SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nooit het doel ervan gesnapt, scheren met een mesje geeft veel beter resultaat en anders is een trimmer beterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Godsamme, wat zijn goeie scheerapparaten duur
Heb maar 1 keer een scheer apparaat gehad. Iets van Philips, en daar moest je dan een goedje indoen, een soort van scheergel, en tijdens het scheren kon je dan je scheerschuim op de huid doen en gelijk scheren. Het klonk geniaal, maar het bleek een onding.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Godsamme, wat zijn goeie scheerapparaten duur
het is wel goedkoper, ik kan alleen maar overweg met Gilette mesjes. En die zijn prijzig. Een paar keer van die low budget mesjes geprobeerd, maar dat werd een bloedbad, levensgevaarlijk die dingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:54 schreef The_Yakuza het volgende:
scheer al 15 jaar met mn huidige (Philips), af en toe met een mesje
Ben toch wel pro scheerapparaat
Zeker als mn nieuwe ook zo'n 15 jaar mee gaatquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het is wel goedkoper, ik kan alleen maar overweg met Gilette mesjes. En die zijn prijzig. Een paar keer van die low budget mesjes geprobeerd, maar dat werd een bloedbad, levensgevaarlijk die dingen.
Het is een beste uitgave inderdaad, maar als je een goede koopt haal je het er wel uit. Dat is dan de moraal van het verhaal.
Dan heb je hierna nog maar 4 scheerapparaten te levenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zeker als mn nieuwe ook zo'n 15 jaar mee gaat
Jouw skills ruilen voor een paar van mijn kaartjes?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:26 schreef RvN008 het volgende:
Ah, nieuw topic, ik durf weer te typen.
Na die gave teams van Toefjes in 't vorige topic voel ik me genoodzaakt ook mijn teams te showen. Zeker nadat ik gisteren voor 't eerst dit jaar kampioen ben geworden van de eerste divisie.
[ afbeelding ]
Grotendeels met dit team. Was altijd fan van 4-3-3, maar dit is bijna hetzelfde, plus ik heb Messi aan de rechterkant staan. Vind ik 'm beter tot zijn recht komen dan op SP op CAM in een 4-3-3 systeem.
Hihi, vergis je niet. Zoals EA soms kan tegenwerken, kan het soms ook meewerken. In divisies zat het een keer mee, in 't silver toernooitje verloor ik gisteren van een team met 45 chem met 13 reddingen van zijn keeper en 2 van de mijne... Niet voor niets dat EAids het meest gebruikte woord is op dit forum.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw skills ruilen voor een paar van mijn kaartjes?
Is goed, hou ik me voor aanbevolenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:38 schreef RvN008 het volgende:
[..]
Hihi, vergis je niet. Zoals EA soms kan tegenwerken, kan het soms ook meewerken. In divisies zat het een keer mee, in 't silver toernooitje verloor ik gisteren van een team met 45 chem met 13 reddingen van zijn keeper en 2 van de mijne... Niet voor niets dat EAids het meest gebruikte woord is op dit forum.
Overigens: keer potje spelen? Je zit toch ook op PS?
Gewaagd om met Mandanda te spelen hoor, die laat echt alles doorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:26 schreef RvN008 het volgende:
Ah, nieuw topic, ik durf weer te typen.
Na die gave teams van Toefjes in 't vorige topic voel ik me genoodzaakt ook mijn teams te showen. Zeker nadat ik gisteren voor 't eerst dit jaar kampioen ben geworden van de eerste divisie.
[ afbeelding ]
Grotendeels met dit team. Was altijd fan van 4-3-3, maar dit is bijna hetzelfde, plus ik heb Messi aan de rechterkant staan. Vind ik 'm beter tot zijn recht komen dan op SP op CAM in een 4-3-3 systeem.
Keept bij mij fantastisch. Heb ook Diego Alves geprobeerd, maar die viel dan wél weer tegen. Nadeel van Mandanda is dat 'ie niet zover kan gooien en niet kan voetballen, da's wel een tegenvaller als je Neuer gewend bent. Verder voldoet 'ie prima.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:02 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Gewaagd om met Mandanda te spelen hoor, die laat echt alles door.
Ik gebruik een trimmer, af en toe een beetje de dode puntjes eraf halen. Had vorige week nog voor het eerst in 1,5-2 jaar mijn baard eraf gehaald. Heb helemaal niets met zo'n babyhuidje. Niet dat ik een enorme hipster baard heb... Geef mij maar een beetje bescherming op mijn gezicht. Zag er wel gelijk 5 jaar jonger uit...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:54 schreef The_Yakuza het volgende:
scheer al 15 jaar met mn huidige (Philips), af en toe met een mesje
Ben toch wel pro scheerapparaat
Toulalan is overrated. Goeie teams verder btwquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:49 schreef Papadiouf het volgende:
Voordat ik deze 2 teams had verloor ik regelmatig een potje en verbleef ik in divisie 1,2 of 3. Tegenwoordig win ik eigenlijk altijd divisie 1 wel en cups zijn ook niet moeilijk meer. Pace, longshots, passing en als het allemaal niet loopt zijn Cavani en TOTS Kane perfecte koppers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral TOTS Payet, Sif Lacazette en Robben zijn echt bazen
Ik haat scheren. Daarom doe ik het 1x per week ofzo. Meestal op maandag. Dan heb ik tegen het weekend een nonchalant baardje waar de vrouwen van beginnen te lekkenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het is wel goedkoper, ik kan alleen maar overweg met Gilette mesjes. En die zijn prijzig. Een paar keer van die low budget mesjes geprobeerd, maar dat werd een bloedbad, levensgevaarlijk die dingen.
Het is een beste uitgave inderdaad, maar als je een goede koopt haal je het er wel uit. Dat is dan de moraal van het verhaal.
Waarop het hele FUT forum zich vanaf nu alleen nog maar op maandag scheertquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haat scheren. Daarom doe ik het 1x per week ofzo. Meestal op maandag. Dan heb ik tegen het weekend een nonchalant baardje waar de vrouwen van beginnen te lekken
Wat doe jij tegenwoordig voor de kost dan? Ik heb op mijn zorgboerderij gelukkig dat soort zorgen niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Sommigen van ons moeten er niet nonchalant uit zien op hun werk
quote:Op zondag 26 juli 2015 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig voor de kost dan? Ik heb op mijn zorgboerderij gelukkig dat soort zorgen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck being broke or middle class, go get it all!
toulalan is een baas, onderschept alles en kan zeer goed passenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:00 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Toulalan is overrated. Goeie teams verder btw
Hij heeft idd goeie pass & def stats alleen heb al een paar keer met 'm gespeeld en snelle beesten zoals Sturridge & TOTS Tevez vliegen 'm voorbij. Maar het hangt er ook sterk vanaf wie die naast zich heeft of om zich heen heeft. Met een Matuidi of Pogba naast 'm kan die goed als tweede man erop gaan maar in een 4-1-2-1-2 vind ik het zelf altijd iets te gewaagd een type Toulalan/Khedira enz. te plaatsen, vooral op de counter tegen..quote:Op zondag 26 juli 2015 10:19 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
toulalan is een baas, onderschept alles en kan zeer goed passen
Ik probeer al een tijdje mijn futtie Bale te verkopen voor 3 mil (goedkoopste) & Eriksen voor 200k ofso, ook goedkoopste, en ze zijn echt niet te sellen. Er zijn er tientallen van, allemaal voor de laagste prijs. Denk vooral doordat EA ff gratis ermee ging strooien.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:33 schreef Toefjes het volgende:
Die tering Futties gaan volgens mij nooit meer een prijs aanpassing krijgen.
Eriksen verkoopt gewoon voor 260k+ momenteel hoor..Bale als RF met Hunter moet ook wel lukken om te verkopen.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:10 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje mijn futtie Bale te verkopen voor 3 mil (goedkoopste) & Eriksen voor 200k ofso, ook goedkoopste, en ze zijn echt niet te sellen. Er zijn er tientallen van, allemaal voor de laagste prijs. Denk vooral doordat EA ff gratis ermee ging strooien.
Heb toen een eriksen gekocht, en na een paar wedstrijden vervangen voor Rooney. Hawk kaartje er op, en 99 fitness / 99 contracten, was zo gepiept, maar misschien heb ik er geluk mee gehad.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:10 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje mijn futtie Bale te verkopen voor 3 mil (goedkoopste) & Eriksen voor 200k ofso, ook goedkoopste, en ze zijn echt niet te sellen. Er zijn er tientallen van, allemaal voor de laagste prijs. Denk vooral doordat EA ff gratis ermee ging strooien.
Haha thnx net gelist en nu idd verkocht. En Bale staat er al op als RF (gebruikte 'm toevallig in een 4-3-2-1) met jager en 99 contract (schijnen mensen ook veel naar te kijken als ze allemaal dezelfde prijs zijn)quote:Op zondag 26 juli 2015 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eriksen verkoopt gewoon voor 260k+ momenteel hoor..Bale als RF met Hunter moet ook wel lukken om te verkopen.
quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef The_Yakuza het volgende:
zlatan/balo als wissel
en mourinho als coach
Wanneer zat Melo bij Inter?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Leukste team waar ik tot nu toe mee gespeeld heb. Iemand nog toevoegingen? Spelers moeten bij Inter spelen of hebben gespeeld
Wordt momenteel gekeurd, ben ik dan ook erg blij meequote:
Oh serieus, nicequote:Op zondag 26 juli 2015 20:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wordt momenteel gekeurd, ben ik dan ook erg blij mee
Nou ja, op de CVM positie heeft Inter niet heel veel keuzes en het team begint toch vrij jong te worden nu de grote vedettes ermee gestopt zijn. Opzich wel logich, behalve dat er veel betere opties zijn dan Melo maar dan wordt het weer vrij prijzig. En hij kan mooi Kondogbia onder zijn hoede nemen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh serieus, nice
Al is het een debiele aankoop. Maar mooi voor je team, tof
Cambiasso en Eto'o alleen nog. Oh Samuel ook.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Samuel, Cambiasso, Eto'o, Lucio en Zanetti zitten ook nog wel in FUT toch? Zet je die gewoon als bankvullers neer
Samuel, Cambiasso, Eto'o(zelfs met inform) wel. Lucio speelt in braziliaanse competitie en Zanetti is gestopt. Goed idee inderdaad voor de bank.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Samuel, Cambiasso, Eto'o, Lucio en Zanetti zitten ook nog wel in FUT toch? Zet je die gewoon als bankvullers neer
Brehme en Lothar er ook nog bij. En Vieri natuurlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 20:16 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Samuel, Cambiasso, Eto'o(zelfs met inform) wel. Lucio speelt in braziliaanse competitie en Zanetti is gestopt. Goed idee inderdaad voor de bank.
Roberto Carlos heeft ook nog voor Inter gespeeld. Heb alleen nauwelijks coins meer over helaasquote:Op zondag 26 juli 2015 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brehme en Lothar er ook nog bij. En Vieri natuurlijk
Deze mannen kunnen ook nog op het bankie:
http://wefut.com/en/player/10
http://wefut.com/en/player/1331
En Obafemi Martins
Volgend jaar moet je die Pereiro van PSV er gewoon inzetten. Dan heb je een beetje Recoba in je teamquote:Op zondag 26 juli 2015 20:20 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Roberto Carlos heeft ook nog voor Inter gespeeld. Heb alleen nauwelijks coins meer over helaas
Bergkamp niet te vergeten, heeft op een blauwe maandag ook nog bij Inter rondgewandeld. Hopen op een flinke lading nieuwe legends volgend jaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je die Pereiro van PSV er gewoon inzetten. Dan heb je een beetje Recoba in je team
[ afbeelding ]
Dan kan ik Suarez er ook wel in zetten. https://en.wikipedia.org/wiki/Luis_Su%C3%A1rez_(footballer,_born_1935)quote:Op zondag 26 juli 2015 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je die Pereiro van PSV er gewoon inzetten. Dan heb je een beetje Recoba in je team
[ afbeelding ]
Àl zou de ps legends krijgen. Ik zou ze toch niet kunnen betalen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar toen ik nog op xbox speelde wel veel plezier gehad met die legends. Kluivert was echt de ultieme spits voor dat spel..groot, sterk, snel, technisch..echt perfectie..zeker met die OP heading. Gullit, Pires en Bergkamp waren ook zo geniaal. Moet zeggen dat ik ze nu op de PS ook weer niet echt heb gemist uiteindelijk. Genoeg andere leuke kaarten...alleen soms past zo'n legend wel heel mooi in een hybrid. Had vooral graag gebruik gemaakt van wat van die Fransen. Pogba - Payet - Vieira met Blanc en Desailly erachter icm al die goede overige Franse spelers is echt niet te stoppen.
Je zal wel een ban hebben.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Hallo allemaal,
De afgelopen drie dagen probeer ik online te spelen op Fifa UT, maar ik krijg steeds de zelfde foutmelding: 'communicatiefout met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het nog eens.'
Verbinding met de EA-servers is wel in orde en ook in het hoofdmenu zelf geeft de PS4 aan dat de internetverbinding normaal is.
Iemand die enig idee heeft wat hier mis is?
Kun je wel gewone seasons online doen?quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Hallo allemaal,
De afgelopen drie dagen probeer ik online te spelen op Fifa UT, maar ik krijg steeds de zelfde foutmelding: 'communicatiefout met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het nog eens.'
Verbinding met de EA-servers is wel in orde en ook in het hoofdmenu zelf geeft de PS4 aan dat de internetverbinding normaal is.
Iemand die enig idee heeft wat hier mis is?
Goeie, daar had ik niet eens aan gedacht!quote:Op maandag 27 juli 2015 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je wel gewone seasons online doen?
Met ander account proberen inloggen.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:24 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Serieus, is dat ergens te achterhalen dan?
Het enige wat ik doe is verliezen![]()
Ja leuk voor die jongenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Afellay naar Stoke, hoop dat hij het goed doet in de premier league!
Maak een Nederlands team!quote:Op maandag 27 juli 2015 14:46 schreef Fokker101 het volgende:
Heb 200k kan ik daar een leuk teampje van maken?Zat zelf te denken aan een Liga BVVA of een zilver team. Iedereen heeft BPL, Liga BBVA en Bundesliga.
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nederlands? Mwah Depay, Van Persie, Robben? en dan sneijder etc
Ja... oke.. Cillessen tots is niet geweldig btwquote:Op maandag 27 juli 2015 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Combineren met wat IF's en TOTS die kosten toch geen fuck
Van Aanholt linksachter Depay IF LB heb je ziek snelle linkerkantCillessen TOTS op goal
Gisteren één potje mee gedaan met De Boer er voor werkte prima.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja... oke.. Cillessen tots is niet geweldig btw
Sneijder IF op Camquote:Op maandag 27 juli 2015 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren één potje mee gedaan met De Boer er voor werkte prima.
Serie A is ook wel nice, Tevéz is zieke killer.
http://www.futhead.com/15/squads/37386784/ Robben is dan wss te duur.. maar ik moet echt een OP team hebben weet niet als dat met het Nederlandse elftal zo is.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren één potje mee gedaan met De Boer er voor werkte prima.
Serie A is ook wel nice, Tevéz is zieke killer.
Dit team is ongeveer 200k. Misschien moet je een speler downgraden.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:46 schreef Fokker101 het volgende:
Heb 200k kan ik daar een leuk teampje van maken?Zat zelf te denken aan een Liga BVVA of een zilver team. Iedereen heeft BPL, Liga BBVA en Bundesliga.
Welke formatie is dat btwquote:Op maandag 27 juli 2015 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit team is ongeveer 200k. Misschien moet je een speler downgraden.
[ afbeelding ]
TOTS De Jong is echt een baas!
SPOILER: goedkoper teamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:
433 (4), speelt heerlijk maar daarom zie je hem ook best wel vaak. Zie wel dat een paar de prijzen van een paar spelers alweer zijn gestegen.Denk dat ik gewoon voor Nederlands team ga.SPOILER: goedkoper teamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook even gehad. Na een paar potjes TOTS van Dijk en TOTS de Vrij weer verkocht. Die komen verdedigend toch te kort. Als je even naar de statistieken kijkt en die vergelijkt met bijv. Thiago Silva, Boateng of TOTS Chedjou dan is dat ook niet zo raar.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon voor Nederlands team ga.
Ziet er wel top uit, denk dat ik hier een variatie op ga bouwen. Jong voor Tots wijn, Schwein voor Tots castro. Zou ook wel Tots Depay willen, maar die is wel erg duur.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit team is ongeveer 200k. Misschien moet je een speler downgraden.
[ afbeelding ]
TOTS De Jong is echt een baas!
TOTS Depay zou dat team helemaal afmaken. TOTS Castro is ook niet verkeerd, daar heb ik helaas de coins niet meer voor. Kan mijn 2e team wel verkopen maar vind het altijd wel fijn om 2 teams te hebben. De Jong staat nu na 32 wedstrijden op 48 goals. Niet verkeerd want in zijn eerste 10 wedstrijden scoorde hij niet heel vaak. Zou hem in ieder geval nooit wisselen, het is weer een tijdje geleden dat ik zoveel met een speler scoor.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ziet er wel top uit, denk dat ik hier een variatie op ga bouwen. Jong voor Tots wijn, Schwein voor Tots castro. Zou ook wel Tots Depay willen, maar die is wel erg duur.
Dit lijkt mij ook wel watquote:Op maandag 27 juli 2015 15:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
TOTS Depay zou dat team helemaal afmaken. TOTS Castro is ook niet verkeerd, daar heb ik helaas de coins niet meer voor. Kan mijn 2e team wel verkopen maar vind het altijd wel fijn om 2 teams te hebben. De Jong staat nu na 32 wedstrijden op 48 goals. Niet verkeerd want in zijn eerste 10 wedstrijden scoorde hij niet heel vaak. Zou hem in ieder geval nooit wisselen, het is weer een tijdje geleden dat ik zoveel met een speler scoor.
enigquote:Op maandag 27 juli 2015 16:29 schreef Maver24 het volgende:
De FIFA podcast is terug met Chuboizeker het luisteren waard. Castro de streamer is naar Colorado en gaat samen met EA vanaf dinsdag streamen vanaf de headquarters bij de MLS All star game. Dinsdag gaan we ook de Tots MLS kaartjes zien bij de streamen van Castro. Volgende week gamescom met veel fut nieuws. Spencer (YouTuber) heeft vandaag al fifa16 fut gespeeld.
https://m.soundcloud.com/chuboi7/the-boi-cast-ep1-mls-tots-hype
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:29 schreef Maver24 het volgende:
De FIFA podcast is terug met Chuboizeker het luisteren waard. Castro de streamer is naar Colorado en gaat samen met EA vanaf dinsdag streamen vanaf de headquarters bij de MLS All star game. Dinsdag gaan we ook de Tots MLS kaartjes zien bij de streamen van Castro. Volgende week gamescom met veel fut nieuws. Spencer (YouTuber) heeft vandaag al fifa16 fut gespeeld.
https://m.soundcloud.com/chuboi7/the-boi-cast-ep1-mls-tots-hype
Hoezoquote:Op maandag 27 juli 2015 19:23 schreef The_Yakuza het volgende:
oepsie, te lang hier niet meer geweest
Ja ik één op mijn gewone account en de andere op mijn gekochte account. Paar vrienden van mij ook. Schijnt dat als je redelijk investeert in EA (lees; points kopen) dan krijg je er sowieso één.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:22 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al een beta Invité gehad van fut 16? EA heeft vanavond "willekeurig" mailtjes verzonden met een beta Invite. Ik heb ieder geval niks maar heel veel mensen op het EA forum en Twitter.
Nou, bijna iedereen hier heeft coins gekocht en blijkbaar geen invite. Wel raar, als je coins koopt, dat je dan investeert in EA. Die theorie raakt kant noch wal. Het fenomeen coins kopen kost EA juist geld.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja ik één op mijn gewone account en de andere op mijn gekochte account. Paar vrienden van mij ook. Schijnt dat als je redelijk investeert in EA (lees; coins kopen) dan krijg je er sowieso één.
Raar verhaal iddquote:Op dinsdag 28 juli 2015 05:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, bijna iedereen hier heeft coins gekocht en blijkbaar geen invite. Wel raar, als je coins koopt, dat je dan investeert in EA. Die theorie raakt kant noch wal. Het fenomeen coins kopen kost EA juist geld.
Grappig, je komt daarmee veel dommer over dan diegene die je te kakken wilt zetten
Ik denk dat een aantal YouTubers wel toevallig zo'n invite hebben gehad.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:22 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al een beta Invité gehad van fut 16? EA heeft vanavond "willekeurig" mailtjes verzonden met een beta Invite. Ik heb ieder geval niks maar heel veel mensen op het EA forum en Twitter.
Ik bedoelde points.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 05:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, bijna iedereen hier heeft coins gekocht en blijkbaar geen invite. Wel raar, als je coins koopt, dat je dan investeert in EA. Die theorie raakt kant noch wal. Het fenomeen coins kopen kost EA juist geld.
Grappig, je komt daarmee veel dommer over dan diegene die je te kakken wilt zetten
Zag inderdaad dat een hoop youtubers die ook coins promoten gewoon een invite hebben gekregen. Vanavond even de MLS tots kaartjes checken. Die Castro heeft het wel lekker voor elkaar zeg. Die zit nu een beetje erg veel onder de plak bij EA. Gaat volgende week ook naar de gamescom een hele week met z'n vriendin op kosten van EA.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal YouTubers wel toevallig zo'n invite hebben gehad.
Ik ga zeker kijken zometeen naar de supermarkt wat chips en cola halen en ben dr helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zag inderdaad dat een hoop youtubers die ook coins promoten gewoon een invite hebben gekregen. Vanavond even de MLS tots kaartjes checken. Die Castro heeft het wel lekker voor elkaar zeg. Die zit nu een beetje erg veel onder de plak bij EA. Gaat volgende week ook naar de gamescom een hele week met z'n vriendin op kosten van EA.
[ afbeelding ]
Vanavond en morgenavond vanaf 7 uur onze tijd.
Heb mijn crack-pijp voor vanavond al klaar staan idd, heerlijk met een rooibos theetje erbij.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken zometeen naar de supermarkt wat chips en cola halen en ben dr helemaal klaar voor
Heb jij een vriendin dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:35 schreef Bronson_ het volgende:
Ik wou dat ik met mijn vriendin een week naar de gamescom kon
Oh nee, KNVB in paniek omdat we terrein verliezen op die coëfficiëntenlijst. Moeten ze vooral van die Fair Play prijsjes aan degradanten gevenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:35 schreef Toefjes het volgende:
Nog een jaartje de kampioen van NL de Champions League in, en daarna gaat alles er waarschijnlijk anders uitzien:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-in-het-nauw.dhtml
Ik laat d'r gewoon thuis en ga met wat andere gasten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:35 schreef Bronson_ het volgende:
Ik wou dat ik met mijn vriendin een week naar de gamescom kon
Heeft de winnaar van het Fair Play klassement niet gewoon recht op dat ticket?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh nee, KNVB in paniek omdat we terrein verliezen op die coëfficiëntenlijst. Moeten ze vooral van die Fair Play prijsjes aan degradanten gevenAls je die plek weg geeft aan een betere ploeg, kun je ook meer punten pakken.
Ja, maar dit jaar was het dus Go Ahead Eagles en die zijn gedegradeerd. Ze waren trouwens niet eens de winnaar van het klassement, maar de 3 clubs (ofzo) erboven hadden al een ticket voor Europees voetbalquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft de winnaar van het Fair Play klassement niet gewoon recht op dat ticket?
En Twente wilde niet, dus eigenlijk heeft FC Twente het Nederlands voetbal genaaid. Volgens mij is het verder geheel binnen de regels gegaan, beetje ongelukkige samenloop van omstandigheden meer denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar was het dus Go Ahead Eagles en die zijn gedegradeerd. Ze waren trouwens niet eens de winnaar van het klassement, maar de 3 clubs (ofzo) erboven hadden al een ticket voor Europees voetbal
Kan het niet vaak genoeg zeggen. TOTS De Jong is een baas.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:18 schreef DuTank het volgende:
Ik wil een nieuw team maken, maar geen idee met welke spelers of formatie. Iemand een tip?
Ik heb 200k te besteden.
Heb ik al in een teamquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan het niet vaak genoeg zeggen. TOTS De Jong is een baas.
Als "we" een direct CL ticket verliezen, betekent dat dus dat we een vCL ticket krijgen voor de kampioen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Twente wilde niet, dus eigenlijk heeft FC Twente het Nederlands voetbal genaaid. Volgens mij is het verder geheel binnen de regels gegaan, beetje ongelukkige samenloop van omstandigheden meer denk ik.
Maar, om eerlijk te zijn, door al het gekut in Europa van de afgelopen jaren horen we ook niet in de CL thuis. Geen enkele club.
Fifa coins zijn pas duurquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Entree kaartje van gamescom is maar 12 euro toen des tijds ik er naartoe ben geweest. Ben er 2x geweest. Best gezellig. Wel gigantisch druk en groot. Zou er best opnieuw heen willen maar met de trein is het te duur geworden.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:34 schreef Apekoek het volgende:
Team A:
[ afbeelding ]
Team B:
[ afbeelding ]
Had op mn andere account nog wat Chinese coins over, dus kan deze week nog wat makenWelk team zouden jullie kiezen?
Oef pijnlijkquote:
Team A. Maar Mandanda is kut.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Oef pijnlijk
Jij zou beiden dus niet doen ok ok. Maar heb op mn andere account al de "echte" teams he
Tja, met al die extinct spelers zou ik ook geen zin hebben om ze allemaal te gaan zitten zoeken..Die MLS silvers zullen sowieso wel weer onmogelijk te vinden zijn. En al die golds in no time niet te verkopen, op de pacehoeren na.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Oef pijnlijk
Jij zou beiden dus niet doen ok ok. Maar heb op mn andere account al de "echte" teams he
Het is een FUT traditie dat iedere versie van Mandanda (en Buffon) kakslecht is. Dit is geen uitzondering helaas. Slaat nergens op met die stats, maar het is echt een gehandicapte midget die geen bal klemvast heeft en de meest vreemde ballen door laat gaan. Maar Diego Alves kan daar ookquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan vervangen we die pik. Zijn stats zijn wel gruwelijk, snap het dan niet echt.
Ok thanx voor de feedback, dan ga ik wel voor team A ivm silvers die ik dan niet hoef te zoeken. Wil het toch eens proberen ondanks het niet fantastisch lijkt. Op andere account heb ik de wat serieuzere teams met robben/ronaldo, dus tijd om wat uit te testen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, met al die extinct spelers zou ik ook geen zin hebben om ze allemaal te gaan zitten zoeken..Die MLS silvers zullen sowieso wel weer onmogelijk te vinden zijn. En al die golds in no time niet te verkopen, op de pacehoeren na.
Depay heb ik wel mee gespeeld en dat vond ik de slechtste blauwe kaart die ik ooit heb gehad zo ongeveer. In de spits lijkt hij me nog slechter. Giovinco heeft nu wel bazige stats, maar is nog steeds zo klein en slap dat hij alleen nuttig is om achter lange ballen aan te rennen. Martins vind ik sowieso maar matig, ondanks die weak foot. Die is eerder geenvanbeidebenig dan tweebenig.
Ik had de SIF Mandanda in zo'n free pack toen EA cadeautjes uitdeelde. Na 3 potjes maar weer weg gedaan en daar Lloris neergezet. Sirigu is trouwens ook een goede optie voor Apekoek.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is een FUT traditie dat iedere versie van Mandanda (en Buffon) kakslecht is. Dit is geen uitzondering helaas. Slaat nergens op met die stats, maar het is echt een gehandicapte midget die geen bal klemvast heeft en de meest vreemde ballen door laat gaan. Maar Diego Alves kan daar ook
Party! Pak de spiegels en de witte poeder er maar weer bijquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag je aan blinde mensen of ze je aan willen kijken?quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Welkom terug Trapz. Ga je je nog gedragen?
Half jaar in lockdown heeft me wel geraakt. Dat soort shit doet wat met mensen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Welkom terug Trapz. Ga je je nog gedragen?
Opgerolde tientjes alles.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Party! Pak de spiegels en de witte poeder er maar weer bij
Ah daar heb je meneer doet stoer over internet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:52 schreef DuTank het volgende:
En niemand geeft een fuck. Behalve 2H4U, die maakt zich meteen zorgen dat Trapz zich weer als een mongooltje gaat gedragen
Heb het hele MLS TOTS gemist eigenlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:34 schreef Apekoek het volgende:
Team A:
[ afbeelding ]
Team B:
[ afbeelding ]
Had op mn andere account nog wat Chinese coins over, dus kan deze week nog wat makenWelk team zouden jullie kiezen?
Die 2k-variant weleens. Kan er alleen niets van zonder al die sliders naar rechts te schuiven.quote:
Oquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die 2k-variant weleens. Kan er alleen niets van zonder al die sliders naar rechts te schuiven.![]()
Als Robben alleen al de ruimte heeft ben je vrij kansloos. Dit soort wedstrijden hoop ik ook altijd maar op een partij onkunde of handicap bij de tegenstander.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren weer even FUT gespeeld. Kom ik dit team tegen.
[ afbeelding ]
Hij was niet eens zo heel goed maar benutte wel alle kansen. Daar was niet tegenop te boksen.
Over het algemeen doe ik het wel goed tegen dit soort teams. Met die spitsen is één balletje erdoorheen genoeg. Uiteraard loopt hij tijdens de celebration naar zijn eigen helft en kijkt hij alle herhalingen terug... Zou graag zien dat je ergens kan aangeven dat je niet alle herhalingen hoeft te zien en ook alleen maar speelt tegen mensen die er ook zo over denken. Dat alleen bij mooie doelpunten je tegenstander kan beslissen of je hem terug mag zien. Blijf het maar bizar vinden dat een potje 15 of 25 minuten kan duren, afhankelijk tegen wie je speelt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Robben alleen al de ruimte heeft ben je vrij kansloos. Dit soort wedstrijden hoop ik ook altijd maar op een partij onkunde of handicap bij de tegenstander.
Giovonco cheap messi, wel ff proberen natuurlijk. Mits niet uitgestorvenquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb het hele MLS TOTS gemist eigenlijk
Herhalingen vind ik niet eens zo erg. behalve dat het er wel iets minder mogen zijn. Waar ik mij meer aan erger zijn alle filmpjes voor de wedstrijden en ook tijdens de wedstrijd. En ook die er na. Niemand die ze wilt zien. Behalve mensen die willen trollen. Snap niet dat die troep online nog steeds er in zit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Over het algemeen doe ik het wel goed tegen dit soort teams. Met die spitsen is één balletje erdoorheen genoeg. Uiteraard loopt hij tijdens de celebration naar zijn eigen helft en kijkt hij alle herhalingen terug... Zou graag zien dat je ergens kan aangeven dat je niet alle herhalingen hoeft te zien en ook alleen maar speelt tegen mensen die er ook zo over denken. Dat alleen bij mooie doelpunten je tegenstander kan beslissen of je hem terug mag zien. Blijf het maar bizar vinden dat een potje 15 of 25 minuten kan duren, afhankelijk tegen wie je speelt.
Als het echt een wonderschoon doelpunt is mogen ze hem best 3x laten zien. Om nou een penalty 3x terug te laten zien. Dat is gewoon zonde van mijn tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Herhalingen vind ik niet eens zo erg. behalve dat het er wel iets minder mogen zijn. Waar ik mij meer aan erger zijn alle filmpjes voor de wedstrijden en ook tijdens de wedstrijd. En ook die er na. Niemand die ze wilt zien. Behalve mensen die willen trollen. Snap niet dat die troep online nog steeds er in zit.
Ik ga 16 sowieso wel halen. En waarschijnlijk weer minder spelen dan ik 15 dit jaar gedaan heb. Loopt elk jaar steeds verder terug mijn gespeelde wedstrijden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als het echt een wonderschoon doelpunt is mogen ze hem best 3x laten zien. Om nou een penalty 3x terug te laten zien. Dat is gewoon zonde van mijn tijd.
Ga proberen om Fifa 16 niet te halen maar daar is het veel te verslavend voor. Daarnaast is pro clubs wel geinig.
Aldus de "volwassen" man die vader isquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah daar heb je meneer doet stoer over internet.Junkies 4 life jwz toch.
Laten we het haten aan anderen over joh, dit soort reacties willen ze juist.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aldus de "volwassen" man die vader is
Ozz zou lastig zijn, die heeft volgens mij een permban. Maar volgens mij heeft niemand de ambitie om hier terug te komenquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:52 schreef The_Yakuza het volgende:
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Welcome back
Nu Dudeweiser en Ozz nog natuurlijk
zeg dat maar tegen maverquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ozz heeft een permban en zit met zijn luie reet in Turkije.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:52 schreef The_Yakuza het volgende:
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Welcome back
Nu Dudeweiser en Ozz nog natuurlijk
Yes sir maar wat is je probleem/punt nu? Als je een probleem heb met mij kan je ook gewoon een PM sturen en vertellen wat je probleem is. Kunnen we er misschien nog uit komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Yo Tobiquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Woot woot, zie nu pas de posts van Trapz. Hoop dat je Fok! en WZV kan combineren![]()
Sinds wanneer moeten vaders volwassen zijn?! Daar zijn vrouwen toch voor?
Hij is gewoon een andere vent geworden door die banquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yes sir maar wat is je probleem/punt nu? Als je een probleem heb met mij kan je ook gewoon een PM sturen en vertellen wat je probleem is. Kunnen we er misschien nog uit komen.
Of kom gezellig een biertje/watertje drinken op decibel kan je me het daar uitleggen.
Nou, jij dan, de ene dag ben je een klapjosti, en nu een echte sirquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij is gewoon een andere vent geworden door die ban
Ik moet toegeven dat toen ik voor het eerst ging (2004) en het nog 's nachts gehouden werd beter was. Maar nu een heel weekend lekker los in de zalen Darkcore4life, hardcore4life, back2school en pussylounge.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:52 schreef Papadiouf het volgende:
Decibel
Behalve 1992 is 4 you dan, alhoewel dat is ook elk jaar hetzelfde.
Vroeger vond ik het ook tof ja, tegenwoordig hoor je alleen maar hetzelfde. Dat vind ik zo leuk aan bv. techno, nooit dezelfde nummers en misschien nog wel belangrijker: geen MC.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat toen ik voor het eerst ging (2004) en het nog 's nachts gehouden werd beter was. Maar nu een heel weekend lekker los in de zalen Darkcore4life, hardcore4life, back2school en pussylounge.
Ga je dat toch lekker spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OIk heb een paar maanden geleden NBA 2k15 gekocht en dat is me toch een bazenspel. Daar zie je echt terug hoeveel EA er met de pet naar gooit.
Er staat toch ook dat ik het speel?quote:
Wat ga je dat spel vergelijken met FIFA? Dat is net zo debiel als BF met COD vergelijkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er staat toch ook dat ik het speel?
je doet het expres hequote:
Neuh. 300k aan silver packs. Wel Tshimanga, mlapa transfer, Danny Ings transfer en Esswein en die Chileense LB IF.quote:
Vind die commentator echt verschrikkelijk, zo'n dooddoener.quote:
Vind ik ook, maar dat komt omdat hij ook altijd die doodsaaie interlands doet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vind die commentator echt verschrikkelijk, zo'n dooddoener.
Maar is mijn mening natuurlijk
Precies!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dat komt omdat hij ook altijd die doodsaaie interlands doet.
Ik ken hem niet(behalve van die oefeninterlands) maar hij kan vast nog groeien in zijn rol.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dat komt omdat hij ook altijd die doodsaaie interlands doet.
Ik blijf altijd een klapjosti hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, jij dan, de ene dag ben je een klapjosti, en nu een echte sir
bah vieze junkquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik blijf altijd een klapjosti hoorGa maar eens een keer feesten met mij. En dan afteren. Slapen is voor apen
Dat trekt gij nie....quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik blijf altijd een klapjosti hoorGa maar eens een keer feesten met mij. En dan afteren. Slapen is voor apen
Hoiquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan geen MLS TOTS kopen omdat iedereen te snel is.. ook niet echt veel gepulled behalve een Agbon, IF Rodriguez en Yedlin. En ik kan die spelers die ik wil hebben nog steeds niet vinden.
Mooi zo, laat iedereen maar aankutten hier. Jij laat zien de koning van het FUT topic te zijn. Nergens op in gaan, gewoon goede spelers blijven pullenquote:
je kan ook overdrijven hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi zo, laat iedereen maar aankutten hier. Jij laat zien de koning van het FUT topic te zijn. Nergens op in gaan, gewoon goede spelers blijven pullen
Misschien een beetje overdreven, maar vind het wel klasse dat hij gewoon on-topic blijft posten en de kinderachtige volwassenen negeert. Zo zet hij hen voor schut in plaats van andersomquote:
Nou nou nou niet overdrijven hè ouwe vriend van me.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien een beetje overdreven, maar vind het wel klasse dat hij gewoon on-topic blijft posten en de kinderachtige volwassenen negeert. Zo zet hij hen voor schut in plaats van andersom
Zijn wel hoogstaande skills idd, dat verdient een LinkedIn updatequote:Op donderdag 30 juli 2015 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien een beetje overdreven, maar vind het wel klasse dat hij gewoon on-topic blijft posten en de kinderachtige volwassenen negeert. Zo zet hij hen voor schut in plaats van andersom
True. Ik kan al 4 maanden geen packs meer openmaken omdat coins te duur zijn.. 4eu voor een miljoen was leuk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
True die fifa points prijzen slaan nergens op. Ik ben nu nog high-roller vanwege de Chinezen dit jaar. Maar als er volgend jaar alleen nog maar legitiem fifa points te verkrijgen zijn denk ik dat ik het circus aan mij voorbij laat gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:30 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
True. Ik kan al 4 maanden geen packs meer openmaken omdat coins te duur zijn.. 4eu voor een miljoen was leuk.
Stop nog meer veren in zn reet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Traden is ook niet meer wat het was. De webapp is volgens mij nog steeds down en via de console kaartjes op de markt zetten is nog omslachtiger dan eerst.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha wanneer het spel weer is zoals het ooit bedoelt is ga je het niet meer spelen omdat je er dan wat voor moet doen? Sinds de coinsellers ben ik het spel een stuk minder gaan spelen. Het is veel leuker om met een team te spelen waar je zelf voor hebt gewerkt dan iets wat je gekocht hebt volgens mij. Kan niet wachten om elke wedstrijd tegen een full IF team te spelen en waar een speler als Aguëro schaars is.
Wat rijst zegt en daarbij heb ik geen tijd om uren, dagen, weken en maanden te gaan traden. Heb wel wat meer te doen. Ook 100den potjes spelen heb ik ook geen tijd meer voor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha wanneer het spel weer is zoals het ooit bedoelt is ga je het niet meer spelen omdat je er dan wat voor moet doen? Sinds de coinsellers ben ik het spel een stuk minder gaan spelen. Het is veel leuker om met een team te spelen waar je zelf voor hebt gewerkt dan iets wat je gekocht hebt volgens mij. Kan niet wachten om elke wedstrijd tegen een full IF team te spelen en waar een speler als Aguëro schaars is.
Geen idee of je ooit weer kan handelen via de web app. Misschien bij FIFA 16 en misschien niet. Het is dit jaar chaotisch omdat ze een goede stap hebben gezet richting een betere game mode. Volgend jaar is het vanaf begin zo dus zal het dan ook vanaf het begin anders zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Traden is ook niet meer wat het was. De webapp is volgens mij nog steeds down en via de console kaartjes op de markt zetten is nog omslachtiger dan eerst.
Dan moet je geen FUT spelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat rijst zegt en daarbij heb ik geen tijd om uren, dagen, weken en maanden te gaan traden. Heb wel wat meer te doen. Ook 100den potjes spelen heb ik ook geen tijd meer voor.
Wil af en toe mooi potje kunnen spelen en sommige duurdere/zeldzame spelers hebben, thats it.
Wat Tobi zegt, dan is FUT niet de geschikte spel modus voor jou. Dan kun je beter gewoon met Real Madrid seasons spelen. Dan heb je Bale en Ronaldo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat rijst zegt en daarbij heb ik geen tijd om uren, dagen, weken en maanden te gaan traden. Heb wel wat meer te doen. Ook 100den potjes spelen heb ik ook geen tijd meer voor.
Wil af en toe mooi potje kunnen spelen en sommige duurdere/zeldzame spelers hebben, thats it. Of ze zouden spelers beter moeten belonen voor winnen van toernooi oid.
Jij bent weer karmapunten aan het binnenharken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de gelegenheid zich voordoet zal ik dat zeker niet nalaten
of career mode. Dan kan je als nog je eigen team maken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat Tobi zegt, dan is FUT niet de geschikte spel modus voor jou. Dan kun je beter gewoon met Real Madrid seasons spelen. Dan heb je Bale en Ronaldo.
Moet je dan ook veel wedstrijden spelen? Career mode nooit naar omgekeken eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
of career mode. Dan kan je als nog je eigen team maken.
Moet niet. Je kan ook simmen. Ik heb het dit jaar ook nog niet gespeeld. Vorig jaar wel omdat mijn internet er toen nog wel eens uit wilde liggen. Maar erg leuk is het niet. Tegen de cpu spelenquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je dan ook veel wedstrijden spelen? Career mode nooit naar omgekeken eigenlijk.
Dan kun je beter football manager kopen denk ik, zou juist leuker zijn als je je spelers beter kunt maken en daar online mee kunt spelen. Alleen zal EA niet het risico willen lopen dat er iets leukers ontstaat dan FUT, dan maken ze een financiele strop voor zichzelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet niet. Je kan ook simmen. Ik heb het dit jaar ook nog niet gespeeld. Vorig jaar wel omdat mijn internet er toen nog wel eens uit wilde liggen. Maar erg leuk is het niet. Tegen de cpu spelen
Je spelers worden nu ook beter door wedstrijden te spelen. Alleen je speelt dus tegen de cpu en dat maakt het kut. Op dat na is het best een leuke gamemode eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kun je beter football manager kopen denk ik, zou juist leuker zijn als je je spelers beter kunt maken en daar online mee kunt spelen. Alleen zal EA niet het risico willen lopen dat er iets leukers ontstaat dan FUT, dan maken ze een financiele strop voor zichzelf.
Nee dat vind ik te geijkt. Dan liever iets redelijks opbouwen met de tijd die ik dan nog wel heb. Maar moet zeggen dat ik dit jaar wel veel plezier van mn cheap ass coins heb gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat Tobi zegt, dan is FUT niet de geschikte spel modus voor jou. Dan kun je beter gewoon met Real Madrid seasons spelen. Dan heb je Bale en Ronaldo.
ik heb meestal drugs en drugs en drugs en drugs hihihihihihiquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef Tim86 het volgende:
Als je met DuTank wil chillen is 't geen probleem, dan ga je erheen
kom niet alleen want hij heeft drugs en drugs
Hij heeft drugs en drugs
Als je met DuTank wil chillen is 't geen probleem, dan ga je erheen
kom niet alleen want hij heeft drugs en drugs
Hij heeft drugs en drugs
Lindgren is een mots want hij had sex met Zhano's pa.quote:
Huilebalkquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:55 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb wel weer zin om opnieuw te beginnen eigenlijk. Zonder de 22332 verschillende kleuren kaartjes. En alle OP teams met OP tots spelers.
DMT natuurlijk, lekker gelanceerd worden als een kanon. Wat wil je nog meer.quote:
Niet zo slim om het te posten dan, gaat het weer een beetje?quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
DMT natuurlijk, lekker gelanceerd worden als een kanon. Wat wil je nog meer.
Moet nu al kotsen als ik aan zoiets denk, sla maar ff over.
Nee ik ben inmiddels overledenquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet zo slim om het te posten dan, gaat het weer een beetje?
Hij vraagt 15 euro voor het installeren.. Dat is toch niet zo gek?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:06 schreef over_hedge het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618![]()
Vooral de mooie aanbieding
Wat een heldquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:06 schreef over_hedge het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618![]()
Vooral de mooie aanbieding
Hey Lindgren. Jij zou nog veel van mij kunnen leren. En ik van jou.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tank leeft zijn leven inmiddels zonder scherpe randjes.
Lachgasquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hey Lindgren. Jij zou nog veel van mij kunnen leren. En ik van jou.
Jorwol, pep is voor echte mannen. Bij thuiskomst wat keta om nog even lekker waus te wordenEn daarna weer wat pep. Jointje. Lachgas. Keta. Repeat
Mdma is vaak een periode leuk, maar met grote ogen en zonder enige motorische vaardigheden op feestjes om 5 uur sochtends over denkbeeldige hekjes heen proberen te stappen is op termijn ook niet alles.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha vind de term pep ook wel grappig. Klinkt toch wat minder erg dan speed. Overigens wel wonderspul.
Haha zulke doses neem ik al heel lang niet meer. Doe sowieso niet heel vaak meer drugs, heb de techno feestjes een beetje achter me gelaten. Was overigens nooit echt mijn ding, ging er heen voor de gezelligheidquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mdma is vaak een periode leuk, maar met grote ogen en zonder enige motorische vaardigheden op feestjes om 5 uur sochtends over denkbeeldige hekjes heen proberen te stappen is op termijn ook niet alles.
Klopt. Combineer het maar eens met de overige middeltjes. Het is even een leuke voor erbij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
LachgasOver kinder "drugs" gesproken.
Een raket ijsje is ook kinderachtig, maar geliefd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt. Combineer het maar eens met de overige middeltjes. Het is even een leuke voor erbij.
Ik ook niet trouwens hoor, maar als je die gasten ziet lopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha zulke doses neem ik al heel lang niet meer. Doe sowieso niet heel vaak meer drugs, heb de techno feestjes een beetje achter me gelaten. Was overigens nooit echt mijn ding, ging er heen voor de gezelligheid.
Nog een jaartje, dan kun je gewoon met VR bril doen of je echt op een feestje bent. Drank en drugs kopen en dan helemaal los op je zolderkamertjequote:Op donderdag 30 juli 2015 13:31 schreef DuTank het volgende:
Ik ook. Ik doe gewoon stoer. Dachten jullie nou echt dat ik mijn zolderkamer wel eens verlaat![]()
Lol ben wel benieuwd hoe een festival via een VR bril is, dat alles realtime met je mee beweegt en dat je dan zo'n omnipad hebt om rond te kunnen lopen:quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog een jaartje, dan kun je gewoon met VR bril doen of je echt op een feestje bent. Drank en drugs kopen en dan helemaal los op je zolderkamertje
Je kunt alles ook via de post binnen laten komen, dus dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog een jaartje, dan kun je gewoon met VR bril doen of je echt op een feestje bent. Drank en drugs kopen en dan helemaal los op je zolderkamertje
Het gekke is, dat je alles in 360 op kunt nemen, dus je kunt dingen levensecht herbeleven zoals je het bijvoorbeeld op je vakantie hebt meegemaakt, of op je bruiloft, en als je het in VR herbeleeft kun je dus de andere kant opkijken en zien wat er gebeurt dan dat je in eerste instantie hebt gedaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lol ben wel benieuwd hoe een festival via een VR bril is, dat alles realtime met je mee beweegt en dat je dan zo'n omnipad hebt om rond te kunnen lopen:
[ afbeelding ]
En dan lekker gezellig in je eentje aan de pep op je zonderkamer
Ja bizar, heb er wel zin an de komende jaren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gekke is, dat je alles in 360 op kunt nemen, dus je kunt dingen levensecht herbeleven zoals je het bijvoorbeeld op je vakantie hebt meegemaakt, of op je bruiloft, en als je het in VR herbeleeft kun je dus de andere kant opkijken en zien wat er gebeurt dan dat je in eerste instantie hebt gedaan.
Ik ben benieuwd wat voor een impact dat VR gaat krijgen, ik denk best wel een aanzienlijke eigenlijk.
Eind van weekend moeten de meesten er wel zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Eerste tots in een 7.5k pack. Ciman is de naam. Mooi link met mijn IF Tshimanga.
Alle MLS tots kaartjes zijn dus extinct en snipen is onmogelijk.
Vertel?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hey Lindgren. Jij zou nog veel van mij kunnen leren. En ik van jou.
je gaat off-topic vriendquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Eerste tots in een 7.5k pack. Ciman is de naam. Mooi link met mijn IF Tshimanga.
Alle MLS tots kaartjes zijn dus extinct en snipen is onmogelijk.
Je hebt geen high nodig als je al die spelers trekt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:16 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
je gaat off-topic vriend
welke druks heb jij gebruikt maver
Hoezo zou je spelers aftrekken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt geen high nodig als je al die spelers trekt.
Is dat vreemd dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan al die nieuwe mensen niet meer volgen hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Klopt, dat sluipt er eenmaal in als je zelf tot de veteranen behoort.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan al die nieuwe mensen niet meer volgen hoor
Ik denk dat wij perfecte partners in partycrime zijnquote:
*Proest* zeg ik dan, cola over de vloer, cola overalquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk dat wij perfecte partners in partycrime zijn
Toefjes erbij en we hebben een geweldig trio. Haha, ik zeg het expres zo, want Toefjes houdt niet van trio's. Behalve als het met twee vrouwen is.
Dat doe je goed man, hoge trek kwaliteiten. Tering. Hoeveel paks open je gedurende zo'n tots week?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:25 schreef Maver24 het volgende:
HOLY SHIZZLEik ben er stil van
[ afbeelding ]
Heb al 700k aan silver packs er door heen zitten. Heb bijna geen gold packs geopend. De keer dat ik het deed kreeg ik Ciman, verder niet veel bijzonders uit gold packs. Silver packs daarentegen zijn echt goed. We gaan weer verder. Wil Finlay graag hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat doe je goed man, hoge trek kwaliteiten. Tering. Hoeveel paks open je gedurende zo'n tots week?
DS2 had gewoon IF Tielemans in een pack hoor. Hater.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:04 schreef DuTank het volgende:
MaverDe pack-koning
Waar is DS2 met zijn silverpacks
Nergens
En transfer Dybalaquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
DS2 had gewoon IF Tielemans in een pack hoor. Hater.
Haha TOETS Tielemans zekerquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
DS2 had gewoon IF Tielemans in een pack hoor. Hater.
Hahahaha. Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha TOETS Tielemans zekerDie met die mondharmonica
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahahaha. Daar moest ik ook meteen aan denken
Die gekke Futties zijn nog steeds niet veranderd he?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:30 schreef Maver24 het volgende:
Price range updates van de MLS tots. Prijzen zijn verdubbeld. Mijn Castillo is ineens 460k waard.
Nope. Jammer genoeg nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gekke Futties zijn nog steeds niet veranderd he?
Nee blijf liever in m'n rukbunkerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:20 schreef Toefjes het volgende:
Wakker worden allemaal, het is de hoogste tijd. De zon schijnt buiten.
Ik heb een date.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:20 schreef Toefjes het volgende:
Wakker worden allemaal, het is de hoogste tijd. De zon schijnt buiten.
Dit is nog eens een statementquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb een date.![]()
Oh ja, voor de mensen die dachten dat ik een vriendin had. Had. Bijna 4 maanden uit. Is dat goed nieuws? Ligt eraan. Niet als je een lekkere dochter hebt tussen de 18 en 30.
Weet je wat pas echt belachelijk is, een Martins die bij 600k nog steeds niet of er nauwelijks op de markt staat. Vind het wel een grappige speler, maar zoveel coins nooit een keer waard. Het is dus kennelijk afwachten tot na het weekend na het MLS toernooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
De betere MLS AS silvers staan er nog steeds bijna niet op, ik heb wel een TOTS Gonzalez gesniped maar ik heb nog geen MLS AS in een pack gehad.
Er zijn zoveel leuke, goede spelers. Waarom met die MLS paupers een team maken vraag ik me dan af.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt belachelijk is, een Martins die bij 600k nog steeds niet of er nauwelijks op de markt staat. Vind het wel een grappige speler, maar zoveel coins nooit een keer waard. Het is dus kennelijk afwachten tot na het weekend na het MLS toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |