Die vinden het sowieso niet goed, wat er ook gebeurt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Keurig resultaat.![]()
Zuur voor de haters
Haha.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:01 schreef Syntix het volgende:
FROOMEGOD![]()
![]()
![]()
Gewoon Nibali de rit laten winnen, zodat hij zich weer koest houdt en Quintana wat seconde geven, zodat je zelf morgen kan laten zien dat je de eindbaas bent![]()
Wat een baas ben je dan
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Liever een etappezege inderdaad, maar goed, dat was ook niet gelukt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, leuk. Hoop dat hij er trots op is.
Wat een kutrenner. Net als Frank. Uit de top 10 sodemieteren die twee.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:01 schreef Kopsterk het volgende:
Viel Quintana nou serieus pas aan toen Poels eraf moest?
Als je niet beter kan, dan kan je niet beter, dan mag je niet meer verwachten. Maar Mollema is zo'n harker die nooit kan overnemen, maar dan wel 3 versnellingen kan beantwoorden en toch blijft hangen. Dan kan je ook overnemen als je wil. Gesink heeft zich daar al verschillende keren aan geërgerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met walgelijk defensief wielrennen verdien je mijn sympathie niet.
Dat zeg je elke dag en elke dag komt het allemaal goed. En anders komt er wel een General Pardon.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdslimiet wordt wel spannend overigens.
23 minuten en zo'n 40 seconden.
Fan van Froome en ajax? Waar ging het mis?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:01 schreef Syntix het volgende:
FROOMEGOD![]()
![]()
![]()
Gewoon Nibali de rit laten winnen, zodat hij zich weer koest houdt en Quintana wat seconde geven, zodat je zelf morgen kan laten zien dat je de eindbaas bent![]()
Wat een baas ben je dan
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt inderdaad spannend.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mis?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Fan van Froome en ajax? Waar ging het mis?
Als dat zo is gaan er heel veel buiten tijd binnenkomen. Pauwels als nummer 21 zit al op 9.52.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mollema rijdt naar zijn mogelijkheden. Dit is het maximaal haalbare.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het er veel zijn, dan rapen ze ze wel weer op.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als dat zo is gaan er heel veel buiten tijd binnenkomen. Pauwels als nummer 21 zit al op 9.52.
foutquote:
ohja. Alleen ITT of ook de TTT?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan gelden de duizendsten van de tijdrit.
Zoals Gesink rijdt heeft ook mijn voorkeur maar het is natuurlijk ook een kwestie van niet beter kunnen. Als zou Mollema wel wat meer initiatief mogen tonen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snelheid = 31,5km/u.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als dat zo is gaan er heel veel buiten tijd binnenkomen. Pauwels als nummer 21 zit al op 9.52.
kon ook niet anders. Nu maar hopen dat poels morgen nog sneller breekt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:01 schreef Kopsterk het volgende:
Viel Quintana nou serieus pas aan toen Poels eraf moest?
Alleen ITTquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ohja. Alleen ITT of ook de TTT?
Gesink heeft tenminste (meerdere keren) bewezen dat hij het kan. Ik heb Mollema een keer het initiatief zien nemen en dat was in de etappe naar Cauterets waar hij uit de Maillot Jaune groep demareerde.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zoals Gesink rijdt heeft ook mijn voorkeur maar het is natuurlijk ook een kwestie van niet beter kunnen. Als zou Mollema wel wat meer initiatief mogen tonen.
Waarom? Wil je dan Quintana zien winnenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kon ook niet anders. Nu maar hopen dat poels morgen nog sneller breekt.
Vandaag uitgerekend Nibali als kopman. Genot.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eindelijk een topscore in Scorito. Spijtig genoeg alleen verkeerde kopman gekozen wat me nog veel punten kost.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snelheid = 31,5km/u.
In C3 is dat 9% van de endtijd.
quote:••13% between 31 km/h & 32 km/h;
Ik had Nairito, die is over de breedte beter dan Nibali. Ik had wel de gehele top vijf. JUICHEN.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eindelijk een topscore in Scorito. Spijtig genoeg alleen verkeerde kopman gekozen wat me nog veel punten kost.
bedankt voor je steun gisteren, Quintana gehouden ivm Froome niet dat het veel scheelt maar tochquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik dus nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag uitgerekend Nibali als kopman. Genot.
Mollema heeft het probleem dat ie te groot is voor het servet en te klein voor het tafellaken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hah, ik de top-6quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Nairito, die is over de breedte beter dan Nibali. Ik had wel de gehele top vijf. JUICHEN.
+ vandaag een keer kopwerk toen hij gedwongen werd door Gesink. Maar dat is ook alles.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gesink heeft tenminste (meerdere keren) bewezen dat hij het kan. Ik heb Mollema een keer het initiatief zien nemen en dat was in de etappe naar Cauterets waar hij uit de Maillot Jaune groep demareerde.
Zei toch al dat het geen fuck uitmaaktequote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:06 schreef VASND het volgende:
[..]
bedankt voor je steun gisteren, Quintana gehouden ivm Froome niet dat het veel scheelt maar toch
Nee. Ook niet iemand met zo weinig koersinzicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou er ooit al iemand die lelijker op zijn fiets zit, de tour hebben gewonnen? Zelfs die laatste 2 bochtjes ging Froome bijzonder knullig door.
Ah, oké. Dan is het zo'n 34 minuten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij korte bergritten geldt een ruimere tijdslimiet.
Het is een belediging voor de sport.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee. Ook niet iemand met zo weinig koersinzicht.
Hij verdient het niet. Is al een tijdje de sterkste bergop, wacht steeds heel erg lang met aanvallen. Ik hoop dat die manier van rijden niet beloond wordt, het liefst op een zo zuur mogelijke manier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Alpe heeft al eerder het Colombiaanse wielrennen de lucht ingeschoten, morgen nog een keer dan maar.
De beste man heeft echt mazzel met die oortjes en de skybots.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee. Ook niet iemand met zo weinig koersinzicht.
Wat dat betreft hoop ik dat jij op een legoblokje stapt vanavond.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij verdient het niet. Is al een tijdje de sterkste bergop, wacht steeds heel erg lang met aanvallen. Ik hoop dat die manier van rijden niet beloond wordt, het liefst op een zo zuur mogelijke manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |