Bepaalde staten in de VS halen bepaalde staten in Europa in. Doe nou niet alsof het daar zo'n verlichtingsbolwerk is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:06 schreef Jigzoz het volgende:
Triest dat Europa grotendeels nog zo achterlijk is dat zelfs de VS ons op bepaalde gebieden inhaalt.
Wat denk je van Uruquay en Chili waar ze softdrugs hebben gelegaliseerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:06 schreef Jigzoz het volgende:
Triest dat Europa grotendeels nog zo achterlijk is dat zelfs de VS ons op bepaalde gebieden inhaalt.
Mensen met een gelijk geslacht kunnen tegenwoordig bij mijn weten in de hele VS trouwen inmiddels.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bepaalde staten in de VS halen bepaalde staten in Europa in. Doe nou niet alsof het daar zo'n verlichtingsbolwerk is.
Idd, misschien de derde Bush als president.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:09 schreef Jigzoz het volgende:
Maar je hebt wel gelijk dat de VS nog heel wat diep zwakzinnige delen heeft.
Of erger: Trump.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd, misschien de derde Bush als president.
Die blaast hoog van de toren en schopt tegen heilige huisjes aan. De Democraten lachen in hun vuistje.quote:
Als Trump de Republikeinse kandidaat wordt, dan krijgt Amerika voor het eerst een vrouwelijke president.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die blaast hoog van de toren en schopt tegen heilige huisjes aan. De Democraten lachen in hun vuistje.
Patsyquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als Trump de Republikeinse kandidaat wordt, dan krijgt Amerika voor het eerst een vrouwelijke president.
Daar is geen Kalifaat voor nodig. Italianen zijn net als Polen zeer conservatief en in den Heere, als homo heb je geen leven in die landen.quote:
Dat lijkt me eerder het wegnemen van vooroordelen dan het promoten van een opvatting.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:
'Twee papa's voor Tango' is natuurlijk een promowerkje voor adoptie door homostellen. Ik ben in het algemeen niet zo'n fan van het indoctrineren van kinderen met maatschappelijke opvattingen, maar dit is dan ook nog eens onderwerp waarover grote meningsverschillen bestaan. Dan lijkt het me meer aan de ouders om te beslissen of hun kind dat idee al heel jong moet worden bijgebracht dan aan de school.
Heerlijk hoe jij je weer eens laat kennenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:
'Twee papa's voor Tango' is natuurlijk een promowerkje voor adoptie door homostellen. Ik ben in het algemeen niet zo'n fan van het indoctrineren van kinderen met maatschappelijke opvattingen, maar dit is dan ook nog eens onderwerp waarover grote meningsverschillen bestaan. Dan lijkt het me meer aan de ouders om te beslissen of hun kind dat idee al heel jong moet worden bijgebracht dan aan de school.
Is al een tijdje bekend dat homostellen niet per definitie slechter zijn dan heterostellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:20 schreef xzaz het volgende:
En terecht, het is gewoon slecht voor het kind.
[..]
Het zal gewoon verboden moeten worden om kinderen te nemen wanneer je je in een alleenstaande en/of bi / homo bevindt.
Welk ideequote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:
En wat bedoel je met in het algemeenquote:
En heel jong ? Dan aan schoolquote:
Zoals ik al eerder opmerkte werkt die redenering natuurlijk wel 2 kanten op. Je kan niet zeggen dat indoctrinatie slecht is en vervolgens alleen alle positieve en neutrale teksten verbieden - je zal dan ook de negatieve teksten (zoals in dit geval bijvoorbeeld de Bijbel) uit de klaslokalen moeten halen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Robert Crumb's Genesis.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Incest niet vergeten
[ afbeelding ]
quote:Een homoseksueel pinguïnpaar uit de dierentuin in het Canadese Toronto is officieel uit elkaar. Een van hen heeft nu een vriendin.
Nadat ze in de Toronto Zoo terecht waren gekomen, hadden Buddy en Pedro ongeveer een jaar lang samen een nest. Het 'homostel' groeide uit tot publiekslieveling van de zoo-bezoekers. Video's van het tweetal waren enorm populair.
Scheiding
Omdat de Afrikaanse pinguïn een bedreigde diersoort is, werden ze na een jaar uit elkaar gehaald om zich te kunnen voortplanten. Bij de 21-jarige Buddy lukte dat goed. Binnen drie dagen na zijn scheiding van Pedro had hij al een nieuwe vriendin, Farai. Buddy had ook al ervaring met de vrouwtjes, want voor hij met Pedro een nest begon, was hij zo'n tien jaar met een vrouwtje met wie hij ook pinguïnkuikens kreeg.
De elf jaar jongere Pedro mist die ervaring. Hij rent nu al weken achter een vrouwtje (Thanidwey) aan, maar die wil vooralsnog niets van hem weten. Maar zijn verzorgers hebben er alle vertrouwen in dat het op den duur goedkomt tussen die twee.
Hangt van de school af lijkt me, als ouders kiezen voor katholieke indoctrinatie van hun kinderen dan kunnen ze daar moeilijk tegen zijn. Indien ouders kiezen voor een openbare school dan zou je zo min mogelijk indoctrinatie verwachten, of althans niet die van betwiste ideeen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder opmerkte werkt die redenering natuurlijk wel 2 kanten op. Je kan niet zeggen dat indoctrinatie slecht is en vervolgens alleen alle positieve en neutrale teksten verbieden - je zal dan ook de negatieve teksten (zoals in dit geval bijvoorbeeld de Bijbel) uit de klaslokalen moeten halen.
Het een sluit het ander niet uit, los van de vraag of het een oordeel of een vooroordeel betreft.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder het wegnemen van vooroordelen dan het promoten van een opvatting.
Ik laat mijn mening kennen door die te formuleren, dat is weer eens wat anders dan oneliners roeptoeteren. De individuele vrijheid strekt zich naar mijn mening niet volledig uit over minderjarigen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij je weer eens laat kennen
Het niet hebben van een opvatting is ook een opvatting? Dat vind ik een heel lastige.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, los van de vraag of het een oordeel of een vooroordeel betreft.
Je bekrompen bevooroordeelde kleingeestige mening.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik laat mijn mening kennen door die te formuleren, dat is weer eens wat anders dan oneliners roeptoeteren. De individuele vrijheid strekt zich naar mijn mening niet volledig uit over minderjarigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |