Inderdaad. Daarnaast zijn de mensen die nepmerkkleding niet dezelfde mensen die anders echte merkkleding zouden komen. Stellen dat er miljarden misgelopen worden slaat dus ook nergens op.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Da's wel de grootste onzin die er bestaat. Een duurder artikel hoeft niet gelijk te staan aan betere kwaliteit.
quote:
als ze maar geen LP wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, Miranda's laarzen in deze clip![]()
En ze is weer single![]()
![]()
Ik moest even nadenkenquote:
ik had er 41 jaar voor nodig.quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:49 schreef Sersjee het volgende:
Een vrouw die Amelie niet gezien heeft?! Dat moet de uitzondering zijn die de regel bevestigt.
Verklaar u nader.quote:
Single --> LPquote:
Moet je even moesoff sms'enquote:
Het was in ZoeterMEERquote:
Mexquote:
in afwezigheid van wie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mex
Welkom terug![]()
in afwezigheid doe ik het maar even:
Pandaplint heeft roomsoesjes
3rdRock heeft ranja
en ieniminimuis voorziet de toetertjes
Groep 8 rock inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:58 schreef themauster het volgende:
Deze Simple Plan nummer is zo rete commercieel dat het wel een One Direction nummer lijkt
van wolfrolfquote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 29-07-2015 om 09:56:40Amsterdam -> New York City http://t.co/PGAuGECt7d reageer retweet
vrijdag laatste x Ekdom? Wel effe een reden om in te schakelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:17 schreef Pandaplint het volgende:
Hij is niet eens aanwezig bij de afscheids Holy Moly van Ekdom
twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 29-07-2015 om 09:56:40Amsterdam -> New York City http://t.co/PGAuGECt7d reageer retweet
Oh.quote:
Hai Mexquote:
Slecht geslapen ook zeker daardoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb er gisteravond m'n hoofd over lopen breken![]()
Maar...maar.... een LP is toch niet altijd een single?quote:
Nee, dat niet gelukkig. Ik heb vorige week al de hele week slecht geslapenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slecht geslapen ook zeker daardoor?
Da's engquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
Zelfs op LinkedIn kom ik sommigen van jullie tegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |