Ja?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:39 schreef 7th_wave het volgende:
je moet het wel zelf pakken. en dan naar de transportbalie brengen, waar zij het dan weer opslaan![]()
Nee hoor, je kunt ook "in" de winkel bestellen, spul wordt dan voor je uit magazijn enzo gehaald. Kost alleen wat meer.quote:
En waar doe je dat dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt ook "in" de winkel bestellen, spul wordt dan voor je uit magazijn enzo gehaald. Kost alleen wat meer.
Een tijd terug had ik wat grote pakketten met kasten die ik niet in mijn auto meekreeg. Na 1 of 2 dagen kwamen ze ze thuis afleveren, wanneer precies ligt ook aan wanneer je zelf kan natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:50 schreef kroegtijger het volgende:
bezorgen de mannenbroeders elke dag?? of moet je dan 5 weken wachten voor je bankstel eens een keertje er is??
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een tijd terug had ik wat grote pakketten met kasten die ik niet in mijn auto meekreeg. Na 1 of 2 dagen kwamen ze ze thuis afleveren, wanneer precies ligt ook aan wanneer je zelf kan natuurlijk.
Hoeveel het kost weet ik niet meer, ligt er voglens mij aan hoeveel/zwaar het is en hoe ver weg je woont.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:02 schreef kroegtijger het volgende:
[..]een paar dagen is gene probleem; als het maar niet een paar weken wordt
en quanta costa??
Gewoon "in de winkel". Op elke afdeling heb je van die "service punten" waar ikea medewerkers rondhangen / staan. Zij kunnen je helpen met je bestelling. Als je een erg vriendelijke medewerker hebt (in Utrecht staat bijv. een dame bij de pax-kasten, deze is super klantvriendelijk!) helpen ze je zelfs met het uitzoeken van bestellingen van hele andere afdelingen. Je moet wel goed weten wat je wilt, maar dan loopt het over het algemeen ook als een speer.quote:
Ik heb een lijstje met omschrijvingen en artikelnummers. Dus dan moet ik eigenlijk al die afdelingen langs?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:04 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Gewoon "in de winkel". Op elke afdeling heb je van die "service punten" waar ikea medewerkers rondhangen / staan. Zij kunnen je helpen met je bestelling. Als je een erg vriendelijke medewerker hebt (in Utrecht staat bijv. een dame bij de pax-kasten, deze is super klantvriendelijk!) helpen ze je zelfs met het uitzoeken van bestellingen van hele andere afdelingen. Je moet wel goed weten wat je wilt, maar dan loopt het over het algemeen ook als een speer.![]()
Neej joh! Als je een lijstje met artikelnummers hebt kun je bij elke informatiebalie op de showroom terecht! De medewerker daar kan zo een bestelling voor je boeken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:35 schreef dfens het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje met omschrijvingen en artikelnummers. Dus dan moet ik eigenlijk al die afdelingen langs?![]()
Een boedelbak huren was niet handiger?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:20 schreef kroegtijger het volgende:
Ik mag vanavond weer ikea-vervooer doen
De Mrs wilde met Ikea-snelservice een bank bestellen, maar snelservice gaat niet van utrecht naar scheveningen....gevolg is dus dat ik vanuit amsterdam eerst naar IJmuiden moet om een auto waar het in past op te halen, dan naar utrecht mag rijden, dan van utrecht naar scheveningen; daar een bankstel van dik 120 kg 1 etage omhoog zien te krijgen, daarna weer van scheveningen naar IJmuiden en van IJmuiden weer naar Amsterdam en daarna weer terug naar IJmuiden....morgenochtend vroeg dan weer van IJmuiden naar scheveningen om die kolere-bank in elkaar te zetten
Handig joh...dat Ikea thuis-bezorgen
Nou, ik ga er morgen naartoe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:04 schreef athlonkmf het volgende:
Met Ikea is niks mis mee, maar die transportservice, dat is echt verschrikkelijk.
Ik had voor mijn nieuwe huis 3x spullen laten bezorgen. Keuken, meubels, etc.
Elke keer is er weer wat mis gegaan. Kreeg ik een kast dat doormidden was gegaan omdat de transportservice niet voorzichtig mee was omgegaan. Andere keer mistte ik een kast, en een andere keer waren de glazen deuren gebarsten.
Nou kreeg ik wel elke keer excuses van IKEA en werd alles toch geregeld en had ik een pakketje voedselbonnen voor de IKEArestaurant gekregen. En heb er nu nog een dozijn over na een jaar
Maar pas iig op als je met de transportservice in zee gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |