Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
De laatste Grand Prix voor de zomerstop is de Grand Prix van Hongarije. Op de altijd warme Hungaroring was vorig jaar Daniel Ricciardo met de Red Bull verrassend de snelste. De Australiër kan dit jaar zijn draai niet vinden, maar Red Bull lijkt het lek langzaam maar zeker boven te krijgen. De Renault-motor kan het team er echter van weerhouden het kunststukje van vorig jaar te herhalen.
Kampioenschapsleider en regerend wereldkampioen Lewis Hamilton zoekt juist revanche ten opzichte van vorig jaar nadat hij na een brandje tijdens de kwalificatie uit de pitsstraat moest starten, maar toch nog het podium haalde. De Brit is dit jaar weer goed in vorm, maar concurrentie van teamgenoot Nico Rosberg ligt op de loer. Kan Ferrari weer voor Williams komen of is het team uit Grove voorlopig naar plaats twee opgeschoven in de pikorde bij de teams? Kan Max Verstappen zijn uitvalbeurt in Groot-Brittannië omzetten in een goede puntenfinish? We weten het allemaal zondagmiddag rond de klok van 15.45 uur.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]