SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nooit het doel ervan gesnapt, scheren met een mesje geeft veel beter resultaat en anders is een trimmer beterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Godsamme, wat zijn goeie scheerapparaten duur
Heb maar 1 keer een scheer apparaat gehad. Iets van Philips, en daar moest je dan een goedje indoen, een soort van scheergel, en tijdens het scheren kon je dan je scheerschuim op de huid doen en gelijk scheren. Het klonk geniaal, maar het bleek een onding.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Godsamme, wat zijn goeie scheerapparaten duur
het is wel goedkoper, ik kan alleen maar overweg met Gilette mesjes. En die zijn prijzig. Een paar keer van die low budget mesjes geprobeerd, maar dat werd een bloedbad, levensgevaarlijk die dingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:54 schreef The_Yakuza het volgende:
scheer al 15 jaar met mn huidige (Philips), af en toe met een mesje
Ben toch wel pro scheerapparaat
Zeker als mn nieuwe ook zo'n 15 jaar mee gaatquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het is wel goedkoper, ik kan alleen maar overweg met Gilette mesjes. En die zijn prijzig. Een paar keer van die low budget mesjes geprobeerd, maar dat werd een bloedbad, levensgevaarlijk die dingen.
Het is een beste uitgave inderdaad, maar als je een goede koopt haal je het er wel uit. Dat is dan de moraal van het verhaal.
Dan heb je hierna nog maar 4 scheerapparaten te levenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zeker als mn nieuwe ook zo'n 15 jaar mee gaat
Jouw skills ruilen voor een paar van mijn kaartjes?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:26 schreef RvN008 het volgende:
Ah, nieuw topic, ik durf weer te typen.
Na die gave teams van Toefjes in 't vorige topic voel ik me genoodzaakt ook mijn teams te showen. Zeker nadat ik gisteren voor 't eerst dit jaar kampioen ben geworden van de eerste divisie.
[ afbeelding ]
Grotendeels met dit team. Was altijd fan van 4-3-3, maar dit is bijna hetzelfde, plus ik heb Messi aan de rechterkant staan. Vind ik 'm beter tot zijn recht komen dan op SP op CAM in een 4-3-3 systeem.
Hihi, vergis je niet. Zoals EA soms kan tegenwerken, kan het soms ook meewerken. In divisies zat het een keer mee, in 't silver toernooitje verloor ik gisteren van een team met 45 chem met 13 reddingen van zijn keeper en 2 van de mijne... Niet voor niets dat EAids het meest gebruikte woord is op dit forum.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw skills ruilen voor een paar van mijn kaartjes?
Is goed, hou ik me voor aanbevolenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:38 schreef RvN008 het volgende:
[..]
Hihi, vergis je niet. Zoals EA soms kan tegenwerken, kan het soms ook meewerken. In divisies zat het een keer mee, in 't silver toernooitje verloor ik gisteren van een team met 45 chem met 13 reddingen van zijn keeper en 2 van de mijne... Niet voor niets dat EAids het meest gebruikte woord is op dit forum.
Overigens: keer potje spelen? Je zit toch ook op PS?
Gewaagd om met Mandanda te spelen hoor, die laat echt alles doorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:26 schreef RvN008 het volgende:
Ah, nieuw topic, ik durf weer te typen.
Na die gave teams van Toefjes in 't vorige topic voel ik me genoodzaakt ook mijn teams te showen. Zeker nadat ik gisteren voor 't eerst dit jaar kampioen ben geworden van de eerste divisie.
[ afbeelding ]
Grotendeels met dit team. Was altijd fan van 4-3-3, maar dit is bijna hetzelfde, plus ik heb Messi aan de rechterkant staan. Vind ik 'm beter tot zijn recht komen dan op SP op CAM in een 4-3-3 systeem.
Keept bij mij fantastisch. Heb ook Diego Alves geprobeerd, maar die viel dan wél weer tegen. Nadeel van Mandanda is dat 'ie niet zover kan gooien en niet kan voetballen, da's wel een tegenvaller als je Neuer gewend bent. Verder voldoet 'ie prima.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:02 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Gewaagd om met Mandanda te spelen hoor, die laat echt alles door.
Ik gebruik een trimmer, af en toe een beetje de dode puntjes eraf halen. Had vorige week nog voor het eerst in 1,5-2 jaar mijn baard eraf gehaald. Heb helemaal niets met zo'n babyhuidje. Niet dat ik een enorme hipster baard heb... Geef mij maar een beetje bescherming op mijn gezicht. Zag er wel gelijk 5 jaar jonger uit...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:54 schreef The_Yakuza het volgende:
scheer al 15 jaar met mn huidige (Philips), af en toe met een mesje
Ben toch wel pro scheerapparaat
Toulalan is overrated. Goeie teams verder btwquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:49 schreef Papadiouf het volgende:
Voordat ik deze 2 teams had verloor ik regelmatig een potje en verbleef ik in divisie 1,2 of 3. Tegenwoordig win ik eigenlijk altijd divisie 1 wel en cups zijn ook niet moeilijk meer. Pace, longshots, passing en als het allemaal niet loopt zijn Cavani en TOTS Kane perfecte koppers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral TOTS Payet, Sif Lacazette en Robben zijn echt bazen
Ik haat scheren. Daarom doe ik het 1x per week ofzo. Meestal op maandag. Dan heb ik tegen het weekend een nonchalant baardje waar de vrouwen van beginnen te lekkenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het is wel goedkoper, ik kan alleen maar overweg met Gilette mesjes. En die zijn prijzig. Een paar keer van die low budget mesjes geprobeerd, maar dat werd een bloedbad, levensgevaarlijk die dingen.
Het is een beste uitgave inderdaad, maar als je een goede koopt haal je het er wel uit. Dat is dan de moraal van het verhaal.
Waarop het hele FUT forum zich vanaf nu alleen nog maar op maandag scheertquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haat scheren. Daarom doe ik het 1x per week ofzo. Meestal op maandag. Dan heb ik tegen het weekend een nonchalant baardje waar de vrouwen van beginnen te lekken
Wat doe jij tegenwoordig voor de kost dan? Ik heb op mijn zorgboerderij gelukkig dat soort zorgen niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Sommigen van ons moeten er niet nonchalant uit zien op hun werk
quote:Op zondag 26 juli 2015 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig voor de kost dan? Ik heb op mijn zorgboerderij gelukkig dat soort zorgen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck being broke or middle class, go get it all!
toulalan is een baas, onderschept alles en kan zeer goed passenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:00 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Toulalan is overrated. Goeie teams verder btw
Hij heeft idd goeie pass & def stats alleen heb al een paar keer met 'm gespeeld en snelle beesten zoals Sturridge & TOTS Tevez vliegen 'm voorbij. Maar het hangt er ook sterk vanaf wie die naast zich heeft of om zich heen heeft. Met een Matuidi of Pogba naast 'm kan die goed als tweede man erop gaan maar in een 4-1-2-1-2 vind ik het zelf altijd iets te gewaagd een type Toulalan/Khedira enz. te plaatsen, vooral op de counter tegen..quote:Op zondag 26 juli 2015 10:19 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
toulalan is een baas, onderschept alles en kan zeer goed passen
Ik probeer al een tijdje mijn futtie Bale te verkopen voor 3 mil (goedkoopste) & Eriksen voor 200k ofso, ook goedkoopste, en ze zijn echt niet te sellen. Er zijn er tientallen van, allemaal voor de laagste prijs. Denk vooral doordat EA ff gratis ermee ging strooien.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:33 schreef Toefjes het volgende:
Die tering Futties gaan volgens mij nooit meer een prijs aanpassing krijgen.
Eriksen verkoopt gewoon voor 260k+ momenteel hoor..Bale als RF met Hunter moet ook wel lukken om te verkopen.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:10 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje mijn futtie Bale te verkopen voor 3 mil (goedkoopste) & Eriksen voor 200k ofso, ook goedkoopste, en ze zijn echt niet te sellen. Er zijn er tientallen van, allemaal voor de laagste prijs. Denk vooral doordat EA ff gratis ermee ging strooien.
Heb toen een eriksen gekocht, en na een paar wedstrijden vervangen voor Rooney. Hawk kaartje er op, en 99 fitness / 99 contracten, was zo gepiept, maar misschien heb ik er geluk mee gehad.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:10 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje mijn futtie Bale te verkopen voor 3 mil (goedkoopste) & Eriksen voor 200k ofso, ook goedkoopste, en ze zijn echt niet te sellen. Er zijn er tientallen van, allemaal voor de laagste prijs. Denk vooral doordat EA ff gratis ermee ging strooien.
Haha thnx net gelist en nu idd verkocht. En Bale staat er al op als RF (gebruikte 'm toevallig in een 4-3-2-1) met jager en 99 contract (schijnen mensen ook veel naar te kijken als ze allemaal dezelfde prijs zijn)quote:Op zondag 26 juli 2015 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eriksen verkoopt gewoon voor 260k+ momenteel hoor..Bale als RF met Hunter moet ook wel lukken om te verkopen.
quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef The_Yakuza het volgende:
zlatan/balo als wissel
en mourinho als coach
Wanneer zat Melo bij Inter?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Leukste team waar ik tot nu toe mee gespeeld heb. Iemand nog toevoegingen? Spelers moeten bij Inter spelen of hebben gespeeld
Wordt momenteel gekeurd, ben ik dan ook erg blij meequote:
Oh serieus, nicequote:Op zondag 26 juli 2015 20:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wordt momenteel gekeurd, ben ik dan ook erg blij mee
Nou ja, op de CVM positie heeft Inter niet heel veel keuzes en het team begint toch vrij jong te worden nu de grote vedettes ermee gestopt zijn. Opzich wel logich, behalve dat er veel betere opties zijn dan Melo maar dan wordt het weer vrij prijzig. En hij kan mooi Kondogbia onder zijn hoede nemen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh serieus, nice
Al is het een debiele aankoop. Maar mooi voor je team, tof
Cambiasso en Eto'o alleen nog. Oh Samuel ook.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Samuel, Cambiasso, Eto'o, Lucio en Zanetti zitten ook nog wel in FUT toch? Zet je die gewoon als bankvullers neer
Samuel, Cambiasso, Eto'o(zelfs met inform) wel. Lucio speelt in braziliaanse competitie en Zanetti is gestopt. Goed idee inderdaad voor de bank.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Samuel, Cambiasso, Eto'o, Lucio en Zanetti zitten ook nog wel in FUT toch? Zet je die gewoon als bankvullers neer
Brehme en Lothar er ook nog bij. En Vieri natuurlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 20:16 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Samuel, Cambiasso, Eto'o(zelfs met inform) wel. Lucio speelt in braziliaanse competitie en Zanetti is gestopt. Goed idee inderdaad voor de bank.
Roberto Carlos heeft ook nog voor Inter gespeeld. Heb alleen nauwelijks coins meer over helaasquote:Op zondag 26 juli 2015 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brehme en Lothar er ook nog bij. En Vieri natuurlijk
Deze mannen kunnen ook nog op het bankie:
http://wefut.com/en/player/10
http://wefut.com/en/player/1331
En Obafemi Martins
Volgend jaar moet je die Pereiro van PSV er gewoon inzetten. Dan heb je een beetje Recoba in je teamquote:Op zondag 26 juli 2015 20:20 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Roberto Carlos heeft ook nog voor Inter gespeeld. Heb alleen nauwelijks coins meer over helaas
Bergkamp niet te vergeten, heeft op een blauwe maandag ook nog bij Inter rondgewandeld. Hopen op een flinke lading nieuwe legends volgend jaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je die Pereiro van PSV er gewoon inzetten. Dan heb je een beetje Recoba in je team
[ afbeelding ]
Dan kan ik Suarez er ook wel in zetten. https://en.wikipedia.org/wiki/Luis_Su%C3%A1rez_(footballer,_born_1935)quote:Op zondag 26 juli 2015 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je die Pereiro van PSV er gewoon inzetten. Dan heb je een beetje Recoba in je team
[ afbeelding ]
Àl zou de ps legends krijgen. Ik zou ze toch niet kunnen betalen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar toen ik nog op xbox speelde wel veel plezier gehad met die legends. Kluivert was echt de ultieme spits voor dat spel..groot, sterk, snel, technisch..echt perfectie..zeker met die OP heading. Gullit, Pires en Bergkamp waren ook zo geniaal. Moet zeggen dat ik ze nu op de PS ook weer niet echt heb gemist uiteindelijk. Genoeg andere leuke kaarten...alleen soms past zo'n legend wel heel mooi in een hybrid. Had vooral graag gebruik gemaakt van wat van die Fransen. Pogba - Payet - Vieira met Blanc en Desailly erachter icm al die goede overige Franse spelers is echt niet te stoppen.
Je zal wel een ban hebben.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Hallo allemaal,
De afgelopen drie dagen probeer ik online te spelen op Fifa UT, maar ik krijg steeds de zelfde foutmelding: 'communicatiefout met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het nog eens.'
Verbinding met de EA-servers is wel in orde en ook in het hoofdmenu zelf geeft de PS4 aan dat de internetverbinding normaal is.
Iemand die enig idee heeft wat hier mis is?
Kun je wel gewone seasons online doen?quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Hallo allemaal,
De afgelopen drie dagen probeer ik online te spelen op Fifa UT, maar ik krijg steeds de zelfde foutmelding: 'communicatiefout met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het nog eens.'
Verbinding met de EA-servers is wel in orde en ook in het hoofdmenu zelf geeft de PS4 aan dat de internetverbinding normaal is.
Iemand die enig idee heeft wat hier mis is?
Goeie, daar had ik niet eens aan gedacht!quote:Op maandag 27 juli 2015 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je wel gewone seasons online doen?
Met ander account proberen inloggen.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:24 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Serieus, is dat ergens te achterhalen dan?
Het enige wat ik doe is verliezen![]()
Ja leuk voor die jongenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Afellay naar Stoke, hoop dat hij het goed doet in de premier league!
Maak een Nederlands team!quote:Op maandag 27 juli 2015 14:46 schreef Fokker101 het volgende:
Heb 200k kan ik daar een leuk teampje van maken?Zat zelf te denken aan een Liga BVVA of een zilver team. Iedereen heeft BPL, Liga BBVA en Bundesliga.
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nederlands? Mwah Depay, Van Persie, Robben? en dan sneijder etc
Ja... oke.. Cillessen tots is niet geweldig btwquote:Op maandag 27 juli 2015 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Combineren met wat IF's en TOTS die kosten toch geen fuck
Van Aanholt linksachter Depay IF LB heb je ziek snelle linkerkantCillessen TOTS op goal
Gisteren één potje mee gedaan met De Boer er voor werkte prima.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja... oke.. Cillessen tots is niet geweldig btw
Sneijder IF op Camquote:Op maandag 27 juli 2015 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren één potje mee gedaan met De Boer er voor werkte prima.
Serie A is ook wel nice, Tevéz is zieke killer.
http://www.futhead.com/15/squads/37386784/ Robben is dan wss te duur.. maar ik moet echt een OP team hebben weet niet als dat met het Nederlandse elftal zo is.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren één potje mee gedaan met De Boer er voor werkte prima.
Serie A is ook wel nice, Tevéz is zieke killer.
Dit team is ongeveer 200k. Misschien moet je een speler downgraden.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:46 schreef Fokker101 het volgende:
Heb 200k kan ik daar een leuk teampje van maken?Zat zelf te denken aan een Liga BVVA of een zilver team. Iedereen heeft BPL, Liga BBVA en Bundesliga.
Welke formatie is dat btwquote:Op maandag 27 juli 2015 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit team is ongeveer 200k. Misschien moet je een speler downgraden.
[ afbeelding ]
TOTS De Jong is echt een baas!
SPOILER: goedkoper teamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:
433 (4), speelt heerlijk maar daarom zie je hem ook best wel vaak. Zie wel dat een paar de prijzen van een paar spelers alweer zijn gestegen.Denk dat ik gewoon voor Nederlands team ga.SPOILER: goedkoper teamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook even gehad. Na een paar potjes TOTS van Dijk en TOTS de Vrij weer verkocht. Die komen verdedigend toch te kort. Als je even naar de statistieken kijkt en die vergelijkt met bijv. Thiago Silva, Boateng of TOTS Chedjou dan is dat ook niet zo raar.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon voor Nederlands team ga.
Ziet er wel top uit, denk dat ik hier een variatie op ga bouwen. Jong voor Tots wijn, Schwein voor Tots castro. Zou ook wel Tots Depay willen, maar die is wel erg duur.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit team is ongeveer 200k. Misschien moet je een speler downgraden.
[ afbeelding ]
TOTS De Jong is echt een baas!
TOTS Depay zou dat team helemaal afmaken. TOTS Castro is ook niet verkeerd, daar heb ik helaas de coins niet meer voor. Kan mijn 2e team wel verkopen maar vind het altijd wel fijn om 2 teams te hebben. De Jong staat nu na 32 wedstrijden op 48 goals. Niet verkeerd want in zijn eerste 10 wedstrijden scoorde hij niet heel vaak. Zou hem in ieder geval nooit wisselen, het is weer een tijdje geleden dat ik zoveel met een speler scoor.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ziet er wel top uit, denk dat ik hier een variatie op ga bouwen. Jong voor Tots wijn, Schwein voor Tots castro. Zou ook wel Tots Depay willen, maar die is wel erg duur.
Dit lijkt mij ook wel watquote:Op maandag 27 juli 2015 15:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
TOTS Depay zou dat team helemaal afmaken. TOTS Castro is ook niet verkeerd, daar heb ik helaas de coins niet meer voor. Kan mijn 2e team wel verkopen maar vind het altijd wel fijn om 2 teams te hebben. De Jong staat nu na 32 wedstrijden op 48 goals. Niet verkeerd want in zijn eerste 10 wedstrijden scoorde hij niet heel vaak. Zou hem in ieder geval nooit wisselen, het is weer een tijdje geleden dat ik zoveel met een speler scoor.
enigquote:Op maandag 27 juli 2015 16:29 schreef Maver24 het volgende:
De FIFA podcast is terug met Chuboizeker het luisteren waard. Castro de streamer is naar Colorado en gaat samen met EA vanaf dinsdag streamen vanaf de headquarters bij de MLS All star game. Dinsdag gaan we ook de Tots MLS kaartjes zien bij de streamen van Castro. Volgende week gamescom met veel fut nieuws. Spencer (YouTuber) heeft vandaag al fifa16 fut gespeeld.
https://m.soundcloud.com/chuboi7/the-boi-cast-ep1-mls-tots-hype
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:29 schreef Maver24 het volgende:
De FIFA podcast is terug met Chuboizeker het luisteren waard. Castro de streamer is naar Colorado en gaat samen met EA vanaf dinsdag streamen vanaf de headquarters bij de MLS All star game. Dinsdag gaan we ook de Tots MLS kaartjes zien bij de streamen van Castro. Volgende week gamescom met veel fut nieuws. Spencer (YouTuber) heeft vandaag al fifa16 fut gespeeld.
https://m.soundcloud.com/chuboi7/the-boi-cast-ep1-mls-tots-hype
Hoezoquote:Op maandag 27 juli 2015 19:23 schreef The_Yakuza het volgende:
oepsie, te lang hier niet meer geweest
Ja ik één op mijn gewone account en de andere op mijn gekochte account. Paar vrienden van mij ook. Schijnt dat als je redelijk investeert in EA (lees; points kopen) dan krijg je er sowieso één.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:22 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al een beta Invité gehad van fut 16? EA heeft vanavond "willekeurig" mailtjes verzonden met een beta Invite. Ik heb ieder geval niks maar heel veel mensen op het EA forum en Twitter.
Nou, bijna iedereen hier heeft coins gekocht en blijkbaar geen invite. Wel raar, als je coins koopt, dat je dan investeert in EA. Die theorie raakt kant noch wal. Het fenomeen coins kopen kost EA juist geld.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja ik één op mijn gewone account en de andere op mijn gekochte account. Paar vrienden van mij ook. Schijnt dat als je redelijk investeert in EA (lees; coins kopen) dan krijg je er sowieso één.
Raar verhaal iddquote:Op dinsdag 28 juli 2015 05:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, bijna iedereen hier heeft coins gekocht en blijkbaar geen invite. Wel raar, als je coins koopt, dat je dan investeert in EA. Die theorie raakt kant noch wal. Het fenomeen coins kopen kost EA juist geld.
Grappig, je komt daarmee veel dommer over dan diegene die je te kakken wilt zetten
Ik denk dat een aantal YouTubers wel toevallig zo'n invite hebben gehad.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:22 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al een beta Invité gehad van fut 16? EA heeft vanavond "willekeurig" mailtjes verzonden met een beta Invite. Ik heb ieder geval niks maar heel veel mensen op het EA forum en Twitter.
Ik bedoelde points.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 05:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, bijna iedereen hier heeft coins gekocht en blijkbaar geen invite. Wel raar, als je coins koopt, dat je dan investeert in EA. Die theorie raakt kant noch wal. Het fenomeen coins kopen kost EA juist geld.
Grappig, je komt daarmee veel dommer over dan diegene die je te kakken wilt zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |