Hah, ik de top-6quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Nairito, die is over de breedte beter dan Nibali. Ik had wel de gehele top vijf. JUICHEN.
+ vandaag een keer kopwerk toen hij gedwongen werd door Gesink. Maar dat is ook alles.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gesink heeft tenminste (meerdere keren) bewezen dat hij het kan. Ik heb Mollema een keer het initiatief zien nemen en dat was in de etappe naar Cauterets waar hij uit de Maillot Jaune groep demareerde.
Zei toch al dat het geen fuck uitmaaktequote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:06 schreef VASND het volgende:
[..]
bedankt voor je steun gisteren, Quintana gehouden ivm Froome niet dat het veel scheelt maar toch
Nee. Ook niet iemand met zo weinig koersinzicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou er ooit al iemand die lelijker op zijn fiets zit, de tour hebben gewonnen? Zelfs die laatste 2 bochtjes ging Froome bijzonder knullig door.
Ah, oké. Dan is het zo'n 34 minuten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij korte bergritten geldt een ruimere tijdslimiet.
Het is een belediging voor de sport.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee. Ook niet iemand met zo weinig koersinzicht.
Hij verdient het niet. Is al een tijdje de sterkste bergop, wacht steeds heel erg lang met aanvallen. Ik hoop dat die manier van rijden niet beloond wordt, het liefst op een zo zuur mogelijke manier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Alpe heeft al eerder het Colombiaanse wielrennen de lucht ingeschoten, morgen nog een keer dan maar.
De beste man heeft echt mazzel met die oortjes en de skybots.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee. Ook niet iemand met zo weinig koersinzicht.
Wat dat betreft hoop ik dat jij op een legoblokje stapt vanavond.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij verdient het niet. Is al een tijdje de sterkste bergop, wacht steeds heel erg lang met aanvallen. Ik hoop dat die manier van rijden niet beloond wordt, het liefst op een zo zuur mogelijke manier.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:10 schreef baggerbaas het volgende:
Quintana verbreekt de recordtijd van Sastre (44.50) op La Toussuire: 44.28
Gebrek aan kunnen maar ook zeker een gebrek aan initiatief.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:10 schreef VASND het volgende:
Waarom zou Mollema niet weg mogen en Bardet wel. Hij gaat hoger eindigen met oneindig mooiere koers en een etappe op zak.
Ik vond dat 3 weken geleden nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Twee jaar geleden vond het gros opeens dat Mollema een betere wielrenner was dan Gesink
Gesink was dan ook een beetje afgeschreven als ronderenner (inclusief door mijzelfquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Twee jaar geleden vond het gros opeens dat Mollema een betere wielrenner was dan Gesink
Afgelopen jaar had hij weinig meer laten zien. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gesink heeft in zijn carrière veel meer laten zien en gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |