quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:07 schreef Kopsterk het volgende:
Syntix zegt dat ik geen verstand van wielrennen heb
mwah als ie geisoleerd zit denk ik at niet hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef franklop het volgende:
Thomas is straks gewoon weer aangesloten voor de Croix Fer
Om dan na 500 meter weer eraf te moeten zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef franklop het volgende:
Thomas is straks gewoon weer aangesloten voor de Croix Fer
Huhquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap niet dat Sky al vanaf het begin zo op kop ging rijden, laat gewoon lekker die kopgroep weg rijden. Zat geen vooruitgeschoven post in, geen klassementsrenner of wat dan ook.
Spaar je je ploeg ten minste en beetje.
Nou heb je bijna je hele ploeg al opgerookt, blijkbaar hadden de Sky mannen geen goede dag vandaag.
Ik snap Contador en Valverde trouwens ook niet met hun belachelijke aanvallen. Contador is niet in goede doen en blijkbaar tast doping hersencellen aan.
Dit.quote:
Maakt dat uit?quote:
Nu alquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Froome verslaat elke keer 1 op 1 de andere mannen ook, dus waarom er telkens zo gesproken wordt over hem gaan isoleren weet ik niet. Deze tour versloeg Froome de anderen 1 op 1 ook steeds.
quote:
Jij vond mensen die renners beschuldigen van doping toch geen echte wielerliefhebbers ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap niet dat Sky al vanaf het begin zo op kop ging rijden, laat gewoon lekker die kopgroep weg rijden. Zat geen vooruitgeschoven post in, geen klassementsrenner of wat dan ook.
Nou heb je bijna je hele ploeg al opgerookt, blijkbaar hadden de Sky mannen geen goede dag vandaag.
Ik snap Contador en Valverde trouwens ook niet met hun belachelijke aanvallen. Contador is niet in goede doen en blijkbaar tast doping hersencellen aan.
OK.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef bianconeri het volgende:
Typische veel woorden weinig inhoud post gespotquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef bianconeri het volgende:
Gisteren zat ie niet gemakkelijk. Daarnaast, als je m NIET isoleert is het lastiger.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Froome verslaat elke keer 1 op 1 de andere mannen ook, dus waarom er telkens zo gesproken wordt over hem gaan isoleren weet ik niet. Deze tour versloeg Froome de anderen 1 op 1 ook steeds.
Korte etappe en als je je goed voelt en groepje mee hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef Godshand het volgende:
Wel dom, Nibali en co gaan veels te vroeg. Froome raapt ze allemaal op de col de la Croix fer op
Zolang hij zich maar laat afzaaken als ie in de vallei zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:10 schreef Ericr het volgende:
Kruijswijk best handig, kan maar beter alleen zitten nu.
bron nos.nlquote:Puntenverdeling Col du Chaussy
1. Joaquim Rodríguez 10 punten
2. STEVEN KRUIJSWIJK 8
3. Romain Sicard 6
4. Vincenzo Nibali 4
Dan leg je het hem toch uit, in een paar simpele woorden ipv zo te proberen te beledigen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
bianconeri is echt dom, nog dommer dan syntix
En dat zegt wat
"Aanvallen van Valverde" echt johquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dat zegt wat
'Als ... zijnde' is dubbelop.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Korte etappe en als je je goed voelt en groepje mee hebt.
Zeker omdat Froome zo dom is geweest zijn ploeg te laten oproken.
Je kunt als Nibali zijnde in elk geval je concurrenten als Gesink, Thomas, Contador en dergelijke aanpakken.
Nee hoezo? Contador is allang eens betrapt op doping.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:10 schreef Kopsterk het volgende:
Jij vond mensen die renners beschuldigen van doping toch geen echte wielerliefhebbers ofzo
Zal nu echt niet doorgaan na de afdaling maar kan voorlopig het tempo wel maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang hij zich maar laat afzaaken als ie in de vallei zit.
Valverde rijdt voor niemand, die verdedigt alleen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:10 schreef SportmanNR1 het volgende:
Die Valverde rijdt gewoon voor Sky eigenlijk
Dat je je opmerking niet eens kunt beargumenteren zegt al genoeg, onzin postquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dat zegt wat
De werking van Clenbuterol niet snappenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoezo? Contador is allang eens betrapt op doping.
En verder zeg ik toch nergens dat iemand eens doping gebruikt?
Krachtgod en Geesgodquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:13 schreef Wombcat het volgende:
Wie zitten er van TLJ nog bij? Om Thomas op achterstand te houden in de vallei.
Alleen Kruijswijk en Gesink zelf.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:13 schreef Wombcat het volgende:
Wie zitten er van TLJ nog bij? Om Thomas op achterstand te houden in de vallei.
Dat houdt niet echt over. Maar Astana zal misschien ook wel willen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen Kruijswijk en Gesink zelf.
Normaal had Gesink niemand, dus Kruijswijk mag je al als bonus zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat houdt niet echt over. Maar Astana zal misschien ook wel willen.
Met de rug van Kelderman is het dus niet meer goedgekomen deze tour (als de reden van zijn matige rijden daarin ligt).quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen Kruijswijk en Gesink zelf.
dan moet de Franse TV een motor bij Sagan zettenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:14 schreef vaarsuvius het volgende:
IK WIL NU LEGENDARISCHE AFDALERS ZIEN DIE 1 MINUUT PAKKEN IN DE AFDALING
anders ga ik een boze brief naar Herbert schrijven
Natuurlijk, wat had je dan verwacht? Die hoeft maar 30 sec goed te maken in de afdaling.quote:
Dat is vooral bergop kutquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met de rug van Kelderman is het dus niet meer goedgekomen deze tour (als de reden van zijn matige rijden daarin ligt).
Gelukkig is Van Garderen al thuis.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:15 schreef Ericr het volgende:
Thomas en Barguil, zal ook wel lekker dalen zijn als je de hele tijd die mafkees naast je ziet.
Ik mag lijen dat ie moet werken voor Froomequote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thomas gaat toch direct eraf op Croix de Fer
Nu ff bijtanken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja en die rijdt straks naar de 3e plek in de etappe
Hongerklop in de eerste 20km, noice!quote:
Komt nog genoeg klimwerk, Thomas haakt nog wel een keer af.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:19 schreef wattel het volgende:
Wow ze hadden toch kunnen beseffen dat ze Thomas op afstand konden rijden. Al die moeite tijdens de klim en daarna met de handen in de zakken naar beneden rijden.
Da's wel zonde idd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:19 schreef wattel het volgende:
Wow ze hadden toch kunnen beseffen dat ze Thomas op afstand konden rijden. Al die moeite tijdens de klim en daarna met de handen in de zakken naar beneden rijden.
Dat hoop ik dan maar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Komt nog genoeg klimwerk, Thomas haakt nog wel een keer af.
Het is ook moeilijk, al die klassementen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Herbert en Maarten hebben niet door dat Bardet dit in elk geval ook voor de bolletjestrui doet.. *zucht*
Kans op waaiers?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:22 schreef Kopsterk het volgende:
Het vlakke stuk kan interessant worden zonder skytrein
Hopenlijk valt Piti daar aan, maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:22 schreef Kopsterk het volgende:
Het vlakke stuk kan interessant worden zonder skytrein
Boni's op zo'n col zou het wel interessant maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:22 schreef Ericr het volgende:
Parcoursbouwer moet maar meer dit soort cols aan het begin leggen. Ook nog wat boni's bij de eerste col en dubbele punten voor de bergtrui.
Wind variabel en 10 km per uur...quote:
Teklehaimanot, Pauwels en Cummings.quote:
Pauwels zijn eerste week was alleen kut. In de bergen is hij zowat klassementsleider.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teklehaimanot, Pauwels en Cummings.
Niet iedereen heeft een rug als Mollema.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook niet makkelijk, dalen als je ondersteboven op je fiets zit.
Hij wordt niet meer kort gehouden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pauwels zijn eerste week was alleen kut. In de bergen is hij zowat klassementsleider.
Froome doet dat ook, en die blijft ook bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook niet makkelijk, dalen als je ondersteboven op je fiets zit.
Eens. Die gaat nog wel een paar touretappes winnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stiekem vind ik Gautier wel een baas. Waardige opvolger van Titi.
Het erge is dat we ook nog de hele dag Frankrijk in beeld zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:28 schreef Columbiafan het volgende:
Hele dag Fransen in beeld weer, leuk!!
Giant gaat zo rijden voor Degenkolbquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:28 schreef Joezi het volgende:
Iedereen is kapot, in 1 groep naar de eindstreep
Greipel wint de massasprint.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:28 schreef Joezi het volgende:
Iedereen is kapot, in 1 groep naar de eindstreep
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krachtgod moet gewoon wachten tot Croix de Fer en dan weer gaan
Is toch gewoon een duidelijke aanwijzing.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben dat 'als de teller op ... staat' van Maarten ook helemaal zat, het heeft een heel hoog 'als de grote wijzer op 7 staat mag je een snoepje' gehalte. Nou ja, maar even naar de Belgen dus.
Vind het ook een prima aanwijzing. Niet iedereen heeft het routeboek op schoot liggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is toch gewoon een duidelijke aanwijzing.
Precies.. anders moet ik het steeds opzoeken. Hup Maarten!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is toch gewoon een duidelijke aanwijzing.
Beetje spektakel mag ook wel... Wil je dan nu gewoon een saaie etappe waar Sky de koers controleertquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:34 schreef vaarsuvius het volgende:
die stomme Sagan heeft de groen trui toch al voor 100%. je krijgt toch geen 100 punten in Parijs?
waarom blijft ie zich zo uitsloven?
Premiesquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:34 schreef vaarsuvius het volgende:
die stomme Sagan heeft de groen trui toch al voor 100%. je krijgt toch geen 100 punten in Parijs?
Eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Teklehaimanot is een flinke baas
Karakter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit weten we al jaren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
Standbeeld voor hemquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
Eens. Binnenkort in NL neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
How about Sagan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de prijs voor de superstrijdlust. Alhoewel ik denk dat hij die al wel binnen heeft.
Boxmeer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Binnenkort in NL neem ik aan.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:33 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Regen heeft de elektronica beschadigd.
Mathias Frank met zijn verlepte hoofd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:36 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk had Mollema moeten meespringen. Kijken wie er reageert.
Mollema moest nog terugkomen van achteren.. Daalt als een natte versnipperde krantquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:36 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk had Mollema moeten meespringen. Kijken wie er reageert.
Aapjes kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Binnenkort in NL neem ik aan.
nee nee, ik vind het geweldig, maar sagan moet toch ook zijn verstand blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje spektakel mag ook wel... Wil je dan nu gewoon een saaie etappe waar Sky de koers controleert
Mollema reageert alleen als Frank of Barguil iets doet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mathias Frank met zijn verlepte hoofd.
Hij gaat Cav en Greipel buiten tijd rijden zodat ie tweede kan worden achter Kristoff.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Sagan moet gewoon 2 dagen chillen in de bus en zondag 's proberen een sprintje te winnen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mathias Frank met zijn verlepte hoofd.
precies!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Sagan moet gewoon 2 dagen chillen in de bus en zondag 's proberen een sprintje te winnen.
Je doet maar. Gebruiken we als uitdrukking voor willekeurig welke kermisattractie, voor een armstrong of cavendish kon je dat net zo goed zeggen. Door het op zn huidskleur te betrekken, maak jij er juist racisme van.quote:
Racistquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je doet maar. Gebruiken we als uitdrukking voor willekeurig welke kermisattractie, voor een armstrong of cavendish kon je dat net zo goed zeggen. Door het op zn huidskleur te betrekken, maak jij er juist racisme van.
Sterkte met je tenen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je doet maar. Gebruiken we als uitdrukking voor willekeurig welke kermisattractie, voor een armstrong of cavendish kon je dat net zo goed zeggen. Door het op zn huidskleur te betrekken, maak jij er juist racisme van.
Jij begint over huidskleurquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
MDI gemaild.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mentaal zo zwak.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:39 schreef StephanL het volgende:
Kruiswijk is goed, tot de volgende berg, wordt die er weer afgereden.
Die weet niet of er lucht of zand in een band zit. Of kraaltjes.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, moet ik Quinsy Gario erbij halen?
Probeer meer een algehele hausse rondom zo'n jongen nu te bekritiseren. Jongen rijdt wat ind e picture, maar is 'bijzonder' omdat ie uit afrika komt. Dat zou juist niet bijzonder moeten.quote:
quote:
Sky.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom valt het peloton nu ineens toch weer stil?
FLOPSHOW
Het is wachten tot de berg. Dan is het weer genot.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sky haalt het tempo er volledig uit. Echt zonde, deze vallei.
8, is er al 1 uitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die willen gewoon weer met 9 skybots aan Croix de Fer beginnen![]()
Ik snap niet waarom iemand uit de top 10 dan niet meespringt met zo'n grote kopgroep..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sky.
Deze manier van fietsen is gewoon ziekteverwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |