quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:42 schreef hmmmz het volgende:
Ik hoop dat Nibali wint en froom van zijn lelijke kut fiets valt
Hahahaquote:
Idd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever een strak tempo heeft dan dat er weer allerlei mensen gaan demarreren.
Even sms'en naar holhoermaatje Poels dat hij een gelletje moet halen en hij kan er weer tegen aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nah na 22 uur krijgtie een hongerklopje.
Wat kom je uitleggen, pauperquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:42 schreef hmmmz het volgende:
Ik hoop dat Nibali wint en froom van zijn lelijke kut fiets valt
Ja, daarom zo raar dat Quintana zo lang heeft gewacht.quote:
Ik betrap mezelf ook dat ik weinig sympathie op kan brengen voor froome. Maar heb geen flauw benul waarom niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat 'met zijn pedaal de grond raakt
Yep, vooral omdat Froome geen knechten meer had.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daarom zo raar dat Quintana zo lang heeft gewacht.
Dan had er een extra renner in de bus gezetenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat staan als Miguel nu had meegereden wat er dan gebeurd zou zijn.
Dat heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jaja..net was t nog n laffe herdr..
Waarschijnlijk niet het vertrouwen dat hij 1. weg zou komen 2. het vol zou houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daarom zo raar dat Quintana zo lang heeft gewacht.
Opgepakt bij dopinghandel...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef hmmmz het volgende:
Jammer dat Riccardo Riccò niet meer meedoet, De Cobra had ze allemaal verslagen!
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef hmmmz het volgende:
Jammer dat Riccardo Riccò niet meer meedoet, De Cobra had ze allemaal verslagen!
omdat robotquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf ook dat ik weinig sympathie op kan brengen voor froome. Maar heb geen flauw benul waarom niet.
Zubeldia says no.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Mollema, neem eens over, je kan Frank nog voorbij.
Rot lekker op naar Utopia met je vloeibare aids.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Och och ga je meelopen, wat indrukwekkend triest
Dat is jouw gehele optreden in dit subforum de afgelopen 2.5 week idd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Och och ga je meelopen, wat indrukwekkend triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |