Dan had er een extra renner in de bus gezetenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat staan als Miguel nu had meegereden wat er dan gebeurd zou zijn.
Dat heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jaja..net was t nog n laffe herdr..
Waarschijnlijk niet het vertrouwen dat hij 1. weg zou komen 2. het vol zou houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daarom zo raar dat Quintana zo lang heeft gewacht.
Opgepakt bij dopinghandel...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef hmmmz het volgende:
Jammer dat Riccardo Riccò niet meer meedoet, De Cobra had ze allemaal verslagen!
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef hmmmz het volgende:
Jammer dat Riccardo Riccò niet meer meedoet, De Cobra had ze allemaal verslagen!
omdat robotquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf ook dat ik weinig sympathie op kan brengen voor froome. Maar heb geen flauw benul waarom niet.
Zubeldia says no.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Mollema, neem eens over, je kan Frank nog voorbij.
Rot lekker op naar Utopia met je vloeibare aids.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Och och ga je meelopen, wat indrukwekkend triest
Dat is jouw gehele optreden in dit subforum de afgelopen 2.5 week idd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Och och ga je meelopen, wat indrukwekkend triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |