Aiquote:Op zondag 26 juli 2015 20:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik had niet eens een opstelling gemaakt kom ik net achter, vergeten.
Zelfde probleem hierquote:Op zondag 26 juli 2015 20:11 schreef Paxcon het volgende:
God, oefenwedstrijd ook 3-0 verloren....
Het loopt voor geen meter
Ik heb geen idee welke tactiek en welke instellingen tegenwoordig werkenquote:
Ik ga vooral vrolijk door met verliezen net als met Bayern vorig seizoen. Ik ben het ook helemaal kwijt, geen idee hoe ik het roer om moet gooien. In mijn ogen is de opstelling goed, doe geen gekke dingen, tactiek is dan het enige...quote:Op zondag 26 juli 2015 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke tactiek en welke instellingen tegenwoordig werken
Vroeger ownde ik altijd met 4-5-1 schiet van afstand maar het is tegenwoordig een stuk lastiger lijkt het
Jah dan moet je nu inderdaad even rigoureus je tactiek omgooien, maar is dan wel mooi als je het weer op de rit krijgt. Ik wacht ook op mijn eerste puntjes, maar heb er wel vertrouwen in. Kan niet wachten op volgende wedstrijd om het recht te zetten.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vooral vrolijk door met verliezen net als met Bayern vorig seizoen. Ik ben het ook helemaal kwijt, geen idee hoe ik het roer om moet gooien. In mijn ogen is de opstelling goed, doe geen gekke dingen, tactiek is dan het enige...
Het zijn mooie lotingen, allemaal toppers. Als je deze ronde verder komt, heb je de helft van de topploegen niet meer.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dat biedt mogelijkheden voor ons beiden toch? Beter dan tegen een topper in ieder geval.
Het materiaal wat ik heb is gewoon goed te noemen. Daar hoor je niet met 4-0 en 3-0 van anderen te verliezen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:22 schreef Funel het volgende:
[..]
Jah dan moet je nu inderdaad even rigoureus je tactiek omgooien, maar is dan wel mooi als je het weer op de rit krijgt. Ik wacht ook op mijn eerste puntjes, maar heb er wel vertrouwen in. Kan niet wachten op volgende wedstrijd om het recht te zetten.
3-0 verlorenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een uitnodiging voor een oefenpot gestuurd,
Dat is wel OSM-krant waardigquote:
quote:BREAKING: HAAGSE PEITAH WINT EEN WEDSTRIJD
Gapend zaten de supporters van SC Heerenveen op de tribunes. Dit maal hopend op een kleine nederlaag. Na de pijnlijke nederlaag tegen SC Cambuur, moest er wat veranderen bij SC Heerenveen.
Trainer Haagse Peitah heeft een oefenwedstrijd ingelast tegen het C elftal van Moredhel.
Met knikkende knieën lopen de spelers van Heerenveen het veld op. Trainer Haagse lijkt vertrouwen te hebben om met minimaal een 0-2 verlies van het veld te lopen. Maar toen gebeurde het onmogelijke.
In de derde minuut scoorde Slagveer nadat hij een ongemotiveerde verdediger van Go Ahead Eagles C passeerde. De doelman kon geen redding maken, omdat hij was afgeleid door een mooie dame in het publiek. De spelers van Go Ahead Eagles C applaudisseerden een minuut lang voor de goal, terwijl SC Heerenveen hier slim gebruik van maakten. Ze benutten de mogelijkheid en maakte er 2-0 van.
Haagse wilde zijn verdedigers wisselen om zo met drie keepers te gaan spelen, maar riep zijn keepers toch terug. Lef!
In de tweede helft speelden SC Heerenveen tegen drie spelers van Go Ahead, omdat de rest al aan het douchen was en ze de herhaling van de Tour De France niet wilden missen.
Slagveer wist de 3-0 te maken en daarmee won SC Heerenveen van Go Ahead Eagles C in een wedstrijd om helemaal niks, nada, nopes.
Wij van Fok!sports hadden verder niets beters te doen, dus intervieuwde we Haagse na afloop van ''de wedstrijd''.
Haagse: ''Dat ik dit nog mag meemaken in mijn carrière. Alles zat ons mee vandaag. Ik ben trots op de Chinese maffia die ons deze wedstrijd heeft gefixt en trots op al onze supporters vandaag. Ze waren een twaalfde man voor ons. Grappig genoeg zaten er dan ook letterlijk twaalf man op de tribunes, haha.''
De Chinese maffiaquote:
Heb meteen wat wissels door gevoerd want thuis niet winnen is altijd een blamagequote:Op zondag 26 juli 2015 21:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
2-2 tegen PSV , dat biedt perspectief
Haha veel succes alvastquote:Op zondag 26 juli 2015 21:16 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Heb meteen wat wissels door gevoerd want thuis niet winnen is altijd een blamage
Je mag maher of schaars wel overnemenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:08 schreef Vasion het volgende:
Ik heb Meyer gescout, maar kan hem niet eens betalen.
Maar 24 mil
Ik heb een overschot.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nog steeds een middenvelder er bij
Bod gedaanquote:
Geen interesse in schaars?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nog steeds een middenvelder er bij
Bijna beter dan jouw selectiequote:Op zondag 26 juli 2015 22:03 schreef Vasion het volgende:
8-0 winst aan het begin van het seizoen
En die spelers ook, zo onrealistisch...
Ja gelukkig is er daadwerkelijk maar 99 miljoen geïnvesteerdquote:Op zondag 26 juli 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Wow ADO ook gewooon al 134 miljoen geinvesteerd
'quote:Op zondag 26 juli 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Geld ontvangenquote:Op zondag 26 juli 2015 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Dit jaquote:
Wat is daar triest aan? Het is juist dom om een competitie te openen waar je EV in kan spenderen.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geld ontvangen
¤ 35.139.087
Geld geïnvesteerd
¤ 143.960.412
Verschil
¤ -108.821.325
Triest.
De speler in kwestie heeft slechts 13 achievements behaald, daarmee heeft hij geen 108 miljoen aan EV bij elkaar gespeeld. En dus zeer waarschijnlijk EV gekocht, dat is wat de meeste users tegen de borst stuit hier.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Het is juist dom om een competitie te openen waar je EV in kan spenderen.
Wanneer je doelstellingen behaalt (zoals x-aantal spelers trainen, x-aantal keren je doelstelling halen) krijg je gratis eigen vermogen. Zo heb ik ooit eens 100 miljoen stuk geslagen in de competite van Malta ofzo. Geen EV waar ik geld voor heb neergelegd.
Hmz, dat is denk ik wel onmogelijk. Maar goed, zoals ik al zei; dan moeten jullie geen competitie aanmaken waar EV geinvesteerd mag worden. Is het probleem ook opgelost en hou je de competitie zo schoon mogelijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De speler in kwestie heeft slechts 13 achievements behaald, daarmee heeft hij geen 108 miljoen aan EV bij elkaar gespeeld. En dus zeer waarschijnlijk EV gekocht, dat is wat de meeste users tegen de borst stuit hier.
Dat ben ik in dit geval zelfquote:Op maandag 27 juli 2015 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz, dat is denk ik wel onmogelijk. Maar goed, zoals ik al zei; dan moeten jullie geen competitie aanmaken waar EV geinvesteerd mag worden. Is het probleem ook opgelost en hou je de competitie zo schoon mogelijk.
Geef dus de eigenaar van de competitie de schuld en niet de speler
Wat schiet jij nou opeens in de verdediging?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Het is juist dom om een competitie te openen waar je EV in kan spenderen.
Wanneer je doelstellingen behaalt (zoals x-aantal spelers trainen, x-aantal keren je doelstelling halen) krijg je gratis eigen vermogen. Zo heb ik ooit eens 100 miljoen stuk geslagen in de competite van Malta ofzo. Geen EV waar ik geld voor heb neergelegd.
Ik schiet niet in de verdediging, ik geef alleen aan zoals het is. Hoef je niet kwaad te worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:18 schreef Vasion het volgende:
Wat schiet jij nou opeens in de verdediging?
Het is gewoon sneu dat je een competitie om zeep helpt terwijl je weet dat niemand er geld in steekt.
Kijk, wij spelen dit voor de lol. Niet om de beste te zijn en iedereen maar willen aftroeven.
Kleuterquote:Op maandag 27 juli 2015 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik schiet niet in de verdediging, ik geef alleen aan zoals het is. Hoef je niet kwaad te worden.
Dat die kerel 110 miljoen investeert is zijn goed recht, het is immers toegestaan in de competitie.
En zoals HK al aangeeft; vanaf volgend seizoen heb je er geen last meer van.
Tot die tijd gewoon lekker blijven huilen en accepteren dat ADO je kut team gaat verslaan.
Nee jij met je gehuil, jankbal.quote:
Sorry, ik wist niet dat je boos werd omdat ik je vriendje aanviel.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee jij met je gehuil, jankbal.
OEH ZE HEBBEN GELD GEINVESTEERD EN DAT KAN IK NIET HANDELEN BOEHOEHOEHOE
Mongo.
Al zes posts lang huilen omdat ADO 100 miljoen in de selectie heeft gepompt in een spelletje op internet en dan nog de stoere jongen uithangenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je boos werd omdat ik je vriendje aanviel.
Oke bedankt.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al zes posts lang huilen omdat ADO 100 miljoen in de selectie heeft gepompt in een spelletje op internet en dan nog de stoere jongen uithangen. Concentreer je op het indalen van je balletjes jongen.
Precies, dit seizoen heeft iedereen de kans om EV te gebruiken omdat we nou eenmaal met die optie-aan spelen. Heb zelf voorafgaand aan die seizoen aangegeven dat ik graag zonder de EV optie zou willen spelen. Maar dat is er dit seizoen schijnbaar niet van gekomen, maar zal volgend seizoen ongetwijfeld wel gebeurenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ach, ik kan me niet druk maken om dat EV, maar mooi dat het de volgende seizoenen is uitgeschakeld, maakt het net zo eerlijk.
Ik had drie miljoen EV aan het begin van dit seizoen, gewoon verdiend met achievements, dat heb ik ook gebruikt.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, dit seizoen heeft iedereen de kans om EV te gebruiken omdat we nou eenmaal met die optie-aan spelen. Heb zelf voorafgaand aan die seizoen aangegeven dat ik graag zonder de EV optie zou willen spelen. Maar dat is er dit seizoen schijnbaar niet van gekomen, maar zal volgend seizoen ongetwijfeld wel gebeuren
Ja precies, dat is ook prima. Zolang dat wordt toegestaan mag iedereen zelf weten hoe hij/zij met hun EV omgaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik had drie miljoen EV aan het begin van dit seizoen, gewoon verdiend met achievements, dat heb ik ook gebruikt.
Klopt, had ik ook helemaal niet bij nagedacht.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja precies, dat is ook prima. Zolang dat wordt toegestaan mag iedereen zelf weten hoe hij/zij met hun EV omgaan.
Maar nu ik dit zo lees had iedereen vooraf ook even moeten aangeven graag zonder de EV-optie te spelen. Dan had Haagse dit vast en zeker al ingevoerd.
Hehe ja, nouja volgend seizoen hebben we voorafgaand aan het seizoen duidelijke ''regels'' dus dan zal het wel weer goed gaanquote:
De ME is al onderweg met de nieuwe busquote:
Niet nodig joh. Haags houdt hier alles onder controle.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De ME is al onderweg met de nieuwe bus
Sarcasme modus.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Niet nodig joh. Haags houdt hier alles onder controle.
Laten we het hebben over de bloedstollende speelronde van vanavondquote:Op maandag 27 juli 2015 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sarcasme modus.![]()
Als ik mod was geweest had ik wel ingegrepen ja in dit topic. Voor nu wil ik iedereen vragen zich gewoon weer tot OSM te wenden, en het EV verhaal buiten beschouwing te laten.
Mijn dank is groot!
Wat een tijden ook hé, blijft mooiquote:Op maandag 27 juli 2015 13:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we het hebben over de bloedstollende speelronde van vanavond
Willem II kan na het beker-debacle revanche nemen op Excelsior omdat vanavond diezelfde wedstrijd weer op het programma staat. Ik wacht in spanning af op 20:04.
Ik ontvang het sterke NAC vanavond. Gaat een hele lastige pot worden, maar we gaan er voorquote:Op maandag 27 juli 2015 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een tijden ook hé, blijft mooi
Ik mag vanavond tegen Feyenoord van Vasion. Ik heb gister een prachtige oefenzege behaald op Go Ahead dus ik hoop die lijn door te zetten. Echter verwacht ik wel een lastige wedstrijd.
Het sterke NAC? Sarcasme neem ik aanquote:Op maandag 27 juli 2015 17:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ontvang het sterke NAC vanavond. Gaat een hele lastige pot worden, maar we gaan er voor.
Hey, ineens worden mn spelers super snel gekocht door de Engine. Vreemd..
Nac doet het aardig goed. Afgelopen wedstrijd ook gewonnen meen ik me te herinneren. Ga zeker niet uit van een makkie!quote:
quote:SERVISCHE INVESTERINGSMAATSCHAPPIJ TREKT HANDEN AF VAN HERACLES
Het feest in Almelo heeft niet lang mogen duren. Enkele weken na de bekendmaking is Balkan Power Investments alweer met de noorderzon vertrokken. In een officiële verklaring laten zij weten "Gezien de recente ontwikkelingen in Den Haag (waar Mark Rutte eenzijdig besloot om ADO een gift aan te bieden van 75 miljoen uit belastinggeld, red.) hebben wij besloten niet langer in deze bananenrepubliek werkzaam te willen zijn. Tegen dit soort praktijken zijn wij niet opgewassen en dit willen wij ook niet. Wij wensen Heracles en haar supporters (en ook de rest van de clubs) veel sterkte toe en wij hopen op een mooi resultaat!"
In een reactie laat voorzitter Schoutbert Maassen weten het besluit van Balkan Power Investments te betreuren: "Helaas, maar wij kunnen er niets aan doen. Wij zullen het beleid om onze spelers voor veel te hoge prijzen op de transferlijst te plaatsen dan ook continueren".
Ik heb 1 wedstrijd verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen. Maar bedankquote:Op maandag 27 juli 2015 17:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nac doet het aardig goed. Afgelopen wedstrijd ook gewonnen meen ik me te herinneren. Ga zeker niet uit van een makkie!
Je was wel een enorme pechvogelquote:Op maandag 27 juli 2015 20:08 schreef Vasion het volgende:
0-2 voorgekomen, maar Boetius gooit de scheidsrechter op de grond en is 6 weken geschorst.
Gefeliciteerd Haagse
Gelijk ontslaan die vent ^^quote:Op maandag 27 juli 2015 20:08 schreef Vasion het volgende:
0-2 voorgekomen, maar Boetius gooit de scheidsrechter op de grond en is 6 weken geschorst.
Gefeliciteerd Haagse
Ik ga je verzoek accepteren maar ik moet eerst nog even aan m'n formatie knutselen hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:13 schreef Zhero het volgende:
Al twee hele doelpunten gemaakt deze competitie, tactiek klopt nog niet echt
.
Ja, Exelsior vijfde. Dat wilde ik net posten! Knap hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
Ik ben ook nog aan het knutselen.
Excelsior vijfde.
Jij gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juli 2015 20:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, Exelsior vijfde. Dat wilde ik net posten! Knap hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |