Ik niet. Geen nieuwe smeuïge dingen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha hmmm ik heb er geen, wie biedt?
Zelfde locatie ook?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook niet zwanger.![]()
Ik heb wel een klein nieuwtje onder voorbehoud en dat is dat ik misschien wat ander werk ga doen. Wel binnen hetzelfde bedrijf, alleen andere afdeling en andere functie. Donderdag een gesprek om te kijken hoe en wat. En sws eerst even soort van proberen icm mijn huidige functie.
Yeps.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. Geen nieuwe smeuïge dingen.
[..]
Zelfde locatie ook?
Ja, daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
Ik denk dat je hiermee misschien doelt op het gedoe rond de rechtbank Overijssel en de locatie sAlmelo/Zwolle, maar daar hebben wij niets mee van doen. Wij gaan volgend jaar wel verhuizen maar dan binnen Almelo. Zo'n 500 meter verder.
quote:
Ah ok.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik wist het.... ik krijg die vraag nl. vaker. Wij hebben op zich niets met de rechtbank te maken. Wij zijn een zelfstandige dienst en de rechtbank/rechtspraak is als het ware een van onze "klanten".
Hebben ze daar ook laptops?quote:Op woensdag 25 november 2015 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Even oldskool de vannacht gestartte iBood Hunt melden...
Soms wel, maar het is afwachten wanneer die voorbij komen...quote:Op woensdag 25 november 2015 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook laptops?
Wij willen een nieuwe en twijfelen nu welke.
Pfff, even geen tijd om de specs allemaal door te nemen, weet ook niet wat je er mee wilt doen, maar mijn ervaring met Asus is prima...quote:Op woensdag 25 november 2015 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ik zag al dat er eentje was geweest. Ik moet echter zo weg, dus ik kijk straks nog wel even.
Heb jij nog tips?
Ik twijfel tussen deze twee: http://notebookshop.nl/no(...)2283t-w10.html#specs en http://www.mediamarkt.nl/(...)00gvnx--1403948.html
Het is voornamelijk voor thuisgebruik hoor. Maar we willen er wel even mee door kunnen. Ons is aangeraden om processor met min. i3 te nemen... dus daar kijken we naar. Aanbieding van MM is met i5 maar minder werkgeheugen maar groter scherm. Luxeproblemen...quote:Op woensdag 25 november 2015 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, even geen tijd om de specs allemaal door te nemen, weet ook niet wat je er mee wilt doen, maar mijn ervaring met Asus is prima...
i3 is wel wat magertjes tegenwoordig. Ik zou voor die i5 met 4 GB ram gaanquote:Op woensdag 25 november 2015 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is voornamelijk voor thuisgebruik hoor. Maar we willen er wel even mee door kunnen. Ons is aangeraden om processor met min. i3 te nemen... dus daar kijken we naar. Aanbieding van MM is met i5 maar minder werkgeheugen maar groter scherm. Luxeproblemen...
Ja daar is onze keus nu ook opgevallen. Vanavond kopen.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
i3 is wel wat magertjes tegenwoordig. Ik zou voor die i5 met 4 GB ram gaan
VCA? Heel veel succes in ieder geval!quote:Op woensdag 25 november 2015 12:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Straks VCA examen, eens kijken hoe ik het er vanaf breng
Mocht ie na een tijdje wat trager zijn dan zou ik er ram geheugen bij zetten. Ik heb wel een website waar je makkelijk kan opzoeken wat je nodig hebt (linkje staat op de pc thuis alleen). Maar dat valt dan qua kosten ook wel meequote:Op woensdag 25 november 2015 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja daar is onze keus nu ook opgevallen. Vanavond kopen.
Dat RAM geheugen is in deze nu 4 toch? * Diaan73 noob is. Goed om te weten dat er wat bijgezet kan worden. Graag dus!quote:Op woensdag 25 november 2015 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Mocht ie na een tijdje wat trager zijn dan zou ik er ram geheugen bij zetten. Ik heb wel een website waar je makkelijk kan opzoeken wat je nodig hebt (linkje staat op de pc thuis alleen). Maar dat valt dan qua kosten ook wel mee
Klopt 4 GB is het in deze. Daarvoor heb je dan al een gedeelte nodig om gewoon windows te kunnen draaien, maar er blijft genoeg over voor de standaard applicaties.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat RAM geheugen is in deze nu 4 toch? * Diaan73 noob is. Goed om te weten dat er wat bijgezet kan worden. Graag dus!
beetje logisch nadenken is meestal al voldoende om het juiste antwoord te kunnen geven iddquote:Op woensdag 25 november 2015 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
VCA binnen, zoals verwacht niet echt lastig....
Na dit woord was ik verbaasd en ging kijken waar het nieuwe deel wasquote:
bij vol moet je nog wel een beetje opletten jaquote:Op woensdag 25 november 2015 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vol. Je hebt gelijk wat betreft logisch nadenken maar je moet het boek helaas wel lezen omdat er vrij veel feitjes gevraagd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |