Meeste landen valt het wel mee en zelfs in de Aziatische moslimlanden (Indonesië) bijvoorbeeld kan je nog prima leven.quote:
Welk gedeeldte van 'de Aziatische cultuur' staat je dan zo tegen dat je het op een hoop gooit met het Midden-Oosten en Afrika?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
De meiden kunnen er best leuk uitzien en het eten is vaak lekker. Maar ik weet niet, de cultuur trekt me niet zo.
Het eten van honden, katten, en alles wat kan kruipen. Het gebrek aan emotie. Onderdrukking waar zelfs een land als Iran een liberale heilstaat bij lijkt. Poepen en pissen op straat is normaal. Rare humor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:21 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Welk gedeeldte van 'de Aziatische cultuur' staat je dan zo tegen dat je het op een hoop gooit met het Midden-Oosten en Afrika?
Was het niet Negerië?quote:
Je hebt Moslims en Moslims.quote:
Wat is dat nou weer voor antwoord.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt Moslims en Moslims.
Een land als Maleisië is goed te doen.
Lees de TT nog eens goed.quote:
Dat het erg afhangt van hoe de Islam geïnterpreteerd wordt in hoeverre ik er prettig zou kunnen wonen.quote:
Dat is leuk, maar mensen roepen hier 'moslimlanden' - of ' overal waar moslims wonen of een groeiende moslimbevolking is'. Dat is even wat anders dan wat jij stelt. Uiteindelijk is het hun eigen gemis natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat het erg afhangt van hoe de Islam geïnterpreteerd wordt in hoeverre ik er prettig zou kunnen wonen.
Ha, dat is wel waar trouwens. Ik heb me wel verbaasd over pissende, schijtende en boerende mensen in het openbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het eten van honden, katten, en alles wat kan kruipen. Het gebrek aan emotie. Onderdrukking waar zelfs een land als Iran een liberale heilstaat bij lijkt. Poepen en pissen op straat is normaal. Rare humor.
Als alcoholist is het dan beter om een land als Rusland als thuisland te hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:31 schreef Reya het volgende:
In de meeste landen met een overwegend islamitische bevolking is het aanbod aan wijnen matig, en/of zijn ze erg duur. Dat zou wel een gemis zijn.
Te deprimerendquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als alcoholist is het dan beter om een land als Rusland als thuisland te hebben inderdaad.
Die doen ook weer vaak moeilijk over importen vanwege allerlei boycots.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als alcoholist is het dan beter om een land als Rusland als thuisland te hebben inderdaad.
Andorra is ideaal; het beste van Spanje en Frankrijk gecombineerd, tegen lage accijnzen. In Gibraltar zou ik vrezen vast te zitten aan Rioja's.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die doen ook weer vaak moeilijk over importen vanwege allerlei boycots.
Kan je beter een Europees belastingparadijs nemen als pakweg Andorra of Gibraltar.
Klinkt niet gek.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Andorra is ideaal; het beste van Spanje en Frankrijk gecombineerd, tegen lage accijnzen. In Gibraltar zou ik vrezen vast te zitten aan Rioja's.
Het ligt alleen nogal afgelegen en heeft geen vliegveldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Andorra is ideaal; het beste van Spanje en Frankrijk gecombineerd, tegen lage accijnzen. In Gibraltar zou ik vrezen vast te zitten aan Rioja's.
Alcohol in Andorra is dan ook niet altijd van EU kwaliteit. je moet echt even op de fles kijken waar het gemaakt is. Als je dat niet uitmaakt dan kan je ook gewoon meteen de 96% alcohol kopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Algerijnse en Albanese wijnen vermijd ik sowieso.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:18 schreef Bramito het volgende:
[..]
Alcohol in Andorra is dan ook niet altijd van EU kwaliteit. je moet echt even op de fles kijken waar het gemaakt is. Als je dat niet uitmaakt dan kan je ook gewoon meteen de 96% alcohol kopen.
Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar Schotland.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze daar wel eens bekende merken verkopen die dan ergens buiten de EU zijn geproduceerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Algerijnse en Albanese wijnen vermijd ik sowieso.
Ik las wijven. Wellicht ook niet geheel onverstandig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Algerijnse en Albanese wijnen vermijd ik sowieso.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |