Neuh, geef gewoon ruiterlijk toe dat mijn poten niet meer wilden. Klussen bij D en M vrijdag heeft ook niet meegeholpen.quote:
Netjes, dan had ik waarschijnlijk liggen snurken op een van die bankjesquote:Op zondag 26 juli 2015 21:29 schreef Cue_ het volgende:
Wij liep om 4 uur naar huis en toen had ik zoiets van, nee, zulke watjes zijn we niet. En op 100 meter van t huis af zijn we weer teruggelopen om tot sluitingstijd door te gaan
Toen kreeg ik juist weer energiequote:Op zondag 26 juli 2015 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Netjes, dan had ik waarschijnlijk liggen snurken op een van die bankjes
Half 12 hier, en dat op 2 speciaalbiertjesquote:Op zondag 26 juli 2015 21:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb tot 12 uur compleet in coma gelegen. Had de wekker op 13.00 gezet, dus dat viel nog mee.
Wie wil er dan ook naar zo'n vaag land?quote:Op maandag 27 juli 2015 07:52 schreef Q. het volgende:
Nog steeds niet genoeg aanmeldingen voor mijn reis. Anders ga ik dit jaar wel weer gewoon naar Japan toe als het zo moet.
Ja, geen idee. Zijn weinig andere leuke reizen in die periode. Ja, Japan. Hopelijk hoor ik het op tijd, voor aanvragen van een visum staat 4 tot 6 weken. En je hoort 3 weken van tevoren of het doorgaat of niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook naar zo'n vaag land?
Hoe gaat dat eigenlijk, krijg je je geld terug of moet je een andere reis kiezen?
Fox is best duur en ik vind het zo'n schoolreisje-gevoel hebbenquote:Op maandag 27 juli 2015 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Zijn weinig andere leuke reizen in die periode. Ja, Japan. Hopelijk hoor ik het op tijd, voor aanvragen van een visum staat 4 tot 6 weken. En je hoort 3 weken van tevoren of het doorgaat of niet.
Als ik bij een andere organisatie wil boeken in die periode gaat het nog lastig worden. Zag nog leuke Thailand reis bij Fox die me ook wel wat lijkt.
Schoolreisjes!quote:Op maandag 27 juli 2015 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fox is best duur en ik vind het zo'n schoolreisje-gevoel hebben
Djoser heeft een toffe reis naar Canada maar die zit al vol zie ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 08:54 schreef Q. het volgende:
Beetje relaxted eilandhoppen is ook wel leuk. En anders is die 10 daagse Japan reis echt wel een optie.Osaka ben ik nog niet geweest en Tokyo ook maar een paar dagen.
Canada trekt me echt niet. Alaska nog net. Met moeite.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Djoser heeft een toffe reis naar Canada maar die zit al vol zie ik.
Ga je naar Centraal-Amerikaquote:Op maandag 27 juli 2015 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Canada trekt me echt niet. Alaska nog net. Met moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |