abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156689564
Ze kunnen elkaar daar niet echt pruimen.
pi_156689710
Palestijnen proberen te boel weer eens te verzieken. What else is new.
Naturheilmittel
pi_156689925
Dus er wordt iemand voor je ogen neergestoken en dan lach je?

Oei. Als dat waar is, wat zijn dat dan voor mensen geworden, die Palestijnen. :{
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_156689992
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 15:03 schreef Karrs het volgende:

Oei. Als dat waar is, wat zijn dat dan voor mensen geworden, die Palestijnen. :{
Ze willen geen vrede. Al 60 jaar niet. Ze hadden ook 50 jaar geleden vrede kunnen sluiten, dan was Palestina nu net zo rijk geweest als Israël.

Maar nee, ze willen geen vrede. Enkel de domme spelletjes van bepaalde extremisten spelen.
Naturheilmittel
pi_156700383
Israël moet (met financiële hulp van de EU en Amerika) terugkeersubsidies geven aan de Palestijnen zodat ze terug naar Jordanië kunnen. Enige gezonde langetermijnoplossing voor het conflict.

Uiteraard bedoel ik hier niet mee de druzen, christenen en zelfs de soennieten die het leger dienen.
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 22:48:51 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156700534
ja laten we mee gaan betalen aan het etnisch zuiveren van de Palestijnse gebieden

ik zie het niet gebeuren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156701318
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 15:03 schreef Karrs het volgende:

Klopt!! Ook werd een slachtoffer dat om hulp vroeg in d,r gezicht gespuugd door het geteisem.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_156703642
quote:
Omstanders 'spuugden naar me en sloegen me in mijn gezicht, terwijl het mes nog in mijn lichaam stak', zei ze. Het gezin woont in een ultra-orthodoxe nederzetting op de Westoever.
Toen ik de reacties las dacht ik echt dat de Palestijnen de boel aan het verzieken waren. Tot ik las dat de "slachtoffers" joodse kolonisten zijn die andermans land inpikken. Dan is het duidelijk wie de agressor is: de joodse kolonisten.
God is love
pi_156703710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 00:59 schreef love7 het volgende:

[..]

Toen ik de reacties las dacht ik echt dat de Palestijnen de boel aan het verzieken waren. Tot ik las dat de "slachtoffers" joodse kolonisten zijn die andermans land inpikken. Dan is het duidelijk wie de agressor is: de joodse kolonisten.
Want Judea en Samaria muss rein sein?
pi_156704258
Bericht van BIBI op zijn officiele facebookpagina (google translate):

quote:
We zijn in het midden van een golf van terrorisme is het gevolg van roekeloos en valse propaganda van Hamas, de Palestijnse Autoriteit, een aantal landen in de regio en nog belangrijker - de Islamitische Beweging in Israël.

IDF, politie en Shin Bet werken op alle fronten - hinderlagen, undercover, arrestaties, de aanwezigheid van de afgevaardigden, veiligheid gemeenschappen, operationele binnenkomst in de Palestijnse steden, de penetratie diepte van de wijken in Oost-Jeruzalem, de sloop van huizen van terroristen.

We Hiddno ook de open haard tegen steen werpers en Molotov cocktails, en draai ze minimum straffen en boetes tegen minderjarigen. We stopten voor verhoor mensen die met de moordenaars in de straat ravijn samengewerkt. Ik eiste juridische systeem om de winkels van handelaren die met deze gruwelijke daad meegewerkt of stond opzij te sluiten.

Zullen we stevige maatregelen tegen de Islamitische Beweging nemen in Israël, en tegen het aanzetten tot anderen. Niemand zal worden gespaard. We doen er alles aan om de veiligheid te herstellen naar Israël.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 06:46:32 #211
176916 Karrs
2007-2017
pi_156704675
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 00:59 schreef love7 het volgende:

[..]

Misleidende usernaam :{w
pi_156706513
quote:
Authorities arrest Jewish suspect in nationally-motivated stabbing attack on 3 Arab municipal employees, 1 other Arab in Dimona.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4708905,00.html
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:57:59 #213
176916 Karrs
2007-2017
pi_156708211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:11 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Mooi. In de bak met dat tuig.
pi_156708394
quote:
Haredi teen stabbed in Jerusalem
15-year-old teen said to be lightly wounded, attacker 'neutralized'; attacker shot in Kiryat Arba after trying to steal soldier's weapon.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4708934,00.html
2 steekpartijen dus.
pi_156712743
Begrafenis ook van die 19 jarige jongen die verscheidene mensen neerstak in Israël....
Dat jonkje is echt een martelaar, een held in Palestina. Wordt gewoon aanbeden bij zijn begrafenis omdat ie mensen gedood heeft.

Dat land is echt compleet ziek joh.
Ja ik weet dat de Westerse wereld ook wel eens in oorlogen mensen dood, maar dat zijn terroristen en dergelijke (ik sta btw überhaupt niet achter oorlogen).
Deze figuren doden mensen alleen maar omdat ze Israëlieten zijn, echt ziek hoor.
Zo'n land heeft toch geen bestaansrecht.
pi_156714817
Binnenkort gaza weer aan puin geschoten, hopelijk vegen ze het nu gewoon van de kaart.
pi_156714876
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:40 schreef bianconeri het volgende:
Begrafenis ook van die 19 jarige jongen die verscheidene mensen neerstak in Israël....
Dat jonkje is echt een martelaar, een held in Palestina. Wordt gewoon aanbeden bij zijn begrafenis omdat ie mensen gedood heeft.
Baruch Goldstein ook. En nu?
pi_156714952
quote:
Dan moet het nog wat massaler worden, genoeg aanwijzingen dat het niet zover gaat komen en Hamas op de Westbank is bijna hetzelfde als Fatah in Gaza, maar de slachtoffers in Gaza vandaag de dag zijn nou niet bepaald zeer hoopgevend te noemen als je geen Intifada wilt hebben zo.
pi_156714985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 22:43 schreef berko13 het volgende:
Israël moet (met financiële hulp van de EU en Amerika) terugkeersubsidies geven aan de Palestijnen zodat ze terug naar Jordanië kunnen. Enige gezonde langetermijnoplossing voor het conflict.

Uiteraard bedoel ik hier niet mee de druzen, christenen en zelfs de soennieten die het leger dienen.
Zwarte September?!
pi_156715041
Six Gazans Killed, 60 Wounded by Israeli Fire Near Border

quote:
Hundreds of Palestinians marched toward the security fence around Kibbutz Nahal Oz in solidarity with West Bank residents.

At least six Gaza residents were killed and 60 others were wounded on Friday by Israeli soldiers positioned at the security fence next to Kibbutz Nahal Oz, near the border with the Strip.
Follow the latest developments throughout Israel and the West Bank
Clashes between Palestinians and Israeli forces also erupted in Hebron, Bethlehem and near the settlement of Beit El. The confrontations were reportedly "the most severe clashes since latest round of violence began."

Hundreds of Palestinians marched toward the security fence in solidarity with West Bank residents. The Israel Defense Forces used riot-controlling means to try to disperse them. The Gaza border has been quiet in recent days, but the IDF has prepared for developments in the wake of clashes in East Jerusalem and the wave of terror attacks across Israel this week.
A Palestinian health ministry spokesman said that most of the wounds were serious, as a result of gunfire to the upper body. “The Israeli army uses snipers, and most of the wounds are in the head and throat,” Dr. Ashraf Al-Qudra said.
Palestinians report that one of the demonstrators shot to death was a 20-year-old resident of the Nusirat refugee camp, and another was a 15-year-old from Gaza City.

Two processions set out from Gaza after Friday prayers, one in the direction of Nahal Oz and the other in the direction of the Erez Crossing, to protest Israeli policy on Temple Mount and to show solidarity with West Bank Palestinians. The media in Gaza reported the incidents under the headline “Palestine waged an intifada.”
Hamas leader Ismail Haniyeh said in a homily he gave in Gaza Friday afternoon that Gaza is ready for confrontation in the battle, which he called “The Battle of Al-Quds,” referring to Jerusalem’s Arabic name. Haniyeh said in the Palestine Mosque in central Gaza that the third intifada had begun, and that it had opened in the cities of the West Bank.
“We tried 20 years of negotiations and attempts at a deal, and the result was losing the way and internal fights,” said Haniyeh. “Therefore, there is a need to deepen the intifada, strengthening it and keeping it burning among our sons and daughters until liberation.”
Palestinians also reported clashes all across the West Bank, including Hebron, Bethlehem and Beit El, describing them as “the harshest clashes since the outbreak of riots.”
read more: http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.679632

Even wachten hoe er nu op de Westelijke Jordaanoever gereageerd gaat worden.
pi_156716729
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 19:24 schreef Slaro het volgende:
Six Gazans Killed, 60 Wounded by Israeli Fire Near Border

[..]

read more: http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.679632

Even wachten hoe er nu op de Westelijke Jordaanoever gereageerd gaat worden.
De leiding van Hamas wil een 3e intifada? Die kunnen ze krijgen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_156717718
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:40 schreef bianconeri het volgende:

Dat land is echt compleet ziek joh.
Ja ik weet dat de Westerse wereld ook wel eens in oorlogen mensen dood, maar dat zijn terroristen en dergelijke (ik sta btw überhaupt niet achter oorlogen).
Deze figuren doden mensen alleen maar omdat ze Israëlieten zijn, echt ziek hoor.
Zo'n land heeft toch geen bestaansrecht.
De frustratie bouwt zich al tientallen jaren op hè. Ze hebben helemaal niks. Vergelijk dat eens met het steenrijke Israël. Natuurlijk is er in Israel dan meer 'beschaving' te vinden. Het heeft een rechtstreeks te maken met de welvaart.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 21:12:57 #224
64288 Bensel
Ladderzat
pi_156718102
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:02 schreef Confetti het volgende:

[..]

De frustratie bouwt zich al tientallen jaren op hè. Ze hebben helemaal niks. Vergelijk dat eens met het steenrijke Israël. Natuurlijk is er in Israel dan meer 'beschaving' te vinden. Het heeft een rechtstreeks te maken met de welvaart.
de welvaart die Israel zelf opgebouwd heeft. En de palestijnen? Die maakten liever de israeli's af.Met bommen, met zelfmoordaanslagen, met raketten. Zelf iets doen aan je welvaart? ben je gek, die israelische burgers moeten dood. Aan ontwikkelingshulp geen gebrek geweest...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_156718246
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef Bensel het volgende:

[..]

de welvaart die Israel zelf opgebouwd heeft. En de palestijnen? Die maakten liever de israeli's af.Met bommen, met zelfmoordaanslagen, met raketten. Zelf iets doen aan je welvaart? ben je gek, die israelische burgers moeten dood. Aan ontwikkelingshulp geen gebrek geweest...
Hahahahahaha. Zelf opgebouwd :') _O- . Het is zo'n bizarre stelling dat ik er weinig woorden woorden aan wil wijden maar ik zou eens gaan lezen over de relatie VS-Israël.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')