Dat was het eerste dat in mij opkwam bij het zien van haar oorspronkelijke username.quote:Op zondag 26 juli 2015 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom kano eigenlijk, moussie.
chocolade mousse
Origineelquote:Op zondag 26 juli 2015 01:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat in mij opkwam bij het zien van haar oorspronkelijke username.
Ja die wist ik, daar was ook een vooralarm "groot" voor afgegeven.. een zogeheten panpan call.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Angstige momenten voor passagiers bij noodlanding Schiphol
Nog een.
quote:
Weer dat nummer in mijn hoofdquote:Op zondag 26 juli 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij zegt ie toch echt: "Ik ben Turk Turk Turk, jij bent Turk Turk Turk, allemaal Turk Turk Turk Frutsel Turk Turk Turk"
quote:Op zondag 26 juli 2015 03:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja die wist ik, daar was ook een vooralarm "groot" voor afgegeven.. een zogeheten panpan call.
Ik heb Schiphol vandaag niet eens echt zitten volgen, het was hier al chaos genoeg. En we hebben een record te pakken, 121 km p/uur geloof ik.quote:
Ben je niet even tegen de wind gaan leunen?quote:Op zondag 26 juli 2015 03:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb Schiphol vandaag niet eens echt zitten volgen, het was hier al chaos genoeg. En we hebben een record te pakken, 121 km p/uur geloof ik.
Eigenlijk niet, we zijn hier ook gewoon heel nuchter als er wat wind staat. Maar vandaag was wel bijzonder aangezien er aardig wat bomen zijn omgewaaid, dat was wel even anders dan normaal.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je niet even tegen de wind gaan leunen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |