Levertijd & bezorgkosten niet meer van deze tijd, daar ben ik het mee eens. Maar we wilden pre se toch twee bureautjes laten bezorgen van IKEA en de best zware pakketten werden netjes naar 2 hoog gebracht. Je moet het alleen nog zelf in elkaar zettenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:10 schreef Ludd het volgende:
Ik zat er toevallig ook naar te kijken laatst, maar ik vind de aangegeven levertijden echt veel te lang, niet meer van deze tijd.
Ik heb uiteindelijk elders besteld, dus kan je verder niet helpen helaas.
Jij werkt gratis??quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik vind de bezorgkosten niet meer van deze tijd. Echt extreem duur ivm andere winkels.
Zowieso betalen om iets te pakken
Nice! Dat is het geld wel waard!!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier kwamen 15 pakketjes met een gewicht van 350kg met de vrachtwaggel en werden twee hoog met de trap geleverd voor 39,95![]()
Ik vind dat
bij die andere winkels zitten die bezorgkosten gewoon bij de prijs in. die kosten moeten ook ergens weg komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik vind de bezorgkosten niet meer van deze tijd. Echt extreem duur ivm andere winkels.
Zowieso betalen om iets te pakken
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:27 schreef Elleska het volgende:
je kan ook gewoon zelf ff naar de ikea gaan. (kost je ook brandstof en eventueel huurkosten van vervoersmiddel)
tijd heb ik niet meegerekend want sjorsie1982 werkt gratisquote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Wat dacht je van alles bijelkaar vinden in die tent
![]()
Dat is al een dagtaak![]()
Dan aanhanger huren, auto beschadigen,spullen beschadigen, en aanhanger weer terug brengen, brandstofkosten,vreten daarwant je bent er toch![]()
![]()
![]()
![]()
Als Sjorsie niet in de sociale werkplaats is krijgt zijn baas geen subsidie, dus kost het toch geldquote:Op zondag 26 juli 2015 14:40 schreef Elleska het volgende:
tijd heb ik niet meegerekend want sjorsie1982 werkt gratis
Ik ga voor.... Optie twee! Haha.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Wat dacht je van alles bijelkaar vinden in die tent
![]()
Dat is al een dagtaak![]()
Dan aanhanger huren, auto beschadigen,spullen beschadigen, en aanhanger weer terug brengen, brandstofkosten,vreten daarwant je bent er toch![]()
![]()
![]()
![]()
Thuis blijven metachter de pc met vrouw uitzoeken en boodschappenlijstje maken, nachtje overslapen, aanvullen corrigeren, besteldatum uitzoeken
en met Ideal betalen
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard niet, maar de bakker specificeert ook niet het pakken van het brood van de toonbank in het bonnetje.quote:
kloptquote:Op zondag 26 juli 2015 14:40 schreef Elleska het volgende:
[..]
tijd heb ik niet meegerekend want sjorsie1982 werkt gratis
Ik ga voor optie 1, omdat ik de nadelen in optie 1 niet herkenquote:
En vanmorgen een sms met de bezorgtijd in een drie uurs tijdvakquote:Op zondag 26 juli 2015 14:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
En daarna volgt een mail met overzicht van je bestelling![]()
Verzendwijze:Vrachtwaggel
De bezorgtijd voor verzendingen per vrachtwagen kan je één werkdag voor de bezorging vanaf 14.00 uur opvragen via www.bezorgtijden.nl.![]()
Lol, die kast staat hier ook ingepaktquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En vanmorgen een sms met de bezorgtijd in een drie uurs tijdvakvoor morgenmiddag dus
![]()
Raad eens wat ik van het weekeinde aan het doen ben![]()
Hint iets met Pax
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |