Netjesquote:
Inderdaad....middernacht op een doordeweekse avond op de bovenste etage(s) gaat prima denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, jawel. Gewoon doorrijden naar de hoogste verdieping. En niet op zaterdagmiddag. Die foto's van mij zijn genomen in Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Zwolle, Amsterdam... Waarom zou het dan in Den Haag niet kunnen?
Dank je. Klopt van de ruis. Die zijn genomen met m'n Nokia.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:09 schreef very het volgende:
[..]
Netjes
Zonde dat sommige wel erg veel ruis hebben, maar mooie shots hoor
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dank je. Klopt van de ruis. Die zijn genomen met m'n Nokia.
Een P+R parkeergarage?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:08 schreef JDx het volgende:
Zal niet makkelijk worden in Den Haag een lege parkeergarage vinden.
Parkeren + Restaurant?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een P+R parkeergarage?
Daar zal het op zondag al snel een stuk rustiger zijn.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef very het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
(meer hier)
Google Maps
Kan je op zich wel; met de auto komen, maar het is een fietspad.
...
Op die plek uit z'n quote dus.quote:
Nee joh...450 meter maarquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Op die plek uit z'n quote dus.
Als ik op Google Maps kijk moet je wel een behoorlijk eind over het fietspad voor je er bent.
Met een snelle auto welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is best een eind. Het is niet even hup het fietspad op en je bent er al.
Waar is die witte brug uit je Photobucket album? Mooie locatie. Kennelijk komt daar zo weinig verkeer dat je auto gerust even dwars op de weg kunt zetten om een paar foto's te maken?quote:
Wer später bremst ist länger schnell.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is best een eind. Het is niet even hup het fietspad op en je bent er al.
Hondsrugtunnel in Emmenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Huh? Nee, ergens misschien iets met een muur met graffiti erop of een vet verlichte tunnel ofzo.
Nee valt mee, klein stukje. Langs het spoor ga je de n209 onderdoor, gelijk rechts is het al. Misschien 100m fietspad. Valt ook niet op als je daar rijdt, vanaf de andere kant wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Op die plek uit z'n quote dus.
Als ik op Google Maps kijk moet je wel een behoorlijk eind over het fietspad voor je er bent.
Dat stilstaan heb je niets over gezegdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, daar reed ik toevalling laatst nog.
Kan je alleen niet stil staan voor een foto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |