Ach joh, Hamilton is toch te gefrustreerd om er voorbij te gaan. Nico hoeft alleen rustig te blijven en dan heeft hij die podium plekquote:Op zondag 26 juli 2015 14:52 schreef Maver24 het volgende:
Go Hamilton. Fuck the haters. Nu op naar Rosberg.
Ik heb liever dat hij zo laat zien wat hij kan dan voorop in schone lucht cruised.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:52 schreef Maver24 het volgende:
Go Hamilton. Fuck the haters. Nu op naar Rosberg.
Kan door de vieze lucht komen waar hij in rijd.quote:
NOGMAALSquote:Op zondag 26 juli 2015 14:52 schreef Izzy73 het volgende:
Ik heb het terug gekeken maar Maldonado laat meer ruimte vrij dan Hamilton.
Deze man weetquote:Op zondag 26 juli 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we hopen dat Rosberg 3e blijft voor Hamilton
Laten we hopen dat Maldonado Hamilton er nog even afknalt zodra hij Malledonna op een ronde wil zetten :pquote:Op zondag 26 juli 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we hopen dat Rosberg 3e blijft voor Hamilton
Dit zou wat zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 14:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Maldonado Hamilton er nog even afknalt zodra hij Malledonna op een ronde wil zetten :p
Max laat een gaatje, hij kan het tempo wel volgen denk ik maar wil het tijdens de tweede stop gaan doen.quote:
Ik heb altijd het idee dat Sainz na zijn pitstop nooit meer in het ritme komt.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz komt ook niet dichter bij Alonso, rijd wederom een erg grijze race, jammer.
uit de pits.....quote:
geralt heeft alweer een biertje op.quote:
Ik vind hem in de races sowieso slecht, geen verkeerde jongen, alleen in de race altijd een grijze muis, hangt er altijd net een beetje buiten, geen inhaalacties van hem niets. Rijd een beetje zijn rondjes, en haalt punten door uitvallers.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Sainz na zijn pitstop nooit meer in het ritme komt.
Ok dacht al :-)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |