Hehe ja, nouja volgend seizoen hebben we voorafgaand aan het seizoen duidelijke ''regels'' dus dan zal het wel weer goed gaanquote:
De ME is al onderweg met de nieuwe busquote:
Niet nodig joh. Haags houdt hier alles onder controle.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De ME is al onderweg met de nieuwe bus
Sarcasme modus.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Niet nodig joh. Haags houdt hier alles onder controle.
Laten we het hebben over de bloedstollende speelronde van vanavondquote:Op maandag 27 juli 2015 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sarcasme modus.![]()
Als ik mod was geweest had ik wel ingegrepen ja in dit topic. Voor nu wil ik iedereen vragen zich gewoon weer tot OSM te wenden, en het EV verhaal buiten beschouwing te laten.
Mijn dank is groot!
Wat een tijden ook hé, blijft mooiquote:Op maandag 27 juli 2015 13:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we het hebben over de bloedstollende speelronde van vanavond
Willem II kan na het beker-debacle revanche nemen op Excelsior omdat vanavond diezelfde wedstrijd weer op het programma staat. Ik wacht in spanning af op 20:04.
Ik ontvang het sterke NAC vanavond. Gaat een hele lastige pot worden, maar we gaan er voorquote:Op maandag 27 juli 2015 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een tijden ook hé, blijft mooi
Ik mag vanavond tegen Feyenoord van Vasion. Ik heb gister een prachtige oefenzege behaald op Go Ahead dus ik hoop die lijn door te zetten. Echter verwacht ik wel een lastige wedstrijd.
Het sterke NAC? Sarcasme neem ik aanquote:Op maandag 27 juli 2015 17:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ontvang het sterke NAC vanavond. Gaat een hele lastige pot worden, maar we gaan er voor.
Hey, ineens worden mn spelers super snel gekocht door de Engine. Vreemd..
Nac doet het aardig goed. Afgelopen wedstrijd ook gewonnen meen ik me te herinneren. Ga zeker niet uit van een makkie!quote:
quote:SERVISCHE INVESTERINGSMAATSCHAPPIJ TREKT HANDEN AF VAN HERACLES
Het feest in Almelo heeft niet lang mogen duren. Enkele weken na de bekendmaking is Balkan Power Investments alweer met de noorderzon vertrokken. In een officiële verklaring laten zij weten "Gezien de recente ontwikkelingen in Den Haag (waar Mark Rutte eenzijdig besloot om ADO een gift aan te bieden van 75 miljoen uit belastinggeld, red.) hebben wij besloten niet langer in deze bananenrepubliek werkzaam te willen zijn. Tegen dit soort praktijken zijn wij niet opgewassen en dit willen wij ook niet. Wij wensen Heracles en haar supporters (en ook de rest van de clubs) veel sterkte toe en wij hopen op een mooi resultaat!"
In een reactie laat voorzitter Schoutbert Maassen weten het besluit van Balkan Power Investments te betreuren: "Helaas, maar wij kunnen er niets aan doen. Wij zullen het beleid om onze spelers voor veel te hoge prijzen op de transferlijst te plaatsen dan ook continueren".
Ik heb 1 wedstrijd verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen. Maar bedankquote:Op maandag 27 juli 2015 17:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nac doet het aardig goed. Afgelopen wedstrijd ook gewonnen meen ik me te herinneren. Ga zeker niet uit van een makkie!
Je was wel een enorme pechvogelquote:Op maandag 27 juli 2015 20:08 schreef Vasion het volgende:
0-2 voorgekomen, maar Boetius gooit de scheidsrechter op de grond en is 6 weken geschorst.
Gefeliciteerd Haagse
Gelijk ontslaan die vent ^^quote:Op maandag 27 juli 2015 20:08 schreef Vasion het volgende:
0-2 voorgekomen, maar Boetius gooit de scheidsrechter op de grond en is 6 weken geschorst.
Gefeliciteerd Haagse
Ik ga je verzoek accepteren maar ik moet eerst nog even aan m'n formatie knutselen hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:13 schreef Zhero het volgende:
Al twee hele doelpunten gemaakt deze competitie, tactiek klopt nog niet echt
.
Ja, Exelsior vijfde. Dat wilde ik net posten! Knap hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
Ik ben ook nog aan het knutselen.
Excelsior vijfde.
Jij gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juli 2015 20:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, Exelsior vijfde. Dat wilde ik net posten! Knap hoor
Maar wel je oefenwedstrijd tegen mij gewonnen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:33 schreef jarti66 het volgende:
Ik ben het aan het verneukenalweer punten verspeeld.
Ben je er klaar voor? Dan ga ik hem accepteren.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
Ik ben ook nog aan het knutselen.
Excelsior vijfde.
Totale team waardequote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Totale team waarde
¤ 131.205.032
-
Totale team waarde
¤ 46.356.954
3-1 valt nog mee
Ja hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor? Dan ga ik hem accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |