Ja 3,5 idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:00 schreef L-E het volgende:
M. is nu 3,5 toch? Dat was hier wel het moment waarop mijn eeuwig makkelijke kind ineens zoiets als 'een mening' kreeg. Tot dat moment ging alles heel soepel, maar ineens was het moeilijk. Kostte mij echt veel tijd om me aan te passen toen. Ik merkte toen dat meeveren een term is die je te makkelijk gebruikt als je kind alles toch wel goed vindt
Bij veel soorten pijnen helpt veel water drinken. Verder misschien een warm bad? En opletten met granen eten (die slaan makkelijk op je gewrichten en botten en maken ze extra pijnlijk).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:11 schreef L-E het volgende:
Whehe ja, herkenbaar hoor. Voor mijn gevoel kreeg hij toen ineens door hoe groots en meeslepend de wereld kon zijn en uitte dat zich vaak in bepaald gedrag. En nog steeds hoor, daarin moeten we hem ook echt beschermen. Niet te veel prikkels en zo (best lastig in zo'n zomervakantie)
Thanks voor de tips trouwens, massage gaan we proberen. Hij is nu ook wakker, want urenlang wakker snachts = een fuckedup ritme overall, dus we zitten met de duplo te spelenMaar het geeft niet, want hij is zo lief en ik wil met hem trouwen maar dat kan niet want hij wil met mijn borsten trouwen, en dan het liefst de linker want die is GWOOTER, aldus Sticker, mijn lieve kleine Sticker, de borstenman pur sang
Ik heb zelf vroeger groeipijn gehad in mijn enkels. Was een rotpijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:50 schreef L-E het volgende:
Toen hij nog niet kon praten had hij al om de zoveel tijd een periode van 1 a 2 weken dat hij snachts (nooit overdag) huilend naar zijn knieen en voetjes greep, nu geeft hij gewoon aan dat het daar pijn doet. Omdat het steeds in periodes terug keert vermoed ik groeipijnen. Maar als iemand een andere diagnose heeft hou ik me aanbevolen
Heel vervelend voor jullie, maar wat ben ik blij om te lezen dat ook M. dit soort buien heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja 3,5 idd.
En idd, ben erg van het meeveren maar na de 4e beker water over de houten vloer vond ik dat toch ook niet zo tof meerEn op mijn uitleg krijg ik alleen bijdehante opmerkingen
Naar het bos? Dat is nog enigszins koel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:47 schreef Shandaly het volgende:
Ava
![]()
Wat een schattige wijsheden, en waar fijn dat er poep is!
Femke probeert te springen tegenwoordig. Ziet er zó schattig uit!Ze buigt haar knietjes, en 'springt' dan... Soms wel 2 millimeter hoog!
Ik twijfel momenteel vreselijk wat ik nu zal gaan doen vandaag met ze. Ik ben zelf niet zo goed met 32 graden, zou het liefst binnen blijven met alles potdicht, maar dat voelt ook weer zo zonde van deze vrije dag...
Teken kan je tegenkomen van maart tot oktober dacht ik. Ik blijf er niet voor weg, gewoon goed controleren bij thuiskomst.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit een beetje hetzelfde Shandaly. Ik ben iedere dag bij de kids tot 13.30. Dan moet ik gaan werken. Wil eigenlijk wel iets met ze gaan ondernemen maar weet niet zo goed wat.
Moet je in het bos niet goed opletten met teken momenteel?
Teken gaan pas met 4 graden weg, dus daar zou ik niet voor weg blijven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit een beetje hetzelfde Shandaly. Ik ben iedere dag bij de kids tot 13.30. Dan moet ik gaan werken. Wil eigenlijk wel iets met ze gaan ondernemen maar weet niet zo goed wat.
Moet je in het bos niet goed opletten met teken momenteel?
Oh jee... Wel fijn dat je deze keer in ieder geval de 37 weken hebt gehaald!! En in het ziekenhuis is het ook lekker koelquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:20 schreef mousemicky het volgende:
Ok, vandaag geen strandje voor mij![]()
Positieve nieuws, waarschijnlijk wel binnen een paar dagen een broertje voor J. Mijn bloeddruk blijft stijgen, dus zeer waarschijnlijk een inleiding (vandaag 37.0) want ze willen deze keer geen risico lopen (en ik ook niet eigenlijk)...
Jeutje, wat knap!quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Sterkte met de laatste loodjes mm.
Ik stelde Daan vanochtend voor om te leren fietsen zonder zijwieltjes. Dat zag hij ook wel zitten. Een kwartier later fietste hij zelf. Op gang komen wil nog niet lukken maar stoppen ging prima. Motorisch gaat hij hard genoeg.
Nu ook nog even zindelijk worden
Dan heb ik een te grote driewielerquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:22 schreef Kyara het volgende:
Wat knap DF!
Piekie, herkenbaar hoor. Hier krijgen ze ook altijd een kleinigheidje op vakantie (of al in de auto).
Poes, mijn dames fietsen ook op een driewiler in maat 86 hoorMaar ik heb wel begrepen dat qua trappen een driewieler lastiger is omdat je naar voren trapt en je er echt kracht in moet zetten. Bij een gewone fiets, fiets je meer naar beneden. Schijnt. Van horen zeggen dus. Mijn oudste kan ook pas sinds kort op een driewieler dus we zijn net pas over op een loopfiets en step voor het evenwicht enzo.
MM, wat een rollercoaster zo zeg.Maar wel
voor de 37 weken. A-terme heb je in elk geval binnen!
Oh en springen doet alleen J. Met M oefenen we ons suf maar dat zal nog wel een rondje fysio worden in het najaar en D doet haar best maar het lukt nog niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat deed ik wel, stond zo leuk, zo'n jurkjequote:Op maandag 3 augustus 2015 15:46 schreef Kyara het volgende:
Je hebt ook verschillende formaten loopfietsjes. Van de fysio begreep ik dat een loopfiets pas echt goed past als ze met gebogen knieën bij de grond komen. De bedoeling van een loopfiets is ook om te rijden zonder voeten aan de grond en dan kun je het beste afzetten. Dat is dus ook het moment dat ze winkels zeggen dat je beter een maat groter kunt nemen "zodat je er langer mee kunt doen"
(wat ik sowieso al een kuladvies vind, ik prop mijn pasgeboren baby toch ook niet in maat 68 zodat ik er lekker lang mee kan doen?)
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef Sylver_ het volgende:
J & D![]()
Wauw, wat knap Deepfreeze!![]()
Hier is de 'ik-ben-2-en-ik-zeg-nee' ook vlot begonnen. Ze zong vanmiddag:
Lang zal ze lezen, lang zal ze lezen,
In de glooo-riiie-nee! In de gloooo-riiiiieeee-NEE!![]()
![]()
Hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef Sylver_ het volgende:
J & D![]()
Wauw, wat knap Deepfreeze!![]()
Hier is de 'ik-ben-2-en-ik-zeg-nee' ook vlot begonnen. Ze zong vanmiddag:
Lang zal ze lezen, lang zal ze lezen,
In de glooo-riiie-nee! In de gloooo-riiiiieeee-NEE!![]()
![]()
Ik heb hier 2 maten loopfietsen. De ene zat Jan met heel ruim anderhalf op kon ook bij de grond komen vanaf dat moment zijm grote liefde staat nu op de middelste stand. Heb ook eentje van de kruitvat past hij nu op de laagste stand op we zijn dus een jaar verder al dus echt afhankelijk van de loopfietsquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik een te grote driewieler![]()
Hij heeft ook een loopfiets, maar daar komt hij helemaal niet bij de grond
Ach, alles op z'n tijd..
Ik moet er wel bij zeggen dat Billy ook niet wíl. Zodra ik over de trappers begin zet hij het op een krijsen, dus ik laat het nu maar even voor wat het is. Hij vogelt het vanzelf wel eens uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 maten loopfietsen. De ene zat Jan met heel ruim anderhalf op kon ook bij de grond komen vanaf dat moment zijm grote liefde staat nu op de middelste stand. Heb ook eentje van de kruitvat past hij nu op de laagste stand op we zijn dus een jaar verder al dus echt afhankelijk van de loopfiets
Zijn verzameling is onderhand: 2 loopfietsen, driewieler, fiets met zijwieltjes en een tractor.
Teun heeft de 2 loopfietsjes met 4 wielen. De laagste klimt hij nu zelf op
Jan begreep de 12inch fiets eerder dan de driewielier (was hij nog geen 2 1/2), hij klom via de bagagedrager op het zadel kon niet eens er normaal op komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat Billy ook niet wíl. Zodra ik over de trappers begin zet hij het op een krijsen, dus ik laat het nu maar even voor wat het is. Hij vogelt het vanzelf wel eens uit.
Wel knap dat jouw ventje met anderhalf al op een loopfiets kon! Toen kon de mijne nog niet eens lopen![]()
Onze stash; all in one driewieler, (te grote) loopfiets, trekker met trappers en een loopauto.
Wauw, snelle jongens!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Jan begreep de 12inch fiets eerder dan de driewielier (was hij nog geen 2 1/2), hij klom via de bagagedrager op het zadel kon niet eens er normaal op komen.
Hij liep met 11 maanden en Teun met 12 maanden. Teun komt nu vooruit op de loopfiets met 4 wielen hij is nu bijna 1 jaar 4 maand. Op deze leeftijd ging Jan op die loopdiets die nu van Teun is naar de gastouder die in de straat woont.
Ja ene kant super leuk en ook wel handig maar ook wel weer lastig soms.quote:
Nou dat dus... Luisteren rond 12 maanden is lastig! Nu is hij 15 mnd gaat het al beterquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:27 schreef Kyara het volgende:
Ja, dan zijn ze sneller dan dat ze aankunnen zeg maar.
Hier late lopers maar toen ze liepen, luisterden ze wel. Tot nu dan
Loj, hoe is het gister op het kdv gegaan?
Wat jammer. Hopelijk is het een kwestie van wennen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 04:46 schreef Loj het volgende:
Hmz, eerlijk gezegd niet zo goed Kyara.
Ow was heel erg gefocust op Js, als Js begon te huilen deed hij mee. Maar met Ow komt het wel goed.
Voor Js was de groep te groot (en hij zit gewoon niet lekker in z'n vel). Er zouden maar 9 kindjes in de groep zitten maar er waren opeens nog ve aanmeldingen en er waren er 13 (terwijl ze maar plek hebben voor 12, foutje, ik hoorde ze in het kantoor bellen).
Ik kijk het nog een weekje aan, anders moet Js misschien toch naar een andere groep.
Ze neemt de term 'loopfiets' wel heel serieus dusquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:07 schreef Omentielvo het volgende:
Hier heb ik een Frozen loopfietsje. Ze wil er alleen niet opzitten en loopt er dus naast
Oh, dit vind ik echt enorm rot klinkenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:10 schreef Skoap het volgende:
Vermoeiend Spark! Ik zou willen dat ik "de" tip had, maar helaas.
Bij Luc loop ik altijd heel snel weer weg (inclusief uitleg waarom) als ik dan binnenkom en hij gelijk smerig begint de lachen van "haha gelukt" Maar ja dat komt zo zelden voor dat ik makkelijk praten heb...
Tja ik laat hem nooit huilen, hij heeft hij al heel wat nachten tussen ons in geslapen, of ik heb naast hem gezeten en hem over zijn hoofd gekriebelt tot hij sliep...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dit vind ik echt enorm rot klinken
Omg wat enorm schattigquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:55 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben M eigenlijk altijd gewoon uit bed gehaald en mee naar beneden genomen. Even water drinken, aandacht, knuffelen, tv kijken. En daarna ging hij eigenlijk gewoon weer slapen. Nu gaat hij zelf s avonds uit bed om op de IPad op onze slaapkamer filmpjes te kijken. Als we vinden dat het klaar is dan hoeven we maar 1 voet op de trap te zetten en we horen rennende voetstapjes en een plof en als je dan gaat kijken ligt hij half in zijn bed, te doen alsof hij slaapt
Maar goed, hier hoeft ook niks s ochtends dus hij kan 6 van de 7 keer ook gewoon uitslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |