Zolang je dit seizoen maar wel serieus blijft spelen en iig elke wedstrijd probeert te winnen hahaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga toch weg joh![]()
![]()
Ik verlies alles
Sorry als je geen Twente was had ik geen TK gedaanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:35 schreef Funel het volgende:
ah getsie, een TK, een rode kaart en een blessure. 1-3, wedstrijd snel vergeten en verder gaan.
Haha, prima hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sorry als je geen Twente was had ik geen TK gedaan
Als je geen rood kreeg had ik waarschijnlijk geen eens gewonnenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:49 schreef Funel het volgende:
[..]
Haha, prima hoorkan ik wel waarderen deze actie
Makkelie vind ik nu ook ineens een slechte scheids.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je geen rood kreeg had ik waarschijnlijk geen eens gewonnen
Uh... sinds wanneer kan je rood staan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:13 schreef Zhero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet wat de gevolgen zijn van rood staan? Geen zin om eigen vermogen erin te stoppen dit seizoen.
Eerder was het zo dat als je rood stond, je je spelers na verloop van tijd kwijt raakte. Ik weet niet of het nog zo is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:13 schreef Zhero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet wat de gevolgen zijn van rood staan? Geen zin om eigen vermogen erin te stoppen dit seizoen.
Als ik een bod doe op jou speler en ik doe een bod op een speler van Haags, dan kan ik meer bieden dan ik in totaal in kas heb. Als jullie het dan tegelijkertijd accepteren kan ik rood staan.quote:
ahzo, tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ik een bod doe op jou speler en ik doe een bod op een speler van Haags, dan kan ik meer bieden dan ik in totaal in kas heb. Als jullie het dan tegelijkertijd accepteren kan ik rood staan.
Klopt idd, vroeger verkochten ze 1 van je betere spelers aan engine als de dag voorbij is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ik een bod doe op jou speler en ik doe een bod op een speler van Haags, dan kan ik meer bieden dan ik in totaal in kas heb. Als jullie het dan tegelijkertijd accepteren kan ik rood staan.
en met de nieuwe engine 3 punten aftrek?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt idd, vroeger verkochten ze 1 van je betere spelers aan engine als de dag voorbij is.
Vind ik een heel goed idee! Dat liever dan 1 van mn beste spelers wegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef Funel het volgende:
[..]
en met de nieuwe engine 3 punten aftrek?
Heb je ff twee keer een bod gedaanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef Funel het volgende:
[..]
en met de nieuwe engine 3 punten aftrek?
quote:
het kan nog altijd slechter,quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:29 schreef RRuben het volgende:
Weer verloren, wel van Feyenoord, dus niet zo erg. Maar heb nog maar 1 punt
Haha nee bij jou is het ook niet best.quote:
wij stromen volgende ronde inquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
Haha nee bij jou is het ook niet best.
Waarom zijn er trouwens maar 4 teams in de eerste ronde van de beker? Ik doe niet eens mee, wat is deze?!
Kan eigen vermogen volgend seizoen uitgeschakeld worden? Of moet ik daar een poll voor aanmaken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Engeland krijgt trouwens wel de grootste voorkeur voor volgend seizoen. met 12 stemmen. En welke lamzak heeft Spanje gestemd?
Ja, ga ik ook doenquote:Op zondag 26 juli 2015 13:45 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Kan eigen vermogen volgend seizoen uitgeschakeld worden? Of moet ik daar een poll voor aanmaken.
[ afbeelding ]
Dit gaat helemaal nergens meer over.![]()
Dit is niet met archievements verdient(die heeft die amper behaald), dus naar mijn mening gewoon oneerlijke concurrentie(ik ga er geen echt geld in stoppen).
Ja, EV uitschakelen volgend seizoen please. Ik heb voorafgaand aan dit seizoen al gestemd om die optie uit te zetten. Kreeg toen alleen geen reacties.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:45 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Kan eigen vermogen volgend seizoen uitgeschakeld worden? Of moet ik daar een poll voor aanmaken.
[ afbeelding ]
Dit gaat helemaal nergens meer over.![]()
Dit is niet met archievements verdient(die heeft die amper behaald), dus naar mijn mening gewoon oneerlijke concurrentie(ik ga er geen echt geld in stoppen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |