Er zit iets op je lip.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb even snel voor 2 uur een boodschap gedaan. Goede keus A'dam btw
Ik mis een C . Ook erg origineel btwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Sorry. Het was zo verleidelijk. Mijn excuses.quote:
Ja we neuken elke avond ????quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Sorry. Het was zo verleidelijk. Mijn excuses.
Bestaat die user met een "C" eigenlijk nog?
twitter:Rijkswaterstaat twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 19:11:35De stormvloedkering Ramspol is aan het sluiten. Scheepvaart zeker tot morgenochtend gestremd #zomerstorm http://t.co/mczhc1c1B7 reageer retweet
Da's mooi. Je hebt wel veel van Kate Bush trouwens op die foto met sigaretje. Heel fraai.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Da's mooi. Je hebt wel veel van Kate Bush trouwens op die foto met sigaretje. Heel fraai.
En nu graag weer ontopic mensen!
Een weer gerelateerde clipquote:
Die gaat nog wel als het ff wat droger word... Die moet om, anders gaat de schutting ook mee.. potentieel gevaartjequote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:32 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft het nog net volgehouden, de stoep niet.
Kop van Noord-Holland
Dat zijn ook geen kleine bomen meer...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:32 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Kop van Noord-Holland
Ik hoop dat 'ie met schutting en al gaat, is zo'n vieze groen uitgeslagen geïmpregneerde schutting.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die gaat nog wel als het ff wat droger word... Die moet om, anders gaat de schutting ook mee..
Zit ook nog een stroomkabel, aan de lantaarns te zien..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie met schutting en al gaat, is zo'n vieze groen uitgeslagen geïmpregneerde schutting.
Het lijkt me voor de veiligheid beter dat hij gelijk gekapt word.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:32 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Kop van Noord-Holland
Ik heb mensen in de buurt gesproken, de eigenaar van die schutting was er al eerder bang voor, ze hebben toen met toestemming een aantal takken verwijderd bovenin. Het was dus nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:37 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de veiligheid beter dat hij gelijk gekapt word.
Net onder de kruin afzagen, lopen die uitlopers wel weer uit in het voorjaar..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb mensen in de buurt gesproken, de eigenaar van die schutting was er al eerder bang voor, ze hebben toen met toestemming een aantal takken verwijderd bovenin. Het was dus nog niet genoeg.
Wat voor boom is het, populier?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb mensen in de buurt gesproken, de eigenaar van die schutting was er al eerder bang voor, ze hebben toen met toestemming een aantal takken verwijderd bovenin. Het was dus nog niet genoeg.
Ik zou het niet weten, het is ook in die steeg de enige, ook de steeg die er achter loopt staan er geen van deze.quote:
Zij is mijn grootste fan. Al 30 jaar ofzo.quote:
Is die weg nou relatief recent geasfalteerd?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
Nog een paar hi-res foto's van die andere boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |