Divorce niet, maar Flikken Maastricht wel. Overigens niet alle seizoenenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:38 schreef zeefje het volgende:
Even een vraagje.
Ik heb geen Netflix. Maar ik ben even benieuwd of Flikken Maastricht en Divorce () op Netflix staat. Als dat erop staat neem ik een proefabbo anders niet.
Zou iemand dat even voor mij willen bekijken en zo ja welke seizoenen?
Alvast bedankt
Ah ben weer eens te vroeg afgehaakt, de serie heeft wel potentie maar de eerste 2,5 afleveringen vond ik tenenkrommend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Maar het wordt echt best heel goed na de derde of vierde aflevering. Totaal geen spijt gehad dat ik ben blijven kijken.
Leuk is die he? Echt met anderhalve dag uitgekekenquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb bijna seizoen 1 van Frankie & Grace afgekeken en de titel en synopsis trokken me echt niet, maar iemand hier op FOK waarvan ik vind dat ze vaak wel dezelfde series leuk vindt als ik zei dat het leuk was. Dat was niet gelogen, het is leukGewoon licht vermaak en leuk met Martin Sheen als homo en Jane Fonda als zijn vrouw/ex.
Echt storendquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
moet eerst op TV uitgezonden worden in Nederland en dan op DVD uit komen.
How I Met Your Mother op 5 augustus geloof ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Zouden Friends en het laatste seizoen van How I Met Your Mother trouwens deze zomer komen?
Ah tof, ik zit me nog een beetje in te houden met het voorlaatste seizoen maar dat hoeft dus niet, ik kan meteen doorquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:38 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
How I Met Your Mother op 5 augustus geloof ik.
*edit. 1 augustus zelfs!
Goed om te horenquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:38 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
How I Met Your Mother op 5 augustus geloof ik.
*edit. 1 augustus zelfs!
Weer te veel goede series waar ik mee verder kan, waar haal ik de tijd vandaan.quote:
Sinds ik een 2de kind heb kijk ik ook veel te weinig en hopen de series zich op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Weer te veel goede series waar ik mee verder kan, waar haal ik de tijd vandaan.
Dat is soms wel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Sinds ik een 2de kind heb kijk ik ook veel te weinig en hopen de series zich op.
Is ook jammer dat je alleen kan kijken als je online bent, ze zouden een functie moeten hebben dat je 2 of 3 afleveringen vooraf kunt downloaden om vervolgens te kijken in bijvoorbeeld het vliegtuig
Nice, ben bijna klar met S1 dus goeie Timing.quote:
quote:
Flikken is er al heel lang af.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Divorce niet, maar Flikken Maastricht wel. Overigens niet alle seizoenen
Nice, genoeg om mee verder te gaanquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:37 schreef Aether het volgende:
• Americans The - 1 augustus
• How I Met Your Mother - 1 augustus
• Mad Men - 23 augustus
• Modern Family - 1 augustus
• New Girl - 1 augustus
• Sons of Anarchy - 1 augustus
• White Collar - 1 augustus
http://www.netflix-nederland.nl/te-verschijnen-series-op-netflix/
Oh echt? Wist ik niet. Heb seizoen 1 tm 4 volgens mij via Netflix gezien, overige seizoenen vervolgens gedownloadquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:37 schreef Aether het volgende:
• Americans The - 1 augustus
• Modern Family - 1 augustus
• New Girl - 1 augustus
http://www.netflix-nederland.nl/te-verschijnen-series-op-netflix/
Jep. Wij waren net op tijd klaar met seizoen 5.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Oh echt? Wist ik niet. Heb seizoen 1 tm 4 volgens mij via Netflix gezien, overige seizoenen vervolgens gedownload
Hè, eindelijk. Binnenkort maar even het laatste stuk van S8 opnieuw kijken om m'n geheugen op te frissen danquote:
New Girlquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, luchtige, lekker-weg-kijk serie, zoals Rita, Orange is the new Black, How I met your Mother, etc. Heeft iemand tips? Mag ook van de US versie.
Heb ik geprobeerd, maar is niet echt mijn ding (waarschijnlijk omdat ik de hoofdrolspeelster niet uit kan staan…quote:
YES! Hier heb ik echt op gewachtquote:
Arrested Developmentquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar is niet echt mijn ding (waarschijnlijk omdat ik de hoofdrolspeelster niet uit kan staan…).
Maar toch bedankt voor de tip.
Daar ken ik in ieder geval drie titels niet van, dus die ga ik eens proberen, bedankt!quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Arrested Development
Always Sunny in Philadelphia
Louie
Archer (wel een cartoon)
Portlandia
Parks and Recreation
Je zou Unbreakable Kimmy kunnen proberen, maar denk dat je "iets" serieuzers zoektquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, luchtige, lekker-weg-kijk serie, zoals Rita, Orange is the new Black, How I met your Mother, etc. Heeft iemand tips? Mag ook van de US versie.
Klopt, die heb ik geprobeerd, maar ben halverwege de eerste aflevering al afgehaakt. Dat is echt te flauw voor mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Je zou Unbreakable Kimmy kunnen proberen, maar denk dat je "iets" serieuzers zoekt
Ik vind haar juist geweldigquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar is niet echt mijn ding (waarschijnlijk omdat ik de hoofdrolspeelster niet uit kan staan…).
Maar toch bedankt voor de tip.
Modern Family?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:36 schreef Misstique het volgende:
Heb ik alle seizoenen al van gezienquote:
Parks en Recreationquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb ik alle seizoenen al van gezien.
Derek al gezien?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik geprobeerd, maar ben halverwege de eerste aflevering al afgehaakt. Dat is echt te flauw voor mij.
Bitches be jealous.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vind haar juist geweldig![]()
Of is dat een vrouwending, dat soort meisjes niet uit kunnen staan
Maar Schmidt is de grootste baas![]()
[ afbeelding ]
Heb alleen de pilot gezienquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bitches be jealous.
New girl
Kan het iedereen aanraden.
Cool. Elbagod. Hopelijk is het kwaliteit, ben helemaal voor interessante filmhuisfilms.quote:
Dat kan ik me niet helemaal meer herinneren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb alleen de pilot gezien
Geeft die een goed beeld van de rest?
Frankie & Gracequote:Op donderdag 30 juli 2015 13:36 schreef Misstique het volgende:
Nee, want daardoor was ik eerst afgehaakt. Laatst keek ik wat afleveringen met een vriend mee en nu ben ik alweer halverwege seizoen 4quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb alleen de pilot gezien
Geeft die een goed beeld van de rest?
als kijkcijfers goed zijn komt er wel een 2de seizoenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:48 schreef Aether het volgende:
Makers Sense8 zijn klaar voor een tweede seizoen
Zo handig die updates van jou hier!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef Aether het volgende:
O.a. in augutus
http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-augustus-2
Nog niet, ga ik checken, thanks.quote:
Al gezien (in 1 weekend gebingedquote:
Bij mij blijft ie nu hangen op 25%, dus speelt ie niet af. Doet ie bij allesquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef Timo20 het volgende:
Nog meer mensen die vanavond een error kregen? was met m`n vriendin Dexter aan `t kijken (op de Nederlandse Netflix op een smart tv) toen het er op eens mee kapte en we een melding kregen of alles wel op internet was aangesloten (wat dus wel het geval is). Paar keer opnieuw geprobeerd, geen resultaat.
Meer mensen dit wel eens gehad?
jup dat had ik dus ook toen ik de aflevering opnieuw wilde starten, dat ie bleeft hangen op 25%quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij blijft ie nu hangen op 25%, dus speelt ie niet af. Doet ie bij alles
-edit- update gedraaid en het werkt weer.
Ik heb mijn PS3 opnieuw opgestart. Toen ik Netflix startte kreeg ik automatisch melding dat de app geupdate moest worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jup dat had ik dus ook toen ik de aflevering opnieuw wilde starten, dat ie bleeft hangen op 25%
[noobmode] hoe gaat dat in z`n werk met die update?[/noobmode]
ah ok, dan krijg ik misschien de volgende keer als ik de smarthub van de tv opstart die melding. Zal me benieuwen. Anders maar eens contact met Netflix opnemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb mijn PS3 opnieuw opgestart. Toen ik Netflix startte kreeg ik automatisch melding dat de app geupdate moest worden.
Ik heb een amerikaanse voor je. Zit er al weken opquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef poker4lifee het volgende:
ga helaas moeten opzeggennetflix op de ps4 te vaak problemen met een amerikaanse dns helaas. en dan houdt het op
wel jammer want de amerikaanse is op zich nog wel uit te houden
Laatste tijd wel vaker gehad (ps3), maar ik dacht dat het hier lag aan het feit dat ik van draad naar Wifi ben gegaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef Timo20 het volgende:
Nog meer mensen die vanavond een error kregen? was met m`n vriendin Dexter aan `t kijken (op de Nederlandse Netflix op een smart tv) toen het er op eens mee kapte en we een melding kregen of alles wel op internet was aangesloten (wat dus wel het geval is). Paar keer opnieuw geprobeerd, geen resultaat.
Meer mensen dit wel eens gehad?
Ik vind Jess ook leuk. Misschien zelfs wel de leukste van het hele clubje. Schmidt vind ik het grappigst.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vind haar juist geweldig![]()
Of is dat een vrouwending, dat soort meisjes niet uit kunnen staan
Maar Schmidt is de grootste baas![]()
[ afbeelding ]
us codes doet het niet meer op mijn ps3. Zou ik de code ook mogen hebben? Nederlandse netflix meeste wel al gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb een amerikaanse voor je. Zit er al weken op
Advertenties? Waar? Wanneer?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:59 schreef Rijst het volgende:
What the hell. Advertenties op netflixhier betaal ik toch niet voor godverdomme
Klinkt als een PS4 ding dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kreeg het gister op mn ps4. Uw video zal starten over 15 seconden....
Dan hield je het nog twintig minuten langer vol dan ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:48 schreef Dagonet het volgende:
Iemand al begonnen aan Wet Hot American Summer? Ik heb de film na een half uur uitgezet, dat was niet meer om aan te zien (dat had ik twintig jaar geleden nog wel tof gevonden schat ik).
thx maar amerikaanse dns heb ik wel. had er echt 5 geprobeerd ofzo waarmee ik wel verbinding had alleen netflix wou het niet doen. steeds of een error of ze lopen vast bij 25%quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb een amerikaanse voor je. Zit er al weken op
Dat zou gaaf zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:36 schreef KingRadler het volgende:
Gerucht: 'Star Wars'-series naar Netflix
![]()
Bron: http://www.serietotaal.nl(...)-series-naar-netflix
Ik vond de film wel geinig, maar meer niet. De eerste reacties op de series zijn erg positief, schijnt héél grappig te zijn. Dus ik ga kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:48 schreef Dagonet het volgende:
Iemand al begonnen aan Wet Hot American Summer? Ik heb de film na een half uur uitgezet, dat was niet meer om aan te zien (dat had ik twintig jaar geleden nog wel tof gevonden schat ik).
Beter halen ze het snel weg. Bij youtube snap ik het nog wel maar wij betalen hier gewoon voor onze abo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:20 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zou het alleen reclame van Netflix programma's zelf zijn, en bij sommige apps. Gelukkig op mijn smart tv app nog geen last van.
Ik ga hem straks kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:48 schreef Dagonet het volgende:
Voor de meeste series/films geldt 9 à 10 uur 's ochtends.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Als ze iets toevoegen aan netflix op 1 augustus is het dan gelijk om 0:00 op die dag beschikbaar??
A oke weet ik voldoendequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor de meeste series/films geldt 9 à 10 uur 's ochtends.
Nicequote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Seizoen 3 en 4 van Love/Hate zijn nog beter dan 1/2.
Ben nu bij aflevering 3, erg overdreven inderdaad maar het kijkt makkelijk wegquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Wet Hot American Summer is zo lekker overdreven, grappige serie
Lekker laat, seizoen drie is al twee maanden afgelopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:16 schreef Badr_Harry het volgende:
Ze zijn al begonnen met toevoegen, the Americans seizoen 2 staat er al op
Moet je eerst de film kijken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Wet Hot American Summer is zo lekker overdreven, grappige serie
Dat hoeft niet per se, maar dat zou ik wel doen...je mist anders behoorlijk wat inside grapjes.quote:
Ik denk dat het wel de bedoeling is. Ik heb nu alleen de eerste aflevering gezien en vorige week de film, en ik begrijp het concept beter omdat ik de film al gezien heb.quote:
Ik heb de film zelf nog niet gezien maar ik vind het sowieso erg grappig. Maar ik denk dat zoals de anderen zeggen je dan wel wat inside jokes mist.quote:
Modern Family is het grappigste wat ooit gemaakt is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:11 schreef SunChaser het volgende:
Heb pas deze week modern family ontdekt
Nog nooit van gehoord en nu verslaafd en lekker zes seizoenen voor de boeg
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 Chance 2 Dance – 2014
Genre: Drama, Romantisch
Als een middelbare scholiere met dansaspiraties in haar examenjaar moet verhuizen, moet ze kiezen tussen twee jongens en krijgt ze één kans om haar droom waar te maken.
2nd Chance A – 2011 1:30 uur
Genre: Drama
Een turnster mist het zelfvertrouwen dat nodig is om de top te bereiken, maar met de hulp van haar nieuwe coach krijgt ze de kans op een plek in het nationale team.
Americans The - seizoen 2 - 2014 16
Genre: Drama, Duister, Thriller
Elizabeth herstelt van een verwonding en gaat meteen weer aan de slag maar dat loopt zo uit de hand dat hun hele netwerk in gevaar gebracht wordt.
Antarctic Edge: 70° South - 2015 9 1:12 uur
Genre: Documentaires, Intellectueel, Provocerend
Een team vooraanstaande wetenschappers verkent de plek waar de aarde het snelst opwarmt en onderzoekt de rap smeltende ijskap van het West-Antarctisch Schiereiland.
Dance-Off – 2014
Genre: Comedy, Romantisch, Muziek
Brandon en zijn vriendin Jasmine, die rivaliserende dansstudio’s representeren, nemen het tegen elkaar op in een danswedstrijd met een hoofdprijs van $25.000.
How I Met Your Mother - seizoen 9 - 2014 AL
Genre: Comedy, Romantisch
Ted beschrijft via flashbacks zijn epische zoektocht naar de ware liefde. Zo vertelt hij z'n kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet.
Kids for Cash – 2013 1:42 uur
Genre: Drama, Documentaire, Misdaad, Sociocultureel
Een jeugdrechter wil kinderen van het slechte pad afhouden en geeft strenge straffen voor kleine overtredingen, totdat een van de ouders zijn motieven in twijfel trekt.
McCullin – 2012 12 1:31 uur
Genre: Biografieën, Documentaires, Intellectueel, Oorlog, Sociocultureel
Ken je het fotografische werk van journalist Don McCullin? Zo niet, dan is dit je kans om 3 decennia van zijn oeuvre over oorlogen en humanitarische rampen te zien.
Modern Family - seizoen 5 - 2013 AL
Genre: Comedy
Deze Emmy Award-winnende sitcom volgt Jay Pritchett en zijn eclectische familie in hun omgang met de uitdagingen van het moderne leven van Los Angeles.
New Girl - seizoen 3 - 2014 AL
Nick en Schmidt helpen Jess om haar spullen uit het appartement van haar ex te halen. Jess ontmoet ook haar nieuwe kamergenoot Winston, een basketbalspeler.
Pants on Fire – 2014 AL 1:25 uur
Jaloerse vriendinnen en aliens zijn slechts een paar dingen waarover Jack heeft gelogen om populair te worden. Nu komen de leugens tot leven en ze verpesten alles!
Sons of Anarchy - seizoen 6 - 2013 16
Genre: Actie, Drama
De wapensmokkelende motorclub Sons of Anarchy grijpt de macht over haar stad maar raakt al snel in conflict met rivaliserende motorbendes, racistische groepen en de wet.
White Collar - seizoen 5 - 2013 6
Genre: Comedy, Drama
Om zijn straf te ontlopen, stemt een oplichter in om een FBI-agent te helpen andere witteboordcriminelen te vangen maar zijn echte bedoelingen houdt hij voor zichzelf.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 01-08-2015 16:09:35 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik heb alleen de film gezien, maar moest hardop lachen toen ik eindelijk begreep waar ik die kok van kendequote:Op zondag 2 augustus 2015 02:44 schreef richolio het volgende:
Bizar hoeveel bekende mensen er meespelen met Wet Hot American Summer CampHet worden er ook echt steeds meer
Wie was dat dan? Of bedoel je die stem van Bobs Burgers/Archer?quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb alleen de film gezien, maar moest hardop lachen toen ik eindelijk begreep waar ik die kok van kende
quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Of bedoel je die stem van Bobs Burgers/Archer?
Het was raar om daar ineens een gezicht bij te zien iig, kon me amper concentreren
Het begin was inderdaad 10 jaar geleden, maar de laatste serie was 3 jaar geleden (zat ook gat tussen bepaalde series omdat de vroegere hoofdrolspeler in wat problemen was gekomen; laten we zeggen een probleem dat de laatste tijd wat vaker in het nieuws is).quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:39 schreef Cee het volgende:
Ik zat vandaag even door Netflix UK te speuren en kwam The Thick of It tegen. Het is een al wat oudere serie (10 jaar of zo). Humoristische/satirische kijk achter de schermen van de regering. Net twee afleveringen gekeken, ze zijn ca. een half uur lang. Erg leuk! Denk The Office UK meets House of Cards meets Parks and Recreation, met flink veel typisch Britse scheldkannonades en droogheid.
Ben weer gestopt na 2 afleveringen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
vond ep 1 leuk maar daarna nooit meer gekeken
Dat vind ik juist een van de toffe dingen. Die begeleiders moeten 16/17 voorstellen. Heerlijk joh, Paul Rudd als 16-jarigequote:Op zondag 2 augustus 2015 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gister eerst de film en daarna de eerste aflevering van wet hot summer gekeken.
Bij de film denk je al wtf die gasten zijn veel te oud om pubers te zijn.
Zijn die zelfde gasten in de serie nog steeds pubers maar de acteurs zijn duidelijk vijftigers is deze hele serie een troll poging van Netflix of hoe moet ik dit interpreteren ?
Oke maar met name in de film gaan ze op een gegeven moment ook overdreven debiel met spullen gooien enzo is dat het humor niveau? Er zaten ook leuke parodie momentjes in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een van de toffe dingen. Die begeleiders moeten 16/17 voorstellen. Heerlijk joh, Paul Rudd als 16-jarige
http://www.huffingtonpost(...)tflix_n_6446310.htmlquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een van de toffe dingen. Die begeleiders moeten 16/17 voorstellen. Heerlijk joh, Paul Rudd als 16-jarige
Heb drie afleveringen gezien maar vind de serie leuker dan de film.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke maar met name in de film gaan ze op een gegeven moment ook overdreven debiel met spullen gooien enzo is dat het humor niveau? Er zaten ook leuke parodie momentjes in.
Maar als het niveau is schreeuwen en met dingen gooien en debiel doen ben ik er al snel klaar mee.
Jankfilmquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:34 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Homeward Bound: The Incredible Journey – 1993 1:24 uur
Genre: Avontuur, Comedy, Drama, Feelgood
Hoofdrollen: Michael J. Fox, Sally Field, Don Ameche
Een lieve golden retriever, een kat en een pittige hond verkeerdelijk geloven dat hun eigenaren hebben ze achtergelaten in deze luchthartige avontuur.
Moet dat bij het genre toegevoegd of i.p.v. ‘feelgood’?quote:
3 eps gezien en weer net zo een onnozel gedoe als in de filmquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:10 schreef richolio het volgende:
Ik hoop dat er nog een Second Day Of Camp komt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |