abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:29:00 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154868408
Noor snapt driewielers wel, maar loopfietsje is nog steeds ENG!

En dat plassen kondigt ze niet aan hoor. Ze vindt het vooral grappig om erop te zitten en dan te roepen: KIJK! GROTE PLAS! Poepen op het potje heeft ze 1x gedaan, maar doet ze nu weer liever in de luier. Prima. Thuis kan ze niet in haar blote bips rondhobbelen, maar bij oma en opa in de tuin wel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_154868524
quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:22 schreef Kyara het volgende:
Wat knap DF!

Piekie, herkenbaar hoor. Hier krijgen ze ook altijd een kleinigheidje op vakantie (of al in de auto).

Poes, mijn dames fietsen ook op een driewiler in maat 86 hoor ;) Maar ik heb wel begrepen dat qua trappen een driewieler lastiger is omdat je naar voren trapt en je er echt kracht in moet zetten. Bij een gewone fiets, fiets je meer naar beneden. Schijnt. Van horen zeggen dus. Mijn oudste kan ook pas sinds kort op een driewieler dus we zijn net pas over op een loopfiets en step voor het evenwicht enzo.

MM, wat een rollercoaster zo zeg. :* Maar wel *O* voor de 37 weken. A-terme heb je in elk geval binnen!

Oh en springen doet alleen J. Met M oefenen we ons suf maar dat zal nog wel een rondje fysio worden in het najaar en D doet haar best maar het lukt nog niet echt :D
Dan heb ik een te grote driewieler :P
Hij heeft ook een loopfiets, maar daar komt hij helemaal niet bij de grond :')

Ach, alles op z'n tijd..
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:46:53 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154868894
Je hebt ook verschillende formaten loopfietsjes. Van de fysio begreep ik dat een loopfiets pas echt goed past als ze met gebogen knieën bij de grond komen. De bedoeling van een loopfiets is ook om te rijden zonder voeten aan de grond en dan kun je het beste afzetten. Dat is dus ook het moment dat ze winkels zeggen dat je beter een maat groter kunt nemen "zodat je er langer mee kunt doen"

(wat ik sowieso al een kuladvies vind, ik prop mijn pasgeboren baby toch ook niet in maat 68 zodat ik er lekker lang mee kan doen? :') )
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:53:58 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154869042
Toch nog even naar de plas geweest vanochtend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154871616
quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:46 schreef Kyara het volgende:
Je hebt ook verschillende formaten loopfietsjes. Van de fysio begreep ik dat een loopfiets pas echt goed past als ze met gebogen knieën bij de grond komen. De bedoeling van een loopfiets is ook om te rijden zonder voeten aan de grond en dan kun je het beste afzetten. Dat is dus ook het moment dat ze winkels zeggen dat je beter een maat groter kunt nemen "zodat je er langer mee kunt doen"

(wat ik sowieso al een kuladvies vind, ik prop mijn pasgeboren baby toch ook niet in maat 68 zodat ik er lekker lang mee kan doen? :') )
Oh dat deed ik wel, stond zo leuk, zo'n jurkje O+

Ik dacht dat loopfietsjes bedoeld waren om met de teentjes te lopen/fietsen. Kan hij dus nóg langer op zolder bivakkeren :D

Mooie foto's trouwens, de dames hebben genoten van hun qualitytime O+
pi_154875885
Wat worden je meiden ook groot!
(Had je die tweeling uitslag al? Ik zou ze niet uit elkaar kunnen houden zo)

Loopfiets ging hier ook pas toen Daan goed bij de grond kon. Dan kun je pas goed afzetten. Bij het opstarten bij het fietsen stept hij als op de loopfiets en dan snel zijn voetjes optrekken naar de trappers. Net 5 rondjes rond het blok gerend. Hij heeft hem echt door. Nu mijn conditie nog :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:09:37 #257
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_154876171
J & D O+

Wauw, wat knap Deepfreeze! :o

Hier is de 'ik-ben-2-en-ik-zeg-nee' ook vlot begonnen. Ze zong vanmiddag:
Lang zal ze lezen, lang zal ze lezen,
In de glooo-riiie-nee! In de gloooo-riiiiieeee-NEE! :(

:+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_154877400
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef Sylver_ het volgende:
J & D O+

_O- ik moest echt heel erg lachen!

D&J heerlijk aan het water O+
E.
pi_154879452
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef Sylver_ het volgende:
J & D O+

Hahaha _O-

Leuk Kyara!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:33:37 #260
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154880840
Sylver :D _O-

Nog geen uitslag voor de zygositeitstest. Verwacht ergens oktober/november. Duurt heel lang, behoorlijk wat kinderziektes bij de NVOM. Niet tof :(

Ik had ze vandaag verschillend gekleed en na het zwemmen wilden ze elkaars jurk aan. Dat was best verwarrend. Wat dat betreft is het beter om ze gewoon hetzelfde te kleden, dan kijk je tenminste naar henzelf in plaats van alleen naar de kleding.
pi_154898357
Pff hier een peuter die geen middag slaapje wilde en boven ging spelen.
Gevolg kleine broertje en hond zijn nu het mikpunt, luistert voor geen meter, continu boos doen als hij nee hoort dramaqueen ten top -O-

Teun is ook pieperig als iets niet lukt, ik heb al een aantal gebroken nachten achter de rug kortom ik ben het ff zat -O-
pi_154898497
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dan heb ik een te grote driewieler :P
Hij heeft ook een loopfiets, maar daar komt hij helemaal niet bij de grond :')

Ach, alles op z'n tijd..
Ik heb hier 2 maten loopfietsen. De ene zat Jan met heel ruim anderhalf op kon ook bij de grond komen vanaf dat moment zijm grote liefde staat nu op de middelste stand. Heb ook eentje van de kruitvat past hij nu op de laagste stand op we zijn dus een jaar verder al dus echt afhankelijk van de loopfiets

Zijn verzameling is onderhand: 2 loopfietsen, driewieler, fiets met zijwieltjes en een tractor.
Teun heeft de 2 loopfietsjes met 4 wielen. De laagste klimt hij nu zelf op
pi_154900503
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:38 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ik heb hier 2 maten loopfietsen. De ene zat Jan met heel ruim anderhalf op kon ook bij de grond komen vanaf dat moment zijm grote liefde staat nu op de middelste stand. Heb ook eentje van de kruitvat past hij nu op de laagste stand op we zijn dus een jaar verder al dus echt afhankelijk van de loopfiets

Zijn verzameling is onderhand: 2 loopfietsen, driewieler, fiets met zijwieltjes en een tractor.
Teun heeft de 2 loopfietsjes met 4 wielen. De laagste klimt hij nu zelf op
Ik moet er wel bij zeggen dat Billy ook niet wíl. Zodra ik over de trappers begin zet hij het op een krijsen, dus ik laat het nu maar even voor wat het is. Hij vogelt het vanzelf wel eens uit.
Wel knap dat jouw ventje met anderhalf al op een loopfiets kon! Toen kon de mijne nog niet eens lopen :D

Onze stash; all in one driewieler, (te grote) loopfiets, trekker met trappers en een loopauto.
pi_154900544
Vanmorgen naar Nienoord geweest met vrienden. We hebben beide binnenspeeltuinen bekeken, want ja, 15 min na aankomst kwam de regen met bakken uit de lucht vallen en werd het niet meer droog :')

Maar Billy heeft het 4 uur volgehouden! Normaal ligt z'n max rond de twee uur als we weg zijn.

Vanmiddag samen ''even'' een slaapje gedaan op mijn bed. Ik ben nu de boel aan het uitwassen :')

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2015 17:54:37 ]
pi_154900648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik moet er wel bij zeggen dat Billy ook niet wíl. Zodra ik over de trappers begin zet hij het op een krijsen, dus ik laat het nu maar even voor wat het is. Hij vogelt het vanzelf wel eens uit.
Wel knap dat jouw ventje met anderhalf al op een loopfiets kon! Toen kon de mijne nog niet eens lopen :D

Onze stash; all in one driewieler, (te grote) loopfiets, trekker met trappers en een loopauto.
Jan begreep de 12inch fiets eerder dan de driewielier (was hij nog geen 2 1/2), hij klom via de bagagedrager op het zadel kon niet eens er normaal op komen.
Hij liep met 11 maanden en Teun met 12 maanden. Teun komt nu vooruit op de loopfiets met 4 wielen hij is nu bijna 1 jaar 4 maand. Op deze leeftijd ging Jan op die loopdiets die nu van Teun is naar de gastouder die in de straat woont.
pi_154900684
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:56 schreef Goitske het volgende:

[..]

Jan begreep de 12inch fiets eerder dan de driewielier (was hij nog geen 2 1/2), hij klom via de bagagedrager op het zadel kon niet eens er normaal op komen.
Hij liep met 11 maanden en Teun met 12 maanden. Teun komt nu vooruit op de loopfiets met 4 wielen hij is nu bijna 1 jaar 4 maand. Op deze leeftijd ging Jan op die loopdiets die nu van Teun is naar de gastouder die in de straat woont.
Wauw, snelle jongens! ^O^
pi_154901480
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wauw, snelle jongens! ^O^
Ja ene kant super leuk en ook wel handig maar ook wel weer lastig soms.
De gastouder was maandag met haar dochter en onze kinderen naar Busloo geweest. Haar dochter helpt dan mee dat als de ene weg loopt dat zij even bij de ander blijft spelen in het zand enzo. Ze zei ook dat is alleen met hun niet te doen omdat ze zo snel zijn.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:27:18 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154907092
Ja, dan zijn ze sneller dan dat ze aankunnen zeg maar.
Hier late lopers maar toen ze liepen, luisterden ze wel. Tot nu dan :')

Loj, hoe is het gister op het kdv gegaan?
pi_154907160
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:27 schreef Kyara het volgende:
Ja, dan zijn ze sneller dan dat ze aankunnen zeg maar.
Hier late lopers maar toen ze liepen, luisterden ze wel. Tot nu dan :')

Loj, hoe is het gister op het kdv gegaan?
Nou dat dus... Luisteren rond 12 maanden is lastig! Nu is hij 15 mnd gaat het al beter
pi_154918385
Hmz, eerlijk gezegd niet zo goed Kyara.

Ow was heel erg gefocust op Js, als Js begon te huilen deed hij mee. Maar met Ow komt het wel goed.
Voor Js was de groep te groot (en hij zit gewoon niet lekker in z'n vel). Er zouden maar 9 kindjes in de groep zitten maar er waren opeens nog ve aanmeldingen en er waren er 13 (terwijl ze maar plek hebben voor 12, foutje :') , ik hoorde ze in het kantoor bellen).
Ik kijk het nog een weekje aan, anders moet Js misschien toch naar een andere groep.
pi_154918625
Aah wat sneu! Dat zit dan ook niet echt fijn he. Hopelijk gaat het volgende keer beter en anders idd een andere (kleinere) groep.
pi_154918928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 04:46 schreef Loj het volgende:
Hmz, eerlijk gezegd niet zo goed Kyara.

Ow was heel erg gefocust op Js, als Js begon te huilen deed hij mee. Maar met Ow komt het wel goed.
Voor Js was de groep te groot (en hij zit gewoon niet lekker in z'n vel). Er zouden maar 9 kindjes in de groep zitten maar er waren opeens nog ve aanmeldingen en er waren er 13 (terwijl ze maar plek hebben voor 12, foutje :') , ik hoorde ze in het kantoor bellen).
Ik kijk het nog een weekje aan, anders moet Js misschien toch naar een andere groep.
Wat jammer. Hopelijk is het een kwestie van wennen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154919155
Ik hoop t ook, en dat ze gewoon iets aan de te grote groep doen.
Ik hoorde ze per ongeluk bellen vanuit het kantoor dat de locatiemanager een fout had gemaakt en dat ze met 2 leiding op 13 kinderen stonden.
Dus dat zal volgende week vast anders zijn.
pi_154921350
Wat jammer Loj.. Ik hoop als het volgende week wat rustiger is het ook beter gaat :*

Poes, ziet er heerlijk uit!

Het lukt Eva niet om in de avond zelf in slaap te vallen en dat speelt al een kleine twee maanden -O- nu namen we haar tussen ons in dan maar dan slaapt iedereen slecht, heb ik constant voeten in mijn zij en is Eva iedere ochtend zo vroeg wakker dat ze eigenlijk nog heel moe is maar liever boven op ons hoofd wil klimmen. Niet zo ideaal dus..
Gisterenavond heb ik een stoel op haar kamer gezet en met haar op de arm gezeten tot ze rustig was, daarna in haar bed gelegd en naast haar zitten wachten tot ze helemaal gekalmeerd was. Toen zei ze dat ze wel durfde te slapen maar ik mocht geen deur dicht doen. En ze ging slapen :o
Amper drie uur later werd ze weer wakker en probeerden we het riedeltje opnieuw. Na een uur hebben we het opgegeven en haar tussen ons in genomen. :') ze viel wel in slaap maar iedere paar minuten weer huilend wakker, dat is ook sneu.
Maar ik zou het wel fijn vinden als ze weer gewoon in haar eigen bed gaat slapen, wij zijn niet zo gemaakt om samen te slapen iedere nacht :@
E.
pi_154921725
Ach Spark, wat sneu. Zou het moeilijke slapen ook te maken kunnen hebben met haar darmproblemen? Dat ze niet alleen wil zijn met haar buikpijntjes? Ik heb verder geen tips, sorry... ik heb slaapkampioentjes, allebei. (Al vind ik steeds vaker het licht aan bij Lars als wij naar bed gaan, omdat meneer dan nog even een boekje aan het lezen was... O+ )

He Loj, vervelend dat de eerste kdv ervaring voor je jongens samen niet zo'n fijne was. Wel vreemd dat ze 'ineens' zoveel meer kindjes hebben, erg slechte planning...

Ons dagje-uit afgelopen maandag is vrij beperkt gebleven. Ik vond de kleine dierentuintjes hier in de omgeving te duur voor slechts 2 uurtjes, en te warm. En voor het zwembad hier had ik zelf de puf niet met twee kleine kinderen, dus uiteindelijk hebben we verkoeling gezocht bij de airco van Ikea ;) Ik had toch nog een wensenlijstje voor daar, en Lars en Femke hebben zich prima vermaakt op de kinderafdeling en bij de speeldingen in het restaurant. Lars was zelfs zelf zo slim om het speeltuintje buiten over te slaan. (Metalen glijbaan midden in de zon... kon je een eitje op bakken denk ik).

@Kyara, de Fundera is uit het assortiment! :( Had ik Lars helemaal lekker gemaakt met dat we dat zouden gaan kopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')