Maar wel je oefenwedstrijd tegen mij gewonnen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:33 schreef jarti66 het volgende:
Ik ben het aan het verneukenalweer punten verspeeld.
Ben je er klaar voor? Dan ga ik hem accepteren.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
Ik ben ook nog aan het knutselen.
Excelsior vijfde.
Totale team waardequote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Totale team waarde
¤ 131.205.032
-
Totale team waarde
¤ 46.356.954
3-1 valt nog mee
Ja hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor? Dan ga ik hem accepteren.
Nou kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen. Zal wel thuisvoordeel hebben gehadquote:Op maandag 27 juli 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Pfffffff alweer verloren
word er moedeloos van
Ja, heb mn persoonlijke doelstelling ook bijgesteld naar top 4quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nou kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen. Zal wel thuisvoordeel hebben gehad
ADO al derde selectie qua sterkte
Ja ik zou zeggen top driequote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heb mn persoonlijke doelstelling ook bijgesteld naar top 4. Met minder ben ik niet tevreden en heb ik gefaald. Behalve als ik nu mega veel TK's tegen krijg. Dan ben ik al tevreden als ik tiende word haha
Hmm ja.... lastig lastigquote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nou kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen. Zal wel thuisvoordeel hebben gehad
Ja, eigenlijk wel. Maar topclubs krijgen over het hele seizoen wel veel meer inkomsten binnen volgens mij. Waardoor dat misschien toch lastig gaat worden.quote:
quote:ADO DEN HAAG EIGENAAR HUI WANG WOEDEND OVER KRITIEK
Het ijsjespaleis van Hui Wang, de eigenaar van ADO Den Haag, heeft afgelopen zomer flink wat geld opgeleverd. Het was een hete zomer in China en dat is gevoeld in de kas van ADO.
Zo maakt meneer Wang meer omzet door het verkopen van voetballen en voetbalkleding, die hij in zijn andere toko fabriceert door goedkoop, jong personeel aan het werk te zetten.
De flinke winst is meteen in zijn club ADO gestopt. Na het aannemen van de hoofdtrainer Quanté (links op de foto boven naast Hui Wang) is de club al sterk begonnen aan het seizoen.
Volgens een aantal kritische analisten is de club de identiteit kwijtgeraakt en wordt de sfeer verziekt omdat er in het stadion alleen nog maar bamischijven en nasiballen worden verkocht. Het bier is vervangen in Chinese geitenmelk.
Ook door de hoge uitgaven kan de club later in financiële zorgen komen.
De scheidsrechters vinden de veranderingen echter minder vervelend.
Makkelie: ''Door het nuchtere publiek worden we veel minder uitgescholden en dat is prettig. Als Ajax of FC Twente bijvoorbeeld langskomt, dan worden we bekogeld met aanstekers of vuurpijlen, nu zijn dat gewoon rauwe nasiballen geworden. Dit komt veel zachter aan en is toch lekker tijdens een wedstrijd.''
Wat vindt de trainer van ADO nou van het roekeloze koopgedrag van de Chinees?
Quantee: ''Ik vind dat de kritiek zwaar overdreven wordt. We hebben slechts 155.000.000 Euro geïnvesteerd. Er gaat meer geld naar Griekenland waar we niets van terug zien en dat is bij ADO wel anders.''
Zo spraken we tot slot nog de eigenaar van ADO Den Haag die flink uithaalde naar diverse kritische analisten. Ook gaf hij antwoord op alle vragen over het beleid van de club.
Hui Wang: '我有俱乐部ADO帮助消耗。我也强奸了这个沉重的代价的竞争。我不知道任何事情。我是一个利己主义者。'我筋疲力尽在我的裤子,这真的很糟糕,所以我改变我现在的尿布!!!
我发现ADO臭味俱乐部,我已经破坏了竞争. 我讨厌一切,每个人都这么多可怕.''
U leest het. Aldus de schokkende woorden van de baas van ADO Den Haag.
Nu sta ik een na laatste, wat een drama....quote:Op maandag 27 juli 2015 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Heuh ik ga wel lekker. Weer paxon verslagen. Ik ben zijn angsgetner haha.
2 keer had jij even veel schotenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu sta ik een na laatste, wat een drama....
Hopelijk ga ik uberhaupt een wedstrijd winnen dit seizoen
Ja dat is wel weer zo...quote:
hoek waar de klappen vallen dit dat. Haags ook Lucky zie ikquote:Op maandag 27 juli 2015 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer zo...
en tegen GAE had ik meer kansen maar verloor ik...
frustrerend, maar het moeit ooit goedkomen
Heyquote:Op maandag 27 juli 2015 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hoek waar de klappen vallen dit dat. Haags ook Lucky zie ik
Ik had het vorig seizoen met Bayern ook, iets van 5 wedstrijden achter elkaar dat ik elke keer rood kreeg. Werd er gallisch vanquote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef Vasion het volgende:
Ik snap niet dat Boetius rood kreeg. Mijn tactiek stond op normaal en er was tijdens de wedstrijd geen aanleiding om de scheids te duwen bij een 0-2 voorsprong. Erg krom. Verder gun ik het Haags wel hoor daar niet van.
Ja, dat soort dingen gebeuren wel vaker. Gewoon random. Slaat vaak nergens opquote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef Vasion het volgende:
Ik snap niet dat Boetius rood kreeg. Mijn tactiek stond op normaal en er was tijdens de wedstrijd geen aanleiding om de scheids te duwen bij een 0-2 voorsprong. Erg krom. Verder gun ik het Haags wel hoor daar niet van.
morgen dan maarquote:Op maandag 27 juli 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem al gespeeld, anders had ik graag geoefend tegen je
Stop toch met je act manquote:Op maandag 27 juli 2015 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
Ik een 1-1 gelijkspelletje in de oefenpot tegen Utrecht. Lastig ploegje dat Utrecht. Gaan nog hoog eindigen, maar dat had ik ook wel verwacht
Haags-kwartiertje heeft nu zijn tactiek aangepast en je merkt direct dat dat zn vruchten afwerpt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
AZ met 3-0 terug naar huis gestuurd, het team begint vorm te krijgen, gaat prima zo. Nu maar een HK met beide beentjes op de grond zetten na zijn eerste overwinning.
Heb de Roon te koop staan voor jequote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
heeft iemand een middenvelder van 70 die ik voor een wedstrijd kan lenen? Dus dat ik hem nu koop en iemand hem terugkoopt morgen. Heb anders te weinig middenvelders.
Koop je terug?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb de Roon te koop staan voor je
Moet vanavond eerst een topspits kopen en dan wil ik hem anders alsnog wel weer terug kopen. We doen sale and sale back en nog een keer sale backquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag hem ook houden als je wilt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet vanavond eerst een topspits kopen en dan wil ik hem anders alsnog wel weer terug kopen. We doen sale and sale back en nog een keer sale back
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
PSV komt straks op bezoek, ik blijf nog even onderin de ranglijst hangen denk ik
Waar zie je dit als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Zhero het volgende:
[..]
Naar Dordrecht. Beetje vreemde vraag dit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:24 schreef Zhero het volgende:
Voor mij Dordrecht uit, ook lastig in te schatten waar dat naar toe gaat.
Ik heb hetzelfde probleem. Blessures en schorsingen.. Ik kan nu ook geen middenvelder trainen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
heeft iemand een middenvelder van 70 die ik voor een wedstrijd kan lenen? Dus dat ik hem nu koop en iemand hem terugkoopt morgen. Heb anders te weinig middenvelders.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Naar Dordrecht. Beetje vreemde vraag dit.
Gewoon een beetje selecties met elkaar vergelekenquote:
Zo inderdaad zegquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Volgens mij pomt die Utrecht kerel er ook heel veel geld in als ik die selectie zo bekijk
Maar hij heeft de wereldkaart dan ook volgespeeld(en dus ook alle continenten), daarvoor krijg je in totaal 200 miljoen aan archievementsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:07 schreef Zhero het volgende:
Zo inderdaad zeg![]()
![]()
Geld ontvangen
¤ 57.096.243
Geld geïnvesteerd
¤ 112.889.495
Verschil
¤ -55.793.252
Ik begon dit seizoen ook met 27 miljoen eigen vermogen, waarvan ik niets gekocht hebquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:58 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Maar hij heeft de wereldkaart dan ook volgespeeld(en dus ook alle continenten), daarvoor krijg je in totaal 200 miljoen aan archievements![]()
En 55 miljoen is ook niet heel veel, ik sta 20 miljoen in de plus en heb nu nog 16 miljoen(en ik heb er 12 miljoen van archievements in gestopt) dus hij heeft er niet zoveel in gestopt.
En hij heeft alles gewoon alles uit archievements, dat is iets anders dan er eigen geld in stoppen
Truequote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:58 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Maar hij heeft de wereldkaart dan ook volgespeeld(en dus ook alle continenten), daarvoor krijg je in totaal 200 miljoen aan archievements![]()
En 55 miljoen is ook niet heel veel, ik sta 20 miljoen in de plus en heb nu nog 16 miljoen(en ik heb er 12 miljoen van archievements in gestopt) dus hij heeft er niet zoveel in gestopt.
En hij heeft alles gewoon alles uit archievements, dat is iets anders dan er eigen geld in stoppen
Dat is maar 2 miljoen aan rente, dus echt binnenlopen is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begon dit seizoen ook met 27 miljoen eigen vermogen, waarvan ik niets gekocht heb
Heb wel lekker meer dan 4 dagen rente getrokken over die 27 miljoen. Dus liep dik binnen
complete willekeurquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:08 schreef Zhero het volgende:
Wtf, en dan win ik wel in oefenduel van Feyenoord
Op z'n Duits maar wel verdiend. Ach, jou gun ik het.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:08 schreef Zhero het volgende:
Wtf, en dan win ik wel in oefenduel van Feyenoord
X4 dagen is al 8 miljoenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:01 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Dat is maar 2 miljoen aan rente, dus echt binnenlopen is het nu ook weer niet.
NAC goed?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:12 schreef hafcfan het volgende:
wie oefen potje? Graag tegen een middenmoter/degradatieteam
Haha nee ik ontving met 27 miljoen 1.7 miljoen per dag. Dat x 4 ongeveer.quote:
Nou haags wij mogen nu tegen elkaar. Je hebt geluk, ik heb nog niet één keer meer dan 1 keer per wedstrijd kunnen scorenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahaha 3-0 verloren van twente
Dit wordt echt een walgelijk kut seizoen
Krijg je dan 5% ofzo als je premium seizoenkaarthouder bent?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee ik ontving met 27 miljoen 1.7 miljoen per dag. Dat x 4 ongeveer.
Geweldig! Kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nou haags wij mogen nu tegen elkaar. Je hebt geluk, ik heb nog niet één keer meer dan 1 keer per wedstrijd kunnen scoren.
De lamme tegen de blindequote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geweldig! Kijk er nu al naar uit
Ach weetje, waarom nietquote:
Wel een beter resultaatquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach weetje, waarom niet
Kan ik gelijk checken of het met mn nieuwe tactiek een beter resultaat oplevert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |