quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:07 schreef Kopsterk het volgende:
Syntix zegt dat ik geen verstand van wielrennen heb
mwah als ie geisoleerd zit denk ik at niet hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef franklop het volgende:
Thomas is straks gewoon weer aangesloten voor de Croix Fer
Om dan na 500 meter weer eraf te moeten zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef franklop het volgende:
Thomas is straks gewoon weer aangesloten voor de Croix Fer
Huhquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap niet dat Sky al vanaf het begin zo op kop ging rijden, laat gewoon lekker die kopgroep weg rijden. Zat geen vooruitgeschoven post in, geen klassementsrenner of wat dan ook.
Spaar je je ploeg ten minste en beetje.
Nou heb je bijna je hele ploeg al opgerookt, blijkbaar hadden de Sky mannen geen goede dag vandaag.
Ik snap Contador en Valverde trouwens ook niet met hun belachelijke aanvallen. Contador is niet in goede doen en blijkbaar tast doping hersencellen aan.
Dit.quote:
Maakt dat uit?quote:
Nu alquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Froome verslaat elke keer 1 op 1 de andere mannen ook, dus waarom er telkens zo gesproken wordt over hem gaan isoleren weet ik niet. Deze tour versloeg Froome de anderen 1 op 1 ook steeds.
quote:
Jij vond mensen die renners beschuldigen van doping toch geen echte wielerliefhebbers ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap niet dat Sky al vanaf het begin zo op kop ging rijden, laat gewoon lekker die kopgroep weg rijden. Zat geen vooruitgeschoven post in, geen klassementsrenner of wat dan ook.
Nou heb je bijna je hele ploeg al opgerookt, blijkbaar hadden de Sky mannen geen goede dag vandaag.
Ik snap Contador en Valverde trouwens ook niet met hun belachelijke aanvallen. Contador is niet in goede doen en blijkbaar tast doping hersencellen aan.
OK.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef bianconeri het volgende:
Typische veel woorden weinig inhoud post gespotquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef bianconeri het volgende:
Gisteren zat ie niet gemakkelijk. Daarnaast, als je m NIET isoleert is het lastiger.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Froome verslaat elke keer 1 op 1 de andere mannen ook, dus waarom er telkens zo gesproken wordt over hem gaan isoleren weet ik niet. Deze tour versloeg Froome de anderen 1 op 1 ook steeds.
Korte etappe en als je je goed voelt en groepje mee hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:08 schreef Godshand het volgende:
Wel dom, Nibali en co gaan veels te vroeg. Froome raapt ze allemaal op de col de la Croix fer op
Zolang hij zich maar laat afzaaken als ie in de vallei zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:10 schreef Ericr het volgende:
Kruijswijk best handig, kan maar beter alleen zitten nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |