Het was inderdaad wel heel erg op het randje.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton squeezed Bottas wel heel erg net, vroeger was dat prima maar met de huidige regels?
Het was wel op het randje ...quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton squeezed Bottas wel heel erg net, vroeger was dat prima maar met de huidige regels?
De huidige regels voor Hamilton of de huidige regels voor de rest?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja diskwalificatiequote:
Brazilie 2008 als ik het even uit mijn hoofd doe.quote:
Mooi voor het kampioenschap en Rosberg mag wel een titel van mij.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Eenskijken het volgende:
kijk iedereen hier juichen voor het verlies van hamiltontrieste mensen weer
Dat mag gewoon, net zoals dat ook bij het verlies van Max zou moeten kunnen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Eenskijken het volgende:
kijk iedereen hier juichen voor het verlies van hamiltontrieste mensen weer
Gewoon uit het kampioenschap flikkeren en levenslange toegang tot het paddock zou passend zijn!quote:
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Felipe, Fernando is faster than you'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |