Met de fiets in de trein richting het vliegveld!quote:Op zondag 26 juli 2015 20:55 schreef Phaidra het volgende:
PE, Shandaly, danic, voor allen een.
Sylver gefeliciteerd met je mooie meisje met prachtige jurk!
Asdat ziet er geweldig uit!
Omdat I niet helemaal lekker in zijn vel zit de laatste weken en we vermoeden dat dat vooral komt door minder 1 op 1 tijd met mama (afgelopen dinsdag was mijn vrije dag ook stom, baby die huilde en niet wilde slapen, peuter die dat niet goed trok en me het bloed onder de nagels vandaan haalde, resultaat was ook een schreeuwende mama en uiteindelijk huilden we allemaal), neem ik woensdag een dag vrij om alleen met hem op pad te gaan. Ik weet alleen nog niet wat ik ga doen. Zoveel opties!! Stuk fietsen, speeltuin, zwemmen, met de trein, vliegtuigen kijken... Nog aanvullingen?
Zeg je nou serieus dat crocs niet kunnen bij een jongetje van 2 of maakte je een grapje?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Leuk As!
Maar crocs kunnen écht niet hoor
Dat was precies wat ik dacht. Een moeder op crocs nee, maar peutertjesquote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef Troeta het volgende:
[..]
Zeg je nou serieus dat crocs niet kunnen bij een jongetje van 2 of maakte je een grapje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:14 schreef Shandaly het volgende:
Er verandert veel in een jaar he? Wij waren vandaag op bezoek bij Kyara, en we kwamen er net achter dat we vorig jaar op dezelfde dag gemeet hadden. Zo'n groot verschil in de foto's toen en nu!![]()
Dank trouwens voor alle lieve en wijze woorden. Stomste van alles: ik weet ze, ik ken ze, en ik zeg ze tegen anderen ook... maar ze zelf ook daadwerkelijk in de parktijk brengen is een ander verhaal. Ik moet een manier vinden om mijn perfectionisme niet volledig de overhand te laten krijgen, en verder gaat het eigenlijk best goed... ik zie het alleen zelf soms niet zo
Als ik weet dat Billie moet poepen leg ik snel wc papier in z'n potje. Dan blijft het daar mooi op plakkenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier ook goed zindelijk op het potje qua poepen en plassen. Alleen die poep er dan iedere keer weer uithalen..![]()
Heeft iemand een idee hoe ik haar kan laten wennen aan de wc? Toch een toiletverkleiner kopen?
Want ze gaat wel op de wc zitten .. maar vervolgens gebeurt er niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |