Cali en Medellin zou ik aanraden, uitstekend klimaat ook. Bogotá is toch wel erg fris.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, die mooie vrouwen zijn zeker de moeite waard, maar toch weet ik het met colombia nog niet. misschien moet het wat meer aan promotie doen.
Colombia, prachtige vrouwen, lekker tropisch alleen het werk vinden lijkt mij een beetje moeilijk of zou dit mee vallen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Cali en Medellin zou ik aanraden, uitstekend klimaat ook. Bogotá is toch wel erg fris.
Zit momenteel in Brazilië en het is hier prima toeven hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
India echt no-go #1
Zuid Afrika schrikt me ook af, netals Brazilië.
Verder uiteraard alle IS-landen; Irak etc.
Buiten dat is de rest toch wel echt een klasse minder erg voor mij. Tuurlijk zijn er zat landen waar ik niet wil wonen; Filipijnen, Thailand, Centraal-Afrikaanse landen etc. Toch, als ik móet kiezen, kies ik deze boven eerder genoemden.
Denemarken lijkt me best wel een mooi land, een goed leefklimaat. Alleen een beetje saai landschap. Dan liever Duitsland.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
Denemarken lijkt me ook een kutland. Daar wonen allemaal van die beterweters die zich nogal druk maken om wat er in Nederland gebeurt.
Het goede aan Denemarken is natuurlijk dat Legoland ook in Denemarken ligtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Denemarken lijkt me best wel een mooi land, een goed leefklimaat. Alleen een beetje saai landschap. Dan liever Duitsland.
Er is onderhand ook een Legoland in Duitslandquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het goede aan Denemarken is natuurlijk dat Legoland ook in Denemarken ligt
Nederland.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:27 schreef De_Kaas- het volgende:
Er zijn nogal wat meer landen waar ik liever niet dan wel zou willen wonen. Eigenlijk alle landen waar geen democratie en vrijheid van meningsuiting is, waar homoseksuelen vervolgd worden en waar de economie nog compleet onderontwikkeld is (of een combinatie van meerdere van deze factoren) sla ik wel over.
En wat heeft dat exact met deze discussie te doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:41 schreef cempexo het volgende:
[..]
Bij deze: http://www.destaatsschuldmeter.nl/
Nederland is nog steeds een AA+ land
Op deze manier mag je van mij het laatste woord hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:43 schreef Reya het volgende:
[..]
En wat heeft dat exact met deze discussie te doen?
Ach en dat is afkomstig van iemand die vrijwillig in Denemarken gaat wonen, lood om oud ijzer noemen we dat. beide geen hele slechte landen overigensquote:
Terug ontopic, maar weer. Draag iets bij aan de discussie of blijf weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:46 schreef cempexo het volgende:
[..]
Op deze manier mag je van mij het laatste woord hebben.
Wat een grap ben je ook, je woont vrijwillig in een land met ruim 2.5 x zoveel ambtenaren per 1000 inwoners als Nederland, ook een manier om je werklozen te verbergen trouwens en vandaar waarschijnlijk ook de hoogste belastingdruk van Europa, je moet die werklozen ambtenaren toch ergens van betalenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:05 schreef cempexo het volgende:
Nederland niet als je productief wil werken. Je wordt gedwongen dat voor een ander te doen ipv jezelf.
Werkenden fulltimers 51% en parttimers 49% 6.000.000
Doen iets ambtenaren 1.000.000
Uitkeringsgerechtigden 3.000.000
aow-ers 3.000.000
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |