quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:47 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Nee een flauwe (hele smakelijke cassiére trouwens).
Weet je overigens wat al die mensen doen bij de Appie op de naturistencamping?haha nog zo'n goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:47 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Nee een flauwe (hele smakelijke cassiére trouwens).
Weet je overigens wat al die mensen doen bij de Appie op de naturistencamping?Adje, een flauwe grappen makend fokkertje is niet hetzelfde als een gestoorde fokker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op zondag 26 juli 2015 18:00 schreef AchJa het volgende:
I-spy24/Rubje/Iwanius +1
En uiteraard Ouder1 +1Die spoiler is interessant. Zijn er aanwijzingen in deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
Doen alsof je gek bent telt nietquote:Op zondag 26 juli 2015 20:34 schreef VromeBroeder het volgende:
wat een leuk grappig topic zeg. maar eerlijk is eerlijk, ik ben een psychopaat. ik kijk in me vrije tijd veel onthoofdingsvideos en ik kijk ook naar levend verbrand videos. ik speel vaak met de gedachtes om mensen te doden. ik vraag me wel eens af of ik dat lekker zou vinden. Dus boys, stem op mij.
En ps: ik heb ook het gevoel dat ik homo begin te worden
SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Vreemd die staat er nog niet bij, ik wou hem hier ook een +1 geven.quote:
<3quote:Op maandag 27 juli 2015 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vreemd die staat er nog niet bij, ik wou hem hier ook een +1 geven.
mijn top 5
1. Synthercell
2. Lambiekje
3. El_matador ( ja hij is er nog steeds)
4. Japie77
5. A tuin-hek ( je moet wel gek zijn om zolang al te posten op BNW, en het is mijn sidekick dus dan moet je wel helemaal ontspoord zijn )
In de spoiler, 2 stemmenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vreemd die staat er nog niet bij, ik wou hem hier ook een +1 geven.
Vanaf vandaag open en bloot dankzij jouw stem!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Vanaf vandaag open en bloot dankzij jouw stem!![]()
Aantal stemmen - User
17 - -Hakuna-/Fusionfreak
16 - Lambiekje
13 - Iwanius
9 - El_Matador
8 - badtripbob
8 - Ouder1
8 - Tingo
8 - tong80
6 - chronocrypto
5 - Psy-freak
5 - Dandybleu/Pionnetje
4 - Braddie
4 - Brummetje_
3 - cempexo
3 - deadprez
3 - WoordenShuffelaar
3 - BaajGuardian
3 - DiegoArmandoMaradona
3 - SynthercellIk moet zeggen dat ik de nr 1 niet ken vele anderen wel..SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hakuna-/Fusionfreak zouden behoorlijkmoeten zijn, ik ga even wat van hem/haar terug lezen
[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 28-07-2015 09:52:09 ]Er staat nog een vraag voor u open!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |