Jij bent echt zo triest af en toe he...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je in Limburg woont, hoef je nergens meer heen
Ik heb er geen last van, maar misschien omdat ik het gewend ben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
In Limburg hebben automobilisten last van een diepgewortelde wielrennershaat, en kijken ze je eerst strak aan voordat ze met hun auto stoïcijns hun oprit afkomen. En vervolgens rijden ze je expres aan. Kuthobbywielrenners. Beetje AGR'tje spelen.
Nee, dan toch liever naar Duitsland waar ze nog vriendelijk groeten
Haha hap ff joh vrouwtje. Lach gewoon mee, andere keer ben ik weer de dupe, dan Knut weer etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo triest af en toe he...
Ik wilde gewoon alleen maar aangeven dat 19% niet zo bijzonder is, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer. Een gemiddelde Friese drempel is al 19%. 19% als losse kreet van steilte zegt gewoon helemaal niks. Maar blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen voor je.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon alleen maar aangeven dat 19% niet zo bijzonder is, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer. Een gemiddelde Friese drempel is al 19%. 19% als losse kreet van steilte zegt gewoon helemaal niks. Maar blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen voor je.
Ja 3 keer gedaan, best leukquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:16 schreef foetre het volgende:
Iemand ervaring met Eifel cycling classic?
Is de route bewegwijzerd of alleen via gps?
Heb mn gezin gek genoeg gekregen om mee te gaan😀
Nu mn werkgever nog.
Is niet van dit jaar maar al 2 jaar terug. Moesten veel viesdikke papzakken lopen, zal kijken voor hoogteprofiel in mn strava.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:22 schreef foetre het volgende:
Dit jaar zit er een nieuwe beklimming in het parcours van 100, 150 en 200 kilometer: Col de Kennfus. De klim is 6 kilometer lang en de top ligt op 500 meter. De Col de Kennfus kent beklimmingen tot 19%. Met behulp van het MySports systeem worden 2 tijden geregistreerd: je totale tijd van start tot finish en de beklimming van de Col de Kennfus.
Toch iets meer als een drempeltje.
Helaas geen hoogteprofiel te vinden.
Misschien komt het omdat we net als met je wielen al voor de 4000e keer moeten horen dat ze 1400 gram wegen en 500 euro hebben gekost, een stuk minder als veel andere wielen. Chapeau.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet allemaal klopt. Maar wel leuk geprobeerd. Kudos.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat we net als met je wielen al voor de 4000e keer moeten horen dat ze 1400 gram wegen en 500 euro hebben gekost, een stuk minder als veel andere wielen. Chapeau.
Oh ja de boodschap komt natuurlijk niet over als ik het niet exact letterlijk opschrijf. Had mn autistenwoordenboek net niet bij, excuus.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet allemaal klopt. Maar wel leuk geprobeerd. Kudos.
Nee, want de prijs die ik betaald heb, heb ik nooit geschreven dus je zuigt maar wat uit je duim.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja de boodschap komt natuurlijk niet over als ik het niet exact letterlijk opschrijf. Had mn autistenwoordenboek net niet bij, excuus.
thnx! Ben er wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is niet van dit jaar maar al 2 jaar terug. Moesten veel viesdikke papzakken lopen, zal kijken voor hoogteprofiel in mn strava.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Knut kan goed zuigen hoor dus wat is het probleem?
Mooi, waarom carbonremrand?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:00 schreef foetre het volgende:
Nu jullie het weer over velgen hebben.
Het word nu de wheeltec zenith 50c met dt swiss naven 1500 gram voor 1000 euro.
Ben benieuwd hoe vaak ik nog ga veranderen😂
https://www.facebook.com/(...)0968437964204&type=3
Hahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja de boodschap komt natuurlijk niet over als ik het niet exact letterlijk opschrijf. Had mn autistenwoordenboek net niet bij, excuus.
Jij zou dat als geen ander moeten wetenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk.
Moet ik je toch teleur stellen. Ik kom nooit op homo-ontmoetingsplekken, dus ik zal Knut nooit in het echt tegenkomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij zou dat als geen ander moeten wetenik ga iig weer pints drinken. Vanaf morgen 5 dagen lang een tocht lopen
Foto's van Facebook zijn de non discquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |