na wedstrijd kan je zien of er een TK is gebruiktquote:Op zondag 26 juli 2015 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan niet![]()
![]()
Hoe wist jij trouwens dat ik dat deed met besloten training?
Aiquote:Op zondag 26 juli 2015 20:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik had niet eens een opstelling gemaakt kom ik net achter, vergeten.
Zelfde probleem hierquote:Op zondag 26 juli 2015 20:11 schreef Paxcon het volgende:
God, oefenwedstrijd ook 3-0 verloren....
Het loopt voor geen meter
Ik heb geen idee welke tactiek en welke instellingen tegenwoordig werkenquote:
Ik ga vooral vrolijk door met verliezen net als met Bayern vorig seizoen. Ik ben het ook helemaal kwijt, geen idee hoe ik het roer om moet gooien. In mijn ogen is de opstelling goed, doe geen gekke dingen, tactiek is dan het enige...quote:Op zondag 26 juli 2015 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke tactiek en welke instellingen tegenwoordig werken
Vroeger ownde ik altijd met 4-5-1 schiet van afstand maar het is tegenwoordig een stuk lastiger lijkt het
Jah dan moet je nu inderdaad even rigoureus je tactiek omgooien, maar is dan wel mooi als je het weer op de rit krijgt. Ik wacht ook op mijn eerste puntjes, maar heb er wel vertrouwen in. Kan niet wachten op volgende wedstrijd om het recht te zetten.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vooral vrolijk door met verliezen net als met Bayern vorig seizoen. Ik ben het ook helemaal kwijt, geen idee hoe ik het roer om moet gooien. In mijn ogen is de opstelling goed, doe geen gekke dingen, tactiek is dan het enige...
Het zijn mooie lotingen, allemaal toppers. Als je deze ronde verder komt, heb je de helft van de topploegen niet meer.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dat biedt mogelijkheden voor ons beiden toch? Beter dan tegen een topper in ieder geval.
Het materiaal wat ik heb is gewoon goed te noemen. Daar hoor je niet met 4-0 en 3-0 van anderen te verliezen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:22 schreef Funel het volgende:
[..]
Jah dan moet je nu inderdaad even rigoureus je tactiek omgooien, maar is dan wel mooi als je het weer op de rit krijgt. Ik wacht ook op mijn eerste puntjes, maar heb er wel vertrouwen in. Kan niet wachten op volgende wedstrijd om het recht te zetten.
3-0 verlorenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een uitnodiging voor een oefenpot gestuurd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |