Dan heb ik een te grote driewielerquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:22 schreef Kyara het volgende:
Wat knap DF!
Piekie, herkenbaar hoor. Hier krijgen ze ook altijd een kleinigheidje op vakantie (of al in de auto).
Poes, mijn dames fietsen ook op een driewiler in maat 86 hoorMaar ik heb wel begrepen dat qua trappen een driewieler lastiger is omdat je naar voren trapt en je er echt kracht in moet zetten. Bij een gewone fiets, fiets je meer naar beneden. Schijnt. Van horen zeggen dus. Mijn oudste kan ook pas sinds kort op een driewieler dus we zijn net pas over op een loopfiets en step voor het evenwicht enzo.
MM, wat een rollercoaster zo zeg.Maar wel
voor de 37 weken. A-terme heb je in elk geval binnen!
Oh en springen doet alleen J. Met M oefenen we ons suf maar dat zal nog wel een rondje fysio worden in het najaar en D doet haar best maar het lukt nog niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat deed ik wel, stond zo leuk, zo'n jurkjequote:Op maandag 3 augustus 2015 15:46 schreef Kyara het volgende:
Je hebt ook verschillende formaten loopfietsjes. Van de fysio begreep ik dat een loopfiets pas echt goed past als ze met gebogen knieën bij de grond komen. De bedoeling van een loopfiets is ook om te rijden zonder voeten aan de grond en dan kun je het beste afzetten. Dat is dus ook het moment dat ze winkels zeggen dat je beter een maat groter kunt nemen "zodat je er langer mee kunt doen"
(wat ik sowieso al een kuladvies vind, ik prop mijn pasgeboren baby toch ook niet in maat 68 zodat ik er lekker lang mee kan doen?)
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef Sylver_ het volgende:
J & D![]()
Wauw, wat knap Deepfreeze!![]()
Hier is de 'ik-ben-2-en-ik-zeg-nee' ook vlot begonnen. Ze zong vanmiddag:
Lang zal ze lezen, lang zal ze lezen,
In de glooo-riiie-nee! In de gloooo-riiiiieeee-NEE!![]()
![]()
Hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef Sylver_ het volgende:
J & D![]()
Wauw, wat knap Deepfreeze!![]()
Hier is de 'ik-ben-2-en-ik-zeg-nee' ook vlot begonnen. Ze zong vanmiddag:
Lang zal ze lezen, lang zal ze lezen,
In de glooo-riiie-nee! In de gloooo-riiiiieeee-NEE!![]()
![]()
Ik heb hier 2 maten loopfietsen. De ene zat Jan met heel ruim anderhalf op kon ook bij de grond komen vanaf dat moment zijm grote liefde staat nu op de middelste stand. Heb ook eentje van de kruitvat past hij nu op de laagste stand op we zijn dus een jaar verder al dus echt afhankelijk van de loopfietsquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik een te grote driewieler![]()
Hij heeft ook een loopfiets, maar daar komt hij helemaal niet bij de grond
Ach, alles op z'n tijd..
Ik moet er wel bij zeggen dat Billy ook niet wíl. Zodra ik over de trappers begin zet hij het op een krijsen, dus ik laat het nu maar even voor wat het is. Hij vogelt het vanzelf wel eens uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 maten loopfietsen. De ene zat Jan met heel ruim anderhalf op kon ook bij de grond komen vanaf dat moment zijm grote liefde staat nu op de middelste stand. Heb ook eentje van de kruitvat past hij nu op de laagste stand op we zijn dus een jaar verder al dus echt afhankelijk van de loopfiets
Zijn verzameling is onderhand: 2 loopfietsen, driewieler, fiets met zijwieltjes en een tractor.
Teun heeft de 2 loopfietsjes met 4 wielen. De laagste klimt hij nu zelf op
Jan begreep de 12inch fiets eerder dan de driewielier (was hij nog geen 2 1/2), hij klom via de bagagedrager op het zadel kon niet eens er normaal op komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat Billy ook niet wíl. Zodra ik over de trappers begin zet hij het op een krijsen, dus ik laat het nu maar even voor wat het is. Hij vogelt het vanzelf wel eens uit.
Wel knap dat jouw ventje met anderhalf al op een loopfiets kon! Toen kon de mijne nog niet eens lopen![]()
Onze stash; all in one driewieler, (te grote) loopfiets, trekker met trappers en een loopauto.
Wauw, snelle jongens!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Jan begreep de 12inch fiets eerder dan de driewielier (was hij nog geen 2 1/2), hij klom via de bagagedrager op het zadel kon niet eens er normaal op komen.
Hij liep met 11 maanden en Teun met 12 maanden. Teun komt nu vooruit op de loopfiets met 4 wielen hij is nu bijna 1 jaar 4 maand. Op deze leeftijd ging Jan op die loopdiets die nu van Teun is naar de gastouder die in de straat woont.
Ja ene kant super leuk en ook wel handig maar ook wel weer lastig soms.quote:
Nou dat dus... Luisteren rond 12 maanden is lastig! Nu is hij 15 mnd gaat het al beterquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:27 schreef Kyara het volgende:
Ja, dan zijn ze sneller dan dat ze aankunnen zeg maar.
Hier late lopers maar toen ze liepen, luisterden ze wel. Tot nu dan
Loj, hoe is het gister op het kdv gegaan?
Wat jammer. Hopelijk is het een kwestie van wennen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 04:46 schreef Loj het volgende:
Hmz, eerlijk gezegd niet zo goed Kyara.
Ow was heel erg gefocust op Js, als Js begon te huilen deed hij mee. Maar met Ow komt het wel goed.
Voor Js was de groep te groot (en hij zit gewoon niet lekker in z'n vel). Er zouden maar 9 kindjes in de groep zitten maar er waren opeens nog ve aanmeldingen en er waren er 13 (terwijl ze maar plek hebben voor 12, foutje, ik hoorde ze in het kantoor bellen).
Ik kijk het nog een weekje aan, anders moet Js misschien toch naar een andere groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |