Fijne vakantie weer!quote:Op maandag 27 juli 2015 21:06 schreef sacha het volgende:
maar goed, ik ga weer inpakken, half 10 gaat het vliegtuig
Vergeet niet om hem eruit te halen, het water is koudquote:
al dentequote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet niet om hem eruit te halen, het water is koud
Het was vannacht schijtweer in Hilversum. Hard klonk de regen op mijn zolder raam!quote:Op maandag 27 juli 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Goeie vlucht en vannacht hopelijk geen schijtweer...
Ritme van de eenzaamheid...quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:18 schreef just me het volgende:
[..]
Het was vannacht schijtweer in Hilversum. Hard klonk de regen op mijn zolder raam!
Dat dacht ik wel totdat ik ontdekte dat een van de poezebeesten gezellig bij me was 😊quote:
Kruip je toch lekker thuis onder de dekens en kijk je morgenvroeg wel of aap nog lekker slaapt...quote:
duh!quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kruip je toch lekker thuis onder de dekens en kijk je morgenvroeg wel of aap nog lekker slaapt...
nu niet meer, alles zwartquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnt die dan? Nog geen heldere hemel meer gezien hier sinds ik terug ben
Dat gratis WIFI op een eiland is natuurlijk wel beperkt ...quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:38 schreef sacha het volgende:
en waarom heb ik bijna geen bereik?
BELACHELIJK
Je moet gewoon je eigen extender meenemen en inpluggen daar waar je bentquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:40 schreef sacha het volgende:
aha! de meeuwen slapen niet omdat iedereen op hun duin gaat staan voor bereik![]()
opgelost, slotje
ze lopen hier maar 10 jaar achter, wifi moet je kopen (!) en dan is het bereik nog nihilquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gratis WIFI op een eiland is natuurlijk wel beperkt ...
werkt niet, ook al geprobeerdquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon je eigen extender meenemen en inpluggen daar waar je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |