SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel aan het omschakelen qua voeding.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:12 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ben niet van de healthvoedingIk kiep zo'n beetje alles in mijn mik, wel kwaliteit uiteraard
Geen pakjes, zakjes iig. Ik hou van simpele dingen. Geroosterd vlees, salades, brood. Ik eet sowieso niet zoveel maar wat ik in mijn mik prop moet van kwaliteit zijn. Anders ga ik over mijn nek, letterlijk. Vieze luchtjes, iets bedorven voedsel, ik ben echt een prinses op de erwt qua voedsel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het omschakelen qua voeding.
Welke kwaliteit komt er bij jou binnen? Tell me more.
En terecht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:20 schreef Impressme het volgende:
[..]
Geen pakjes, zakjes iig. Ik hou van simpele dingen. Geroosterd vlees, salades, brood. Ik eet sowieso niet zoveel maar wat ik in mijn mik prop moet van kwaliteit zijn. Anders ga ik over mijn nek, letterlijk. Vieze luchtjes, iets bedorven voedsel, ik ben echt een prinses op de erwt qua voedsel.
Nee hoor :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
Sta ik nu te boek als gluurder bij jullie dames?
Vinden jullie me eng geworden?
Heel gevoelig?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:20 schreef Impressme het volgende:
Anders ga ik over mijn nek, letterlijk.
Ik heb geen fobo, geen facebook dus waar zou je moeten gluren danquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
Je pohi?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:23 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik heb geen fobo, geen facebook dus waar zou je moeten gluren dan
Qua luchtjes enzo wel ja, ik ruik en hoor alles ver voordoet iemand anders dat heeft.quote:
Kan ook in je voordeel werken met koken, dat smaakt meer diepte krijgt en je het leven veel intenser ervaart.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:25 schreef Impressme het volgende:
Qua luchtjes enzo wel ja, ik ruik en hoor alles ver voordoet iemand anders dat heeft.
btjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
Wel lullig als je in de toekomst kan ruikenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:25 schreef Impressme het volgende:
[..]
Qua luchtjes enzo wel ja, ik ruik en hoor alles ver voordoet iemand anders dat heeft.
Dat kan volgens mij wel serieus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel lullig als je in de toekomst kan ruiken
Doe maar hoor, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal je niet binnenstebuiten keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |