hoef ze niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op de vraag. Ik blijf niet vaag.
Want jij weet dat hoe?quote:Op maandag 27 juli 2015 14:34 schreef Gieliovd het volgende:
Niet zo haten. Ze zijn gewoon eerlijk verkregen. Niet kopen, niet zeiken.
Ik ben "beroepsmatig" geinteresseerdquote:Op maandag 27 juli 2015 14:11 schreef Puala het volgende:
En ik wil best aan de geinteresseerden vertellen waar ze vandaan komen hoor
Omdat Gieliovd mij kent.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want jij weet dat hoe?
En ik zeg niet dat TS oneerlijk is, maar kom op, ontwijkt vragen en 'nieuw in doos' maar zónder bon doet toch wel een beetje iets vermoeden. Al krijg je ze van je baas of weet ik wat kan je altijd nog bon/factuur er bij vragen, zeker als je ze wil verpatsen.
Top.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |