Engeland is toch wel mn favoriete competitie.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Engeland krijgt trouwens wel de grootste voorkeur voor volgend seizoen. met 12 stemmen. En welke lamzak heeft Spanje gestemd?
Nee, ik koop geen EV. Heb een aantal jaar geleden toen ik nog heel actief speelde een hoop EV gekocht. En zag dat er nog steeds een boel op stond. Dus dan is dit wel een gelegenheid om dat eens op te gaan maken, want ik speel buiten deze FOK! competitie's eigenlijk geen OSM meer.quote:
2-0 gewonnen van PECquote:
3-0.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wilt oefenen? Daag mij maar uit
Zing het Fryske volkslied voor je spelers om het moraal te verbeterenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga toch weg joh![]()
![]()
Ik verlies alles
Speciaal mijn tactiek aangepast. En gewoon alsnog blijven verliezen joh. Weer zo'n kut seizoen net zoals met Bayernquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zing het Fryske volkslied voor je spelers om het moraal te verbeteren
quote:AZ EN PSV IN EVENWICHT, CAMBUUR WINT DERBY, ROTTERDAMMERS DE BAAS IN ENSCHEDE, NIPTE NEDERLAAG AJAX
AZ Alkmaar moest het thuis opnemen tegen PSV. Hoewel de thuisploeg een indrukwekkende start maakte en zelfs op een 2-0 voorsprong kwam binnen tien minuten, kon PSV zich toch nog herstellen. De titelfavoriet verloor de eerste punten in de competitie.
Jarti: ''De wedstrijd ging erg gelijk op. Ik vond dat we in de tweede helft meer hadden kunnen creëren, maar we namen teveel genoegen met die tweede van Depay.''
De kraker stond al vroeg op het programma. SC Cambuur moest het opnemen tegen rivaal SC Heerenveen. De supporters van SC Cambuur konden in de 19e minuut al juichen door een doelpunt Luchkevych. Dit zou uiteindelijk de winnende goal zijn. De vreugde was groot in Leeuwarden. Voor Heerenveen betekent dit de derde nederlaag op rij.
Haagse: ''Dit is niet te geloven. Weer scoren we niet. SC Cambuur zat beter in de wedstrijd, maar je moet ook punten kunnen pakken in de mindere wedstrijden. Ik baal dat we weer niet tot scoren zijn gekomen.''
FC Twente moest het vandaag opnieuw afleggen tegen een Rotterdamse club. In De Kuip verloor FC Twente een week geleden nog nipt van Feyenoord. Vandaag wist de ploeg van derkiestijhof met zijn ploeg een 1-3 overwinning te behalen in Enschede. De zege betekent de eerste overwinning van het seizoen voor Excelsior. De bezoekers kwamen maar liefst tot 13 doelpogingen.
Funel: ''We speelden niet best, maar we kwamen nog op 1-1. Dat daarna de rode kaart viel en zij dat goed bespeelde, is te danken aan het goede spel van Excelsior.''
Derkietijhof: ''Een stunt is nooit weg. Ik vond het een verdiende overwinning waar we hard voor gewerkt hebben. En nu deze lijn doortrekken!''
Voor de Amsterdammers is de competitiestart de moeizaamste periode. Dit blijkt uit de statistieken van de afgelopen seizoenen. Vandaag kon de ploeg van FredFlinkStoned geen nederlaag voorkomen tegen Heracles Almelo. Er werd in Almelo met 1-0 verloren.
Zhero: ''Het was een lastige wedstrijd. We hebben het altijd lastig tegen Ajax en vandaag ook. Als je een wedstrijd als deze tien keer zou spelen, dan verlies je vijf keer, speel je vier keer gelijk en win je een keer. Ik ben dus erg trots op het team.''
FredFlinkStoned: ''Het is zuur dat we hebben verloren. Normaal geef je niet zoveel kansen weg. En weten wij altijd wel een punt te pakken in een mindere wedstrijd. Het heeft tijd nodig tot het team in vorm komt.''
Baal wel. Zonder te kijken had ik nog 4 ton nodig. Nouja veel succes ermeequote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Eindelijk El Ahmadi binnen, dank Vasion.
oefenpotje?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Baal wel. Zonder te kijken had ik nog 4 ton nodig. Nouja veel succes ermee
Ah, dat is wel zonde.. Ik heb nog 1,8 miljoen over, is dat genoeg voor Van Beek?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Baal wel. Zonder te kijken had ik nog 4 ton nodig. Nouja veel succes ermee
Zolang je dit seizoen maar wel serieus blijft spelen en iig elke wedstrijd probeert te winnen hahaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga toch weg joh![]()
![]()
Ik verlies alles
Sorry als je geen Twente was had ik geen TK gedaanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:35 schreef Funel het volgende:
ah getsie, een TK, een rode kaart en een blessure. 1-3, wedstrijd snel vergeten en verder gaan.
Haha, prima hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sorry als je geen Twente was had ik geen TK gedaan
Als je geen rood kreeg had ik waarschijnlijk geen eens gewonnenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:49 schreef Funel het volgende:
[..]
Haha, prima hoorkan ik wel waarderen deze actie
Makkelie vind ik nu ook ineens een slechte scheids.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je geen rood kreeg had ik waarschijnlijk geen eens gewonnen
Uh... sinds wanneer kan je rood staan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:13 schreef Zhero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet wat de gevolgen zijn van rood staan? Geen zin om eigen vermogen erin te stoppen dit seizoen.
Eerder was het zo dat als je rood stond, je je spelers na verloop van tijd kwijt raakte. Ik weet niet of het nog zo is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:13 schreef Zhero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet wat de gevolgen zijn van rood staan? Geen zin om eigen vermogen erin te stoppen dit seizoen.
Als ik een bod doe op jou speler en ik doe een bod op een speler van Haags, dan kan ik meer bieden dan ik in totaal in kas heb. Als jullie het dan tegelijkertijd accepteren kan ik rood staan.quote:
ahzo, tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ik een bod doe op jou speler en ik doe een bod op een speler van Haags, dan kan ik meer bieden dan ik in totaal in kas heb. Als jullie het dan tegelijkertijd accepteren kan ik rood staan.
Klopt idd, vroeger verkochten ze 1 van je betere spelers aan engine als de dag voorbij is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ik een bod doe op jou speler en ik doe een bod op een speler van Haags, dan kan ik meer bieden dan ik in totaal in kas heb. Als jullie het dan tegelijkertijd accepteren kan ik rood staan.
en met de nieuwe engine 3 punten aftrek?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt idd, vroeger verkochten ze 1 van je betere spelers aan engine als de dag voorbij is.
Vind ik een heel goed idee! Dat liever dan 1 van mn beste spelers wegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef Funel het volgende:
[..]
en met de nieuwe engine 3 punten aftrek?
Heb je ff twee keer een bod gedaanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef Funel het volgende:
[..]
en met de nieuwe engine 3 punten aftrek?
quote:
het kan nog altijd slechter,quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:29 schreef RRuben het volgende:
Weer verloren, wel van Feyenoord, dus niet zo erg. Maar heb nog maar 1 punt
Haha nee bij jou is het ook niet best.quote:
wij stromen volgende ronde inquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
Haha nee bij jou is het ook niet best.
Waarom zijn er trouwens maar 4 teams in de eerste ronde van de beker? Ik doe niet eens mee, wat is deze?!
Kan eigen vermogen volgend seizoen uitgeschakeld worden? Of moet ik daar een poll voor aanmaken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Engeland krijgt trouwens wel de grootste voorkeur voor volgend seizoen. met 12 stemmen. En welke lamzak heeft Spanje gestemd?
Ja, ga ik ook doenquote:Op zondag 26 juli 2015 13:45 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Kan eigen vermogen volgend seizoen uitgeschakeld worden? Of moet ik daar een poll voor aanmaken.
[ afbeelding ]
Dit gaat helemaal nergens meer over.![]()
Dit is niet met archievements verdient(die heeft die amper behaald), dus naar mijn mening gewoon oneerlijke concurrentie(ik ga er geen echt geld in stoppen).
Ja, EV uitschakelen volgend seizoen please. Ik heb voorafgaand aan dit seizoen al gestemd om die optie uit te zetten. Kreeg toen alleen geen reacties.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:45 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Kan eigen vermogen volgend seizoen uitgeschakeld worden? Of moet ik daar een poll voor aanmaken.
[ afbeelding ]
Dit is niet met archievements verdient(die heeft die amper behaald), dus naar mijn mening gewoon oneerlijke concurrentie(ik ga er geen echt geld in stoppen).
eens jaquote:Op zondag 26 juli 2015 13:45 schreef jarti66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja weet ik, maar als je terug leest heb ik voorafgaand aan het seizoen geopperd om zonder EV te spelen, kreeg alleen toen van niemand reactie. En tja, als we dan toch de EV mogelijkheid open houden, en ik heb er nog een hoop op staan, is het niet zo raar dat ik dat ook gebruik natuurlijk ^^quote:Op zondag 26 juli 2015 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die afbeelding gaat over jou
Nou eigenlijk is dat wel raar.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als je terug leest heb ik voorafgaand aan het seizoen geopperd om zonder EV te spelen, kreeg alleen toen van niemand reactie. En tja, als we dan toch de EV mogelijkheid open houden, en ik heb er nog een hoop op staan, is het niet zo raar dat ik dat ook gebruik natuurlijk ^^
Dit is ADO toch? Hier keek ik vanochtend ook naar. Echt belachelijk gewoon.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:45 schreef jarti66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk, dat had zeker gekund. Maar gezien het feit dat de optie nog steeds open stond had ik eigenlijk wel verwacht dat er meer managers zouden zijn met Eigen Vermogen. En als je dan ziet dat je zelf ook nog een hoop EV hebt staan, dan is het niet zo gek als je dat gebruikt. Zeker niet als je weet dat je op de FOK-seizoenen na verder geen OSM meer speelt. Maar, geen zorgen. Eigen Vermogen is al bijna op, dus ook al staat de functie volgend seizoen nog steeds aan, dan heb ik het iig niet meerquote:Op zondag 26 juli 2015 14:11 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is dat wel raar.
Als je zonder eigen vermogen wil spelen dan had je dat ook gewoon kunnen doen.
Je kan me moeilijk de schuld gaan geven van een optie in het spel waar gewoon iedereen gebruik van kan maken. Zeker niet als ik vooraf duidelijk heb aangegeven dat die optie van mij ook uit zou mogen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:14 schreef hafcfan het volgende:
Je kan toch zelf ook nagaan dat dit je reinste competitie vervalsing is
quote:Op zondag 19 juli 2015 20:53 schreef GwaiLow het volgende:
Zeker omdat ik er net in kom, heb ik uiteraard geen eigen vermogen en loop je direct achter lol. Dat Eigen Vermogen moeten ze er sowieso uithalen
Je weet heel zeker dat je het niet later hebt gekocht?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
En als je dan ziet dat je zelf ook nog een hoop EV hebt staan, dan is het niet zo gek als je dat gebruikt.
Bij financiën en dan onder geld in kas.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:30 schreef hafcfan het volgende:
Waar kun je je eigen/anderen inkomsten/uitgaven bekijken?
Haha, wauw, die komt wel raar over jaquote:Op zondag 26 juli 2015 14:26 schreef jarti66 het volgende:
[..]
[..]
Je weet heel zeker dat je het niet later hebt gekocht?
Ben 27. En ja ja, ik heb ooit eens een keertje EV gekocht omdat ik toen in een competitie zat waarin iedereen dat gebruiktequote:
Ja, dat is altijd jammer. Maar je spelers zijn morgen wel weer 100 procent fitquote:
EV kopen is in mijn ogen gewoon competitievervalsing en lame. Maar goed, succes verder.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben 27. En ja ja, ik heb ooit eens een keertje EV gekocht omdat ik toen in een competitie zat waarin iedereen dat gebruikte
Zolang iedereen het kan is het geen competitie vervalsing. Anders natuurlijk wel.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
EV kopen is in mijn ogen gewoon competitievervalsing en lame. Maar goed, succes verder.
Waarom doen je vrienden dat dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zolang iedereen het kan is het geen competitie vervalsing. Anders natuurlijk wel.
Lame is het zeker, dat ben ik met je eens. Mja, als je eens in een vrienden poule zit waarbij iedereen dat doet, dan ga je ook maar een keer met ze mee. Lame, idd.
Dunno, gewoon een hele tijd geleden een keer een seizoen gespeeld. En toen wilde ze zo snel mogelijk de beste spelers hebben. Als ik nog een beetje kans wilde maken moest ik ook wel wat redelijks aanschaffen. En vond het ook niet erg om dat 1x te doen. Maar zou het zeker geen tweede keer willen doen.quote:
na wedstrijd kan je zien of er een TK is gebruiktquote:Op zondag 26 juli 2015 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan niet![]()
![]()
Hoe wist jij trouwens dat ik dat deed met besloten training?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |