SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gary_Oak op 25-07-2015 02:22:39 ]
Hehehe, opposites attract, toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Had de test al een keer op school gedaan, en nu weer even. Zelfde uitkomst
ESTJ: extravert (66%)-sensing(9%)
Thinking(12%)-Judging(1%)
Vind het wel bij me passen
Edit: yo ts, we hebben precies het tegenovergestelde
Mijn moeder zei altijd al dat ik speciaal wasquote:The INFJ personality type is very rare, making up less than one percent of the population
Beetje schizo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:17 schreef SkinnyJeans het volgende:
Die test een tijd geleden ook gedaan en twee keer INFJ.
[..]
Mijn moeder zei altijd al dat ik speciaal was![]()
quote:ENFJs are natural-born leaders, full of passion and charisma. Forming around two percent of the population, they are oftentimes our politicians, our coaches and our teachers, reaching out and inspiring others to achieve and to do good in the world. With a natural confidence that begets influence, ENFJs take a great deal of pride and joy in guiding others to work together to improve themselves and their community.
quote:INTJ
Introvert(91%) iNtuitive(66%) Thinking(50%) Judging(25%)
You have strong preference of Introversion over Extraversion (91%)
You have distinct preference of Intuition over Sensing (66%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (50%)
You have moderate preference of Judging over Perceiving (25%)
(ik heb de eerste test gedaan)quote:INTJ
Introvert(81%) iNtuitive(6%) Thinking(31%) Judging(50%)
You have strong preference of Introversion over Extraversion (81%)
You have slight preference of Intuition over Sensing (6%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (31%)
You have moderate preference of Judging over Perceiving (50%)
Vanwaar die huillach?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:47 schreef Woestijnvos het volgende:
ISTJ
Introvert(97%) Sensing(44%) Thinking(44%) Judging(9%)
You have strong preference of Introversion over Extraversion (97%)
You have moderate preference of Sensing over Intuition (44%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (44%)
You have slight preference of Judging over Perceiving (9%)
Ja en kan me er niet echt in vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vanwaar die huillach?Heb je wel de beschrijvingen gelezen?
Ja, dit heb ik idd ook. Altijd maar marginaal.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:40 schreef Spanky78 het volgende:
ENTP of ENFP, ik had maar een paar procent meer T dan F....Ook de P was marginaal. Dus ENTJ kan ook...
Ik herken mezelf het meeste in ENTP en ENTJ, eigenlijk ben ik gewoon een flexibel type
Overigens kom ik altijd raar uit dit soort testen, bij assessments en 360 graden feedback, belbin, etc. ik heb vanalles gedaan en bijna altijd zeggen de trainers dat ik nergens helemaal in pas...
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:51 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Ja en kan me er niet echt in vinden.
En nu?quote:INFP
Introvert(34%) iNtuitive(9%) Feeling(12%) Perceiving(50%)
You have moderate preference of Introversion over Extraversion (34%)
You have slight preference of Intuition over Sensing (9%)
You have slight preference of Feeling over Thinking (12%)
You have moderate preference of Perceiving over Judging (50%)
Wij moeten chillen dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:02 schreef Knitted het volgende:
Na al die jaren komt er nog steeds ENFP uit bij mij.
Ik ben juist van INFP naar ENFP gegaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:02 schreef Knitted het volgende:
Na al die jaren komt er nog steeds ENFP uit bij mij.
Assertiviteitstrainingen gehad?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:11 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik ben juist van INFP naar ENFP gegaan.En ja, dat is een dusdanige grote verandering dat ik hem niet kan negeren of ontkennen
Leer mij, meesteres!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:20 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Niet eens. Helemaal zelf voor elkaar gekregen.![]()
Haha! Ik zal nooit de meest extraverte persoon op deze planeet worden denk ik, maar ik vind het heel leuk om met mensen in contact te staan. Dus dan is het wel handig. Dé tip is in dezen toch wel: Get out of that comfort zone. Want ik merkte zelf dat ik sommige dingen echt deed (of juist niet deed) omdat ik introvert was. Anderen deed ik (niet) omdat ik onzeker was... maar ik loog mezelf voor dat ik daarin gewoon introvert was. Daar werd ik niet gelukkig van want ik moest dingen laten die ik eigenlijk gewoon wou doen. Ik ben dus als tiener begonnen allerlei dingen te doen die ik eigenlijk te eng vond en vind het inmiddels juist hartstikke leuk om het onbekende te verkennen, presentaties te geven, gesprekjes aan te knopen met vreemden over dingen die ik belangrijk vind...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Leer mij, meesteres!Zou ook wel iets extraverter willen zijn, zonder de voordelen van INFP kwijt te raken.
Thanks, sensei. Hier heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:41 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Haha! Ik zal nooit de meest extraverte persoon op deze planeet worden denk ik, maar ik vind het heel leuk om met mensen in contact te staan. Dus dan is het wel handig. Dé tip is in dezen toch wel: Get out of that comfort zone. Want ik merkte zelf dat ik sommige dingen echt deed (of juist niet deed) omdat ik introvert was. Anderen deed ik (niet) omdat ik onzeker was... maar ik loog mezelf voor dat ik daarin gewoon introvert was. Daar werd ik niet gelukkig van want ik moest dingen laten die ik eigenlijk gewoon wou doen. Ik ben dus als tiener begonnen allerlei dingen te doen die ik eigenlijk te eng vond en vind het inmiddels juist hartstikke leuk om het onbekende te verkennen, presentaties te geven, gesprekjes aan te knopen met vreemden over dingen die ik belangrijk vind...Ben er blij mee.
Maar vind mijn rust ook nog wel belangrijk en merk dat ik zeker genoeg moet bijtanken.
Lange gurupost.
Bij mij kwam overal hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
ISTP
Introvert(47%) Sensing(6%) Thinking(34%) Perceiving(12%)
•You have moderate preference of Introversion over Extraversion (47%)
•You have slight preference of Sensing over Intuition (6%)
•You have moderate preference of Thinking over Feeling (34%)
•You have slight preference of Perceiving over Judging (12%)
Maar fuck die test, want test twee had veel fijnere vragen. Hier scoor ik: Mediator (INFP-T)
Een stukje van de beschrijving bij test 2:
INFP personalities are true idealists, always looking for the hint of good in even the worst of people and events, searching for ways to make things better. While they may be perceived as calm, reserved, or even shy, INFPs have an inner flame and passion that can truly shine. Comprising just 4% of the population, the risk of feeling misunderstood is unfortunately high for the INFP personality type – but when they find like-minded people to spend their time with, the harmony they feel will be a fountain of joy and inspiration
Ik raad iedereen aan test 2 te maken, bij mij klopt het precies en de vragen zijn erg duidelijk.
Bruuuur ik ook manquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:44 schreef Dimachaerus het volgende:
ISTP
Introvert(62%) Sensing(3%) Thinking(12%) Perceiving(3%)
Is hetzelfde, maar die T is een extra dimensie die ze zelf erbij meten. Tevens wordt overal dezelfde afkorting gebruikt, let dus niet op de namen die geven worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:16 schreef Fripsel het volgende:
Oh en bij de tweede test komt er iets anders uit.
YOUR PERSONALITY TYPE IS:
ADVENTURER (ISFP-T)
Laten we het er maar op houden dat het laat isquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is hetzelfde, maar die T is een extra dimensie die ze zelf erbij meten. Tevens wordt overal dezelfde afkorting gebruikt, let dus niet op de namen die geven worden.
Ik ga ook slapen, trusten!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het laat is
Als jij iemand wijst op zijn of haar gedrag haalt hij of zij dit profiel er soms bij? Apart verhaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:08 schreef Trashcanman het volgende:
Meyers-Briggs... Ik ken het vooral van mensen die die profieletjes gebruiken om achter te verschuilen als ze met hun kutgedrag geconfronteerd worden.
Niet op het moment zelf, maar wel dat ze haar gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel naderhand zo wou verklaren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:42 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Als jij iemand wijst op zijn of haar gedrag haalt hij of zij dit profiel er soms bij? Apart verhaal.
Ik heb 'm ook net mobiel gemaakt. Geen problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Morgen mss ff doen (zit nu mobiel, dus onhandig). Vermoed ISTP
De zo-ben-ik-nu-eenmaal-joker. Meestal gevolgd door: "ik kan er niks aan doen" Erg irritant. Ik laat ze ook links liggen. Zo ben ik nu eemaal, daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:08 schreef Trashcanman het volgende:
Meyers-Briggs... Ik ken het vooral van mensen die die profieletjes gebruiken om achter te verschuilen als ze met hun kutgedrag geconfronteerd worden.
Volgens mij ben je een INFP dan, net als ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het al een keer gedaan, heb hetzelfde als Ghandi en Jezus Christus als ik het mij goed herinner.
Ik dacht INFJ eigenlijk, maar het is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een INFP dan, net als ik.
Hahaha ik kreeg Stalinquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:42 schreef Ridocar het volgende:
http://www.celebritytypes.com/personality-tests.php
Hier zou je kunnen zien welke beroemdheid hetzelfde type is als jij.
In mijn lijstje staat Kurt Cobain, ik weet niet of dit een goed ding is...
Op dezelfde site kun je de zogeheten "villain-test" maken: Nul keer raden welke schurk het meeste gemeen heeft met mij... (hint: bloksnor)
Fuck.
Whatever.quote:YOUR PERSONALITY TYPE IS:
VIRTUOSO (ISTP-A)
Oh, I know how to fix this.
- MIND -
?ExtravertedIntroverted
57%
?
- ENERGY -
?IntuitiveObservant
18%
?
- NATURE -
?ThinkingFeeling
14%
?
- TACTICS -
?JudgingProspecting
24%
?
- IDENTITY -
?AssertiveTurbulent
22%
?
Hier ook istj, maar dan T.quote:
Ik ga dit even in de OP zetten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:42 schreef Ridocar het volgende:
http://www.celebritytypes.com/personality-tests.php
Hier zou je kunnen zien welke beroemdheid hetzelfde type is als jij.
In mijn lijstje staat Kurt Cobain, ik weet niet of dit een goed ding is...
Op dezelfde site kun je de zogeheten "villain-test" maken: Nul keer raden welke schurk het meeste gemeen heeft met mij... (hint: bloksnor)
Fuck.
Ammunitie om dat soort mensen mee om de oren te slaan. http://www.quora.com/To-w(...)e-Indicator-bullshitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:16 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De zo-ben-ik-nu-eenmaal-joker. Meestal gevolgd door: "ik kan er niks aan doen" Erg irritant. Ik laat ze ook links liggen. Zo ben ik nu eemaal, daar kan ik niks aan doen.
Nog eentje!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:22 schreef BlueMage het volgende:
Personality: INFP ("The Mediator")
Variant: Assertive
Role: Diplomat
Kijk aan, herken mezelf er wel 'n beetje in.
Komt denk ik omdat we in R&P zitten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:45 schreef I-care het volgende:
INFP
Normaal zie je ze niet vaak, maar hier stikt het ervan schijnbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komen vaak voor hier ja, ik ben er ook een.quote:
Had de test niet gezien, je bedoeld deze toch http://www.celebritytypes.com/villain/test.php,quote:
Die idd, maar blijkbaar ben ik te braafquote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Had de test niet gezien, je bedoeld deze toch http://www.celebritytypes.com/villain/test.php,
Ich bin Albert Speer. een Nazi architect
Osamaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |