abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2015 @ 18:59:35 #101
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154653623
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:56 schreef DieselTank het volgende:

[..]

En hoeveel vrienden heeft die floris? Heeft die er ook 10000 ofzo?
Floris heeft zijn vriendenlijst afgeschermd, maar het profiel ziet er ook weer behoorlijk fake uit.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  zondag 26 juli 2015 @ 18:59:45 #102
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_154653629
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:56 schreef DieselTank het volgende:

[..]

En hoeveel vrienden heeft die floris? Heeft die er ook 10000 ofzo?
Even opgezocht: Is verstopt door deze Floris de Bruin in z'n privacy-instellingen. Is echter ook overduidelijk fake als je het mij vraagt :')

Weer zo'n typische Amerikaanse kop.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 26 juli 2015 @ 19:02:03 #103
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154653700
quote:
9s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:54 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik vind dat ook als de ouders laten uitschijnen dat er vast niets aan de hand is (wellicht voornamelijk om zich zelf gerust te stellen) dat de politie dan nog gewoon in actie moet komen. Daar zijn ze namelijk voor!

Verder baseer ik me enkel op wat ik lees in de berichtgeving, lijkt me nogal logisch.
Oh hebben de ouders dat laten "uitschijnen"? Nog zo'n aanname.. de politie is echt geen stel klaplopers in dit soort zaken, en weten meestal wel een stuk meer over weggelopen meisjes.. ook dat ze niet op ieder weggelopen kind de volle inzet kunnen doen, want dan gaan we minimaal 300% meer belasting betalen...

Dat die pa niet zo'n hele geweldige band heeft met zijn dochter blijkt wel uit het ad:

"De vader heeft zelf de computer van zijn dochter nagetrokken, maar kan geen sporen vinden van contact met een mogelijke jongen. ,Alles is vakkundig gewist.''

Vakkundig gewist.. en dat is dan je dochter... :N
  zondag 26 juli 2015 @ 19:05:09 #104
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_154653792
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:02 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh hebben de ouders dat laten "uitschijnen"? Nog zo'n aanname.. de politie is echt geen stel klaplopers in dit soort zaken, en weten meestal wel een stuk meer over weggelopen meisjes.. ook dat ze niet op ieder weggelopen kind de volle inzet kunnen doen, want dan gaan we minimaal 300% meer belasting betalen...

Dat die pa niet zo'n hele geweldige band heeft met zijn dochter blijkt wel uit het ad:

"De vader heeft zelf de computer van zijn dochter nagetrokken, maar kan geen sporen vinden van contact met een mogelijke jongen. ,Alles is vakkundig gewist.''

Vakkundig gewist.. en dat is dan je dochter... :N
Wat jij zegt is toch op z'n minst evenveel aanname als wat ik zeg? Toen ik 13-14 jaar was verwijderde ik ook alles wat ik gedaan had op de pc, zelfs al waren het maar spelletjes zoals Tribal Wars. Gewoon omdat ik niet wou dat m'n ouders zagen waar ik mee bezig was (en ik wist dat ze niet wilden dat ik zoveel spelletjes deed), gewoon weerbarstig tienergedrag dus. Dat ze haar computer wist hoeft dus niks te maken hebben met een slechte relatie met haar ouders. Misschien wou ze wel gewoon niet dat haar ouders wisten over haar 'internetrelatie' met deze Daan/Daniel. Dat kan ook zonder het hebben van een slechte relatie, hoor.
- Charlton Heston
  zondag 26 juli 2015 @ 19:07:38 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154653866
quote:
9s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:59 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Even opgezocht: Is verstopt door deze Floris de Bruin in z'n privacy-instellingen. Is echter ook overduidelijk fake als je het mij vraagt :')

Weer zo'n typische Amerikaanse kop.
Is ook fake, die foto's komen ook van Amerikaanse sites.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154653905
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is ook fake, die foto's komen ook van Amerikaanse sites.
Wat is dit ontzettend ziekelijk.

Die fake profielen zeggen mij al genoeg en een goed einde lijkt voor mij uitgesloten :(
  zondag 26 juli 2015 @ 19:09:27 #107
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154653919
quote:
9s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:05 schreef Lothiriel het volgende:
Misschien wou ze wel gewoon niet dat haar ouders wisten over haar 'internetrelatie' met deze Daan/Daniel. Dat kan ook zonder het hebben van een slechte relatie, hoor.
Nee dat kan niet... dan mist er duidelijk iets in de communicatie naar het kind toe... of je dat nou wilt of niet.. en dat het meestal helemaal niet erg is is een ander verhaal.. iets achter iemands rug om doen getuigt niet van de beste relatie op de wereld natuurlijk.. ;)
  zondag 26 juli 2015 @ 19:09:48 #108
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154653928
Die fake accounts hebben ook allemaal fake vrienden. Net weer een 'mooiboy' gespot die foto's gebruikt van een Oekraïense jongen. :')
  zondag 26 juli 2015 @ 19:11:41 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154653975
quote:
9s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:05 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Wat jij zegt is toch op z'n minst evenveel aanname als wat ik zeg? Toen ik 13-14 jaar was verwijderde ik ook alles wat ik gedaan had op de pc, zelfs al waren het maar spelletjes zoals Tribal Wars. Gewoon omdat ik niet wou dat m'n ouders zagen waar ik mee bezig was (en ik wist dat ze niet wilden dat ik zoveel spelletjes deed), gewoon weerbarstig tienergedrag dus. Dat ze haar computer wist hoeft dus niks te maken hebben met een slechte relatie met haar ouders. Misschien wou ze wel gewoon niet dat haar ouders wisten over haar 'internetrelatie' met deze Daan/Daniel. Dat kan ook zonder het hebben van een slechte relatie, hoor.
Dit.
En zeker als er een volwassene met kwade bedoelingen achter dat FB-account zit heb je nog wel de kans dat hij haar gegidst heeft in het hoe de gegevens te wissen.

Al even afgezien van het feit dat vader wellicht zelf niet de kennis heeft om goed genoeg te zoeken en zijn opmerking dat alles "vakkundig gewist" is meer zegt over zijn computerkennis dan over het werkelijk gewist zijn.

Maar het verbaast mij niet als ze het onder begeleiding van degene die achter dat FB-account zit idd vakkundig gewist heeft, en als dat zo is dan is het alleen maar zorgwekkender.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 juli 2015 @ 19:11:51 #110
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_154653981
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee dat kan niet... dan mist er duidelijk iets in de communicatie naar het kind toe... of je dat nou wilt of niet.. en dat het meestal helemaal niet erg is is een ander verhaal.. iets achter iemands rug om doen getuigt niet van de beste relatie op de wereld natuurlijk.. ;)
Goh, ik denk niet dat er veel ouders zijn die een internetrelatie zouden goedkeuren... En al helemaal niet als je 13 jaar bent. Hoe ga je daar dan 'open' over zijn?

Wat dat betreft heb ik overigens een uitstekende relatie met m'n ouders. Ondanks m'n vroegere sneaky gedrag wat de computer betreft :s)
- Charlton Heston
pi_154654024
Opmerkelijk vind ik dat een hoop meiden uit die gast zijn vriendenlijst een Vlaamse achternaam hebben.
pi_154654027
Zou haar computer ook even checken op de aanwezigheid van trojans.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:14:15 #113
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_154654047
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Opmerkelijk vind ik dat een hoop meiden uit die gast zijn vriendenlijst een Vlaamse achternaam hebben.
Ja, zitten enorm veel Vlaamse meisjes tussen :N
- Charlton Heston
  zondag 26 juli 2015 @ 19:15:35 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154654082
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik vind echt dat je wel heel makkelijk doet alsof het min of meer de "schuld" van de ouders is dat ze met hun puberdochter niet zo'n vriendschappelijke band hebben dat het kind alles met ze deelt....

Pubers doen nou eenmaal dingen waar je als ouder niets van weet (en als je het allemaal wel zou weten zou je daar ook niet gelukkiger van worden), maar meestal is dat geen drama, want over het algemeen brengt die puber zichzelf niet in gevaar met de domme dingen die hij/zij doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154654125
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:14 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ja, zitten enorm veel Vlaamse meisjes tussen :N
Zou hij niet gewoon een Belg zijn en dat ze misschien ergens in Belgie zit?

Pff.. ingewikkelde case lijkt me.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:17:32 #116
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154654130
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:11 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Goh, ik denk niet dat er veel ouders zijn die een internetrelatie zouden goedkeuren... En al helemaal niet als je 13 jaar bent. Hoe ga je daar dan 'open' over zijn?
Dat is al twee of drie stappen verder... Je hoeft helemaal niet om details te vragen als ouders... die zien hun kind nog als kind, en het kind ziet zichzelf als jongvolwassene.. daar gaat het mis..

Je kan gewoon uitleggen dat ze altijd een bepaalde handeling moet uitvoeren.. ipv consequenties aan gedrag te verbinden.. gewoon een beetje up to date met je kinderen zijn ipv met je relatie en nieuwe vrouwen in je leven..
Kinderen brengen veel verantwoording met zich mee, helemaal in die leeftijd..

quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:11 schreef Lothiriel het volgende:

Wat dat betreft heb ik overigens een uitstekende relatie met m'n ouders. Ondanks m'n vroegere sneaky gedrag wat de computer betreft :s)
Dat is nu.. en vooral hoe jij er tegenaan kijkt.. maar de realiteit was anders.. toch..? ;)
pi_154654153
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

België staat er wel om bekend. :X
pi_154654205
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:17 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is al twee of drie stappen verder... Je hoeft helemaal niet om details te vragen als ouders... die zien hun kind nog als kind, en het kind ziet zichzelf als jongvolwassene.. daar gaat het mis..

Je kan gewoon uitleggen dat ze altijd een bepaalde handeling moet uitvoeren.. ipv consequenties aan gedrag te verbinden.. gewoon een beetje up to date met je kinderen zijn ipv met je relatie en nieuwe vrouwen in je leven..
Kinderen brengen veel verantwoording met zich mee, helemaal in die leeftijd..

[..]

Dat is nu.. en vooral hoe jij er tegenaan kijkt.. maar de realiteit was anders.. toch..? ;)
Man, je weet niet eens wat er gebeurt is en je legt de schuld al min of meer bij die ouders neer. :N
  zondag 26 juli 2015 @ 19:23:40 #119
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154654310
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Man, je weet niet eens wat er gebeurt is en je legt de schuld al min of meer bij die ouders neer. :N
Ze lagen ernaast met hun neus er bovenop.. eentje was de stiefmoeder... vader die eerst op de pc moet kijken hoe of wat...
Ja.. dan kun je moeilijk het meisje de schuld geven vind ik.... Hoe lullig het ook is.. ;)
pi_154654351
Volgens mij kunnen we dit beter aan de politie overlaten. Doodleuk gaan flyeren en daar mee zeggen: als je de dader bent zorg dat het kind niet aan mensen laat zien.....

Niemand die haar gaat herkennen, ja de lookalikes worden heel veel doorgegeven nou dat is leuk. Loop je samen met je vader op straat en dan word je vader inelkaar gebeukt omdat je op het meisje leek... tjoh.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_154654362
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja misschien een soort afsplitsing van het Dutroux netwerk ofzo.

Geen goed verhaal iig, zou mijn dochter als ik die had nooit op Facebook of andere sociale media laten. Spreek maar gewoon normaal met elkaar af in plaats van dat rare gedoe over internet.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:25:56 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154654391
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja misschien een soort afsplitsing van het Dutroux netwerk ofzo.

Geen goed verhaal iig, zou mijn dochter als ik die had nooit op Facebook of andere sociale media laten. Spreek maar gewoon normaal met elkaar af in plaats van dat rare gedoe over internet.
Kijk maar uit, als ze het dan stiekem toch doet dan is het "jouw schuld" dat je niet wist dat ze het toch deed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154654396
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik ben ook weleens stiekem naar een oudere man gegaan (dit wist ik). Puur omdat mijn ouders me nooit hadden laten gaan als ik het ze had gezegd. En zie ik leef nog.
Ja maar het gaat niet om jou.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:26:13 #124
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154654401
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:24 schreef Sapstengel het volgende:

En juist dan doet ze het achter je rug om natuurlijk... ^O^
pi_154654440
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:54 schreef DieselTank het volgende:

[..]

''tieners'' er is er een ingetrapt.... Maar verder voordat andere dit doen zouden ze vaak eerst met vriendinnen er over praten.. Dat is vaak wel niveau VMBO (bb / kb. TL trapt er niet zo snel in) en praktijk scholen enzo. Alle HAVO en hoger trapt er niet in.
:') ..
pi_154654445
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:23 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ze lagen ernaast met hun neus er bovenop.. eentje was de stiefmoeder... vader die eerst op de pc moet kijken hoe of wat...
Ja.. dan kun je moeilijk het meisje de schuld geven vind ik.... Hoe lullig het ook is.. ;)
Ik denk het wel dat het toch een beetje de schuld van het meisje is. Het is zeer overduidelijk dat het nep is, en hij heeft 2200 vrienden waarvan 99% tienermeiden zijn en dan niet denken: nou wel toevallig dat ik er van de 2200 uitgekozen ben. En verder allemaal vage foto's waar je al aan kunt zien dat het niet een nederlands huis is.... Tja ik vind het gewoon oer en oer dom maarja ze heeft het nu wel geleerd denk ik.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_154654453
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijk maar uit, als ze het dan stiekem toch doet dan is het "jouw schuld" dat je niet wist dat ze het toch deed.
Mjah heb je een punt. Gewoon regelmatig erbij gaan zitten dan of als ze slaapt de telefoon of computer bekijken.

En leren dat er dingen bestaan als nepprofielen, laten zien hoe je reverse image search kunt doen op Google enz.
pi_154654466
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:27 schreef Rucola het volgende:

[..]

:') ..
verklaar nader.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_154654532
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:27 schreef DieselTank het volgende:

[..]

verklaar nader.
Het kind is 13 jaar.
pi_154654545
quote:

[..]

Ik denk het wel dat het toch een beetje de schuld van het meisje is. Het is zeer overduidelijk dat het nep is, en hij heeft 2200 vrienden waarvan 99% tienermeiden zijn en dan niet denken: nou wel toevallig dat ik er van de 2200 uitgekozen ben. En verder allemaal vage foto's waar je al aan kunt zien dat het niet een nederlands huis is.... Tja ik vind het gewoon oer en oer dom maarja ze heeft het nu wel geleerd denk ik.
Aandacht tekort?
  zondag 26 juli 2015 @ 19:30:03 #131
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154654554
quote:

[..]

De schuld van een 13 jarig meisje... hoe krijg je het in je hoofd...! bedenk je dat..?
Dat is gewoon een stukje gemiste opvoeding.. (een vriendje mocht vroeger nooit alleen naar school, tot ie naar "de grote school" moest, natuurlijk werd ie aangereden en raakte ie zwaar gewond.. en dat lag echt niet aan hem... :N )
pi_154654575
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah heb je een punt. Gewoon regelmatig erbij gaan zitten dan of als ze slaapt de telefoon of computer bekijken.

En leren dat er dingen bestaan als nepprofielen, laten zien hoe je reverse image search kunt doen op Google enz.
Dat is wel een beetje overdreven mits ze het heel veel gebruikt. Misschien moet je je kind bevrienden op facebook en eens door de vriendenlijst gaan neuzen. Want zo kan je nog wel 100 dingen bedenken die een kind moet leren. En vaak is het moeilijk om als je kind 13 a 14 is te praten over seks en vriendjes en de gevaren.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_154654588
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

De schuld van een 13 jarig meisje... hoe krijg je het in je hoofd...! bedenk je dat..?
Dat is gewoon een stukje gemiste opvoeding.. (een vriendje mocht vroeger nooit alleen naar school, tot ie naar "de grote school" moest, natuurlijk werd ie aangereden en raakte ie zwaar gewond.. en dat lag echt niet aan hem... :N )
Waarom moet het perse een stukje gemiste opvoeding zijn? Je hebt het over een kind van 13, toen deden zoveel mensen ondoordachte dingen. Dan ben je gewoon echt nog naief, heb je geen levenservaring en zie je niet zoveel gevaar in dingen.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:31:23 #134
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_154654605
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:35 schreef teckna het volgende:

Maar pure speculatie verder, voor dezelfde geld moest ze in de nacht naar het toilet en is er iets met dr gebeurd van/naar het toilet. De wereld zit vol met geesteszieke mensen...
Ze had haar rugtas mee. Je gaat toch niet geheel gekleed en met rugtas naar het toilet?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_154654625
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:30 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje overdreven mits ze het heel veel gebruikt. Misschien moet je je kind bevrienden op facebook en eens door de vriendenlijst gaan neuzen. Want zo kan je nog wel 100 dingen bedenken die een kind moet leren. En vaak is het moeilijk om als je kind 13 a 14 is te praten over seks en vriendjes en de gevaren.
Mjah ik ga sowieso geen kinderen nemen, is veel te veel gedoe.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:31:59 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154654628
quote:

[..]

Mwah, met de kennis van nu....
Het heeft nog lang genoeg geduurd voor duidelijk was dat het een fake account was, dus dat een 13-jarige niet doorheeft dat het geen echte foto's zijn is niet zo heel vreemd, daarbij weet je niet wat hij over die foto's verteld heeft, als ze daar al vragen over gesteld heeft kan hij ook nog gezegd hebben dat het tijdens een vakantie in de VS was.

Ik vind het echt heel raar dat een 13-jarige min of meer verweten wordt dat ze naïef is, maar misschien kunnen we de schuld daarvan ook nog even bij de ouders neerleggen.
Is het een keer geen arrogante trut van 13 die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft, is het weer niet goed omdat ze in haar naïviteit in een profiel getrapt is waar 24 uur lang half NL op social media ingetrapt was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154654654
Geschatte aantal Nederlanders die Jambers als achternaam hebben: 39

Niet een voor de hand liggende naam als je een fakeprofiel maakt, of je moet een Belg zijn.
pi_154654682
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mij is nooit iets verteld door me ouders over seks of nep vriendinnen op facebook (als die bestaan :P) HOe kunnen die ouders nou weten dat dat kind met een internetvriendje aan het daten is? Als mijn ouders toen me hyves account zouden checken zou ik ook heel boos worden. Dat meisje kon wel heel eerlijk zijn over alles maar alleen hield ze dat vriendje wel geheim.......
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_154654709
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:32 schreef Mr.Ping het volgende:
Geschatte aantal Nederlanders die Jambers als achternaam hebben: 39

Niet een voor de hand liggende naam als je een fakeprofiel maakt, of je moet een Belg zijn.
Bij mijn naam zijn er 30 geschatte Nederlanders maar ik besta ook gewoon echt.
pi_154654720
Belgische politie zou m.i. ook verwittigd moeten worden.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:34:30 #141
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154654729
quote:
Gewoon regelmatig erbij gaan zitten dan of als ze slaapt de telefoon of computer bekijken.
Neuh.. gewoon de uiterste situaties pakken, zonder details, of consequenties...

Dus aanleren, dat wat ze ook doet (ook al zou ze het nooit doen), altijd een teken van leven geeft, zonder details te moeten opgeven bijvoorbeeld.. Dat houd het licht.. staat jullie relatie niet in de weg, zorgt voor een gerust hart.. en in geval van nood een snel ingrijpen, omdat je dan direct weet dat het fout zit...
pi_154654771
Geef je dochters een iPhone en traceer waar ze zijn, of doen ze dan alleen in mijn familie?
pi_154654780
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:34 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Neuh.. gewoon de uiterste situaties pakken, zonder details, of consequenties...

Dus aanleren, dat wat ze ook doet (ook al zou ze het nooit doen), altijd een teken van leven geeft, zonder details te moeten opgeven bijvoorbeeld.. Dat houd het licht.. staat jullie relatie niet in de weg, zorgt voor een gerust hart.. en in geval van nood een snel ingrijpen, omdat je dan direct weet dat het fout zit...
Misschien hebben ze dat wel gedaan, gaat niet echt ergens over zo :P
  zondag 26 juli 2015 @ 19:35:42 #144
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154654786
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:31 schreef Rucola het volgende:
heb je geen levenservaring
Dat moet je dus van iemand krijgen die dat wel heeft... en dat zijn de ouders op de eerste plaats.. of een opa/oma/leerkracht etc...
pi_154654828
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:35 schreef Mr.Ping het volgende:
Geef je dochters een iPhone en traceer waar ze zijn, of doen ze dan alleen in mijn familie?
Mijn zusje is nu ook 13 a 14 en heeft geen mobiele telefoon hoor, maar wel vaak genoeg mensen bij ons over de vloer. Alhoewel ze steeds meer begint te zeuren tijdens het eten :P
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_154654836
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:35 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat moet je dus van iemand krijgen die dat wel heeft... en dat zijn de ouders op de eerste plaats.. of een opa/oma/leerkracht etc...
Is goed. Kan ook prima dat ze dat heeft. Ze is een puber en dan doe je soms ondoordachre dingen, hoe je opvoeding ook is.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:38:04 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154654879
quote:

[..]

Ja, ik zette de PC ook in de woonkamer toen mijn oudste zelf ging internetten, maar dan hebben we het over meer dan 15 jaar geleden, en zat zelf vanaf midden jaren 90 al regelmatig op internet, dus ik ben niet heel bleu wat dat betreft, maar ik denk dat de gemiddelde ouder van een puber zich nog helemaal niet zo realiseert wat er wat dat betreft allemaal gaande is op het web, die hebben gewoon een te grote afstand tot dat soort dingen en het toen zij jong waren was er amper tot geen internet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154654894
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:36 schreef Rucola het volgende:

[..]

Is goed. Kan ook prima dat ze dat heeft. Ze is een puber en dan doe je soms ondoordachre dingen, hoe je opvoeding ook is.
Hier ben ik het 100% mee eens. Misschien was ze wel super eerlijk over alles en nooit liegen etc maar ze wou gewoon even haar internet vriendje ontmoeten.

En iedereen die zegt jaaaa maar de ouders moeten soms meekijken bla bla. Toen mijn ouders mijn kamer binnenkwam ging ik meteen naar het bureaublad om dan te gaan praten.... dusja...
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  zondag 26 juli 2015 @ 19:38:35 #149
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154654898
Bij 'Jambers' denk ik direct aan Boer Joël. Wat nou als die Daan ook zo'n boer Joël type is... :r
  zondag 26 juli 2015 @ 19:38:49 #150
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154654911
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:36 schreef Rucola het volgende:

[..]

Vandaar ook die afspraken die je zo licht mogelijk houd voor beide kanten.. Staat haar niets in de weg om ondoordachte dingen te doen toch..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')